نوشته شده توسط : ساحل

امروزه نرم افزارهایی وجود دارند که می‌توانند در زمان کوتاه بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یک ربات نرم افزاری دقیقاً مطابق با نیازتان تولید کنند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، RPA مخفف سه کلمه Robotic Process Automation به معنی خودکار سازی فرایندهای رباتیک است. زمانی که به کمک برنامه نویسی یا نرم افزارهای ربات ساز، امور و فرایندهای نرم افزاری را به گونه‌ای خودکارسازی نماییم که برای انجام مجدد آن امور دیگر نیازی به نیروی انسانی نباشد، اصطلاحاً می‌گویند در آن بخش RPA پیاده سازی شده است. به بیان ساده‌تر، RPA جایگزینی ربات‌های نرم افزاری به جای انسان است.

حدود ۱۵ سال از زمان ساخت اولین ربات‌های نرم افزاری می‌گذرد و امروزه نرم افزارهایی وجود دارند که می‌توانند در زمان کوتاهی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یک ربات نرم افزاری دقیقاً مطابق با نیازتان تولید کنند. نرم افزارهایی نظیر Automation-Anywhere، UiPath ، نرم افزار ایرانی Virtual-User و ... که به نرم افزارهای ربات سا ز معروف هستند. در چنین نرم افزارهایی شما ابتدا امور مورد نظرتان را به همان ترتیب و همان روشی که قصد دارید انجام شوند برای آنها تعریف می‌کنید، سپس آنها یک فایل ربات در اختیار شما قرار می‌دهند که اگر آن را اجرا کنید خودش تمام امور تعریف شده را به طور خودکار، یکی پس از دیگری به اجرا در می‌آورد.

تمام ربات سازهای امروزی، قابلیت شناسایی اجزاء ویندوز و صفحات وب را داشته و می‌توانند با هوشمندی قابل توجه‌ای که دارند روی دکمه‌های صحیح کلیک کنند، فرم‌ها را بدون اشتباه تکمیل نمایند، فایل‌ها یا اطلاعات را به درستی جابجا کنند و بسیاری از امور دیگر که شما را شگفت زده خواهند کرد.

اگر تاکنون با نرم افزارهای ربات ساز کار نکرده‌اید زمانش رسیده که نگاهی به این دسته نرم افزارهای جالب و کاربردی بیاندازید.

می‌توانید با مراجعه به سایت ایرانی نرم افزار کاربر مجازی شروع کنید و درباره نرم افزارهای ربات ساز کسب اطلاعات نمایید.

سایت نرم افزار ربات ساز کاربر مجازی (Virtual User)

درباره مزایای استفاده از ربات‌های نرم افزاری، توضیحات زیر که از سایت نرم افزار کاربر مجازی نقل و قول شده، جالب توجه است؛

 

مزایای استفاده از ربات‌های نرم افزاری

کاهش پرسنل با جایگزین کردن ربات بجای انسان و آزاد کردن وقت متخصصین برای انجام امور مهمتر و فنی‌تر

جلوگیری از تقلب و دستکاری در ثبت اطلاعات، با سپردن امور ثبتی به ربات‌ها

حذف هزینه‌ها و خسارات ناشی از اشتباهات انسانی، به خاطر اجرای بدون اشتباه امور بوسیله ربات

تسریع امور و افزایش بازدهی و بهره وری کلی سازمان بخاطر کار ۲۴ ساعته ربات‌ها بدون خستگی و افت کیفیت

ربات‌ها قادرند بسیار سریع‌تر از انسان‌ها، به صورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، بدون خستگی و کوچک‌ترین خطا یا اشتباه، بدون دخل و تصرف در ثبت اطلاعات، بدون افت کیفیت و بدون نیاز به حقوق یا مرخصی برای سازمان‌ها کار کنند که مزایای چشمگیری را برای یک سازمان به همراه خواهد داشت.

اما پاسخ به یک سوال مهم...

آیا ربات‌های نرم افزاری واقعاً می‌توانند در یک فرایند نرم افزاری تمام امور و تصمیم گیری های انسانی را خودشان مدیریت کنند؟

زمانی ربات‌های نرم افزاری به اوج ارزش خود می‌رسند که بتوانند در امور مختلف به طور کامل جایگزین انسان شده و هوشمندی لازم برای تصمیم گیری در شرایط مختلف را دارا شوند.

همانطور که گفتیم بیش از ۱۵ سال از عمر اولین ربات‌های نرم افزاری می‌گذرد و در گذر این زمان، پیشرفت‌های بسیاری در رابطه با هوشمندسازی آنها اتفاق افتاده است و شاید بتوان گفت که امروزه ربات‌های نرم افزاری در بسیاری از امور نرم افزار و تصمیم گیری‌های مورد نیاز برای آن، می‌توانند به صورت ۱۰۰% جایگزین انسان شوند!

ربات سازهای امروزی می‌توانند از فرایندهای شرطی به نحوی شایسته بهره ببرند، به عنوان مثال می‌توانند تعیین کنند در صورت اجرای موفقیت آمیز یک دستور چه اتفاقی رخ دهد یا اگر آن دستور با مشکلی مواجه شد ربات چه عکس العملی نشان دهد. این ربات‌ها دارای امکانات متغیّر پذیری هستند تا با شرایط مختلف هماهنگ شوند. همچنین می‌توانند منتظر موارد خاصی بمانند و در زمان وقوع رویداد واکنش مناسب نشان دهند. مثلاً منتظر باز شدن یک پنجره یا تیک دار شدن یک گزینه شده و در زمان وقوع این رویدادها، دستورات خاصی را به اجرا درآورند.

شاید این موارد هوشمندی در مقابل هوش انسان  بسیار کوچک به نظر برسند، اما همین موارد و دیگر امکانات ریز و درشتی که نرم افزارهای ربات سازی امروزی دارند در دستان یک متخصص ربات سازی معجزه می‌کنند! کافی است نمونه پروژه‌هایی که شرکت‌های سازنده ربات‌های نرم افزاری برای سازمان‌های مختلف پیاده سازی کرده‌اند و یا ربات‌های آماده‌ای که برای مصارف عمومی طراحی نموده‌اند را مورد مطالعه و آزمایش قرار دهید تا هوشمندی‌های شگرف آنها را در عمل ملاحظه نمایید.

برای مشاهده نمونه‌ها می‌توانید به وبسایت نرم افزارهای Automation-Anywhere، UiPath و Virtual-User مراجعه نمایید. هر ۳ نرم افزار دارای نسخه آزمایشی رایگان و قابل دانلود هستند و فیلم‌های آموزشی متعددی نیز در وبسایت آنها وجود دارد تا به شما کمک کنند قبل از خریدشان با امکانات آنها به طور کامل آشنا شوید. می‌توانید از این فرصت (یعنی وجود نسخه آزمایشی رایگان) برای تست و آشنایی بیشتر با نرم افزارهای RPA استفاده کنید.

کدام نرم افزارها در این زمینه بهترین هستند؟

امروزه نرم افزارهای متعددی برای تولید ربات‌های نرم افزاری وجود دارند و با توجه به امکانات متعددی که ارائه می‌دهند انتخاب از بین آنها کمی دشوار است. ما در این مقاله سه نمونه نرم افزار ربات ساز را معرفی کردیم برای هر یک دلیل خاصی داشته‌ایم.

۱- نرم افزار ربات ساز Automation Anywhere پرچمدار و قدیمی ترین نرم افزار در این حوزه است که پروژه‌های بسیار بزرگی در کشورهای مختلف پیاده سازی کرده است.

۲- نرم افزار UiPath باپشتوانه‌ترین است زیرا موسس این شرکت از برنامه نویسان ارشد مایکروسافت بوده و سرمایه گذارن متعددی نظیر شرکت آلفابت که از شرکت‌های مادر گوگل محسوب می‌شود در آن سرمایه گذاری کرده اند.

۳- نرم افزار کاربر مجازی به دلیل ایرانی و فارسی بودن و ربات‌های محبوب آن (ربات اینستاگرام، ربات سئو، ربات پیام گذار در سایت‌ها و…)

اگر بخواهیم بهترین نرم افزارها در این حوزه را معرفی نماییم باید پارامترهای متعددی را در نظر بگیریم که از حوصله این مقاله خارج است؛ لذا به معرفی نرم افزارهای سرشناش در ایران و جهان بسنده کرده ایم.

پایان بخش اول معرفی صنعت RPA در ایران و نرم افزارهای فعال در این زمینه.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طی نشستی با حضور معاونان و جمعی از مدیران ‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی در کتابخانه مرکزی پارک‌شهر، طرح نظری «کتابخانه بدون کتاب» ارائه و جنبه‌های مختلف اجرایی شدن آن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست ارائه طرح نظری «کتابخانه بدون کتاب» سه‌شنبه ۲۱ مرداد با حضور امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی، محمدهادی ناصری طاهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تامین منابع، لیلی هاشمی، مدیرکل فناوری اطلاعات، اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها، سکینه خاتون مهدیان‌پور، مشاور معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی، سیدمهدی حسینی، معاون اداره کل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها و سجاد محمدیان، رئیس اداره پژوهش نهاد در کتابخانه مرکزی پارک‌شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست امین متولیان طی سخنانی گفت: یکی از الگوهای تعریف شده در حوزه پژوهشی نهاد، حل مساله یا طراحیِ خدمت‌گراست که بر اساس ظرفیت دانشی و تجربی همکاران نهاد بناشده است. جناب آقای محمدیان که هم رییس اداره پژوهش و هم دانشجوی قریب المنتهای دوره دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی هستند در چارچوب این الگو، مطالعه بر روی طرح «کتاب‌خانه بدون کتاب» را شروع کردند و امروز نتیجه آن را با لحاظ متغیرها و خدمات متناسب با کتابخانه های عمومی کشور از یک سو و بازاریابی و تامین محتوای فرهنگی هنری از سوی دیگر ارائه می کنند. البته دیگر همکاران بزرگوار نیز در این مسیر طرف مشاوره و هم‌فکری ایشان قرار گرفتند که از آنها هم ممنونیم.

نسل جدیدی از کتابخانه‌ها

در ادامه سجاد محمدیان، رئیس اداره پژوهش نهاد به تشریح طرح «کتابخانه بدون کتاب» و گفت: ایده کتابخانه بدون کتاب نخستین بار توسط دانشگاه پلی تکنیک فلوریدا در آمریکا مطرح شد. کتابخانه‌های بدون کتاب نسل جدیدی از کتابخانه‌ها هستند که در آن از کتاب کاغذی خبری نیست و به جای کتاب کاغذی به کاربران تجهیزات و امکانات دسترسی به منابع الکترونیکی داده می‌شود. همچنین فضای فیزیکی این کتابخانه‌ها میزبان برنامه‌های متنوع کتابخانه است.

وی افزود: در بیانیه ماموریت کتابخانه بدون کتاب آمده که ماموریت این گونه کتابخانه‌ها فراهم آوردن دسترسی فناورانه برای کاربران کتابخانه جهت ارتقاء آموزش و سواد ترویج خواندن و تجهیز آنها به ابزار لازم برای رشد به عنوان شهروندان عصر دیجیتال است و چشم انداز آن تبدیل شدن به برترین کتابخانه عمومی پایتخت به لحاظ کمیت و کیفیت خدمات است.

آشنایی با ویژگی‌های کتابخانه‌های بدون کتاب

محمدیان درباره تفاوت کتابخانه بدون کتاب با سایر کتابخانه‌ها گفت: اگرچه کتابخانه های بدون کتاب به لحاظ داشتن فضا و تجهیزات با کتابخانه های سنتی مشترک هستند، اما تجهیزات در کتابخانه های سنتی در اختیار کتابخانه بوده، درحالی که تجهیزات در کتابخانه های بدون کتاب در اختیار کاربر قرار دارد. همچنین منابع ارائه شده در کتابخانه های سنتی منابع کاغذی و دسترسی به این منابع محدود می باشد و خدمات ارائه شده در این کتابخانه‌ها نیز خدماتی ثابت هستند. اما منابع کتابخانه‌های بدون کتاب، الکترونیکی بوده و دسترسی به آنها از راه دور نیز میسر است و خدمات ارائه شده در این کتابخانه‌ها نیز از تنوع ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اداره پژوهش نهاد ادامه داد: همچنین با اینکه کتابخانه‌های بدون کتاب و کتابخانه‌های دیجیتال در منابع الکترونیک و دسترسی از راه دور مشترک هستند، اما کتابخانه‌های بدون کتاب دارای فضای فیزیکی و همچنین تجهیزات ویژه برای دسترسی به منابع الکترونیکی هستند.

ضرورت‌های ایجاد کتابخانه‌های بدون کتاب

محمدیان درباره ضرورت‌های ایجاد کتابخانه بدون کتاب نیز توضیح داد: ضرورت کتابخانه‌های عمومی بدون کتاب بر اساس ۴ نیاز مهم شامل نیاز به ایجاد دسترسی بیشتر با توجه به محدودیت منابع، سپس نیاز به درآمدزایی برای کتابخانه‌ها، نیاز به توسعه خدمات و نیاز به افزایش بهره وری کتابخانه‌ها تبیین می‌شود؛ چرا که این کتابخانه‌ها بدون محدودیت زمان، مکان منابع و کتابدار هستند. همچنین این کتابخانه‌های پلتفرمی با بهره‌وری بالا، دارای طرح کسب و کار هستند.

وی در ادامه ضمن پرداختن به موضوعاتی چون مولفه‌های کتابخانه‌های عمومی بدون کتاب، پرداختن به اجزا و ساختار آن شامل منابع الکترونیک، تجهیزات، فضا، کتابدار و خدمات و همچنین محاسبه هزینه‌ها و ارزشگذاری خدمات، به تشریح مراحل اجرایی پنج گانه آن شامل «انتخاب و آموزش کتابداران»، «طراحی فضا»، «فراهم آوری منابع الکترونیک»، «طراحی پلتفرم» و «تهیه و راه اندازی تجهیزات» پرداخت.

توجه به طرح‌های نوین در ارائه خدمات کتابخانه‌ای

در ادامه مهدی رمضانی با مثبت ارزیابی کردن چشم انداز طرح «کتابخانه بدون کتاب» گفت: جای خوشبختی دارد که در نهاد ابداعات خوبی در حوزه فعالیت‌های کتابخانه‌ای صورت گرفته و نهاد به سمت طراحی و اجرایی کردن طرح‌هایی رفته که کمتر مجموعه‌هایی جسارت حرکت در این مسیر و پذیرفتن ریسک اجرای آن را داشته اند و امیدوارم این جلسه شروعی خوب برای کاری ماندگار و اثرگذار در حوزه کتابخانه‌های عمومی باشد.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد افزود: درباره مفهوم‌سازی و شکل‌دهی به مفهوم «کتابخانه بدون کتاب» در اذهان مخاطبان کتابخانه‌های عمومی، نیاز به کار ویژه‌ای داریم. همچنین بحث تأمین نیروی انسانی از مهم‌ترین مباحث و مراحل اجرایی کردن این طرح است و به نظر می‌رسد تخمین‌های مالی ارائه شده نیاز بررسی‌های بیشتر دارد. همچنین موضوعات نرم افزاری، مباحث حقوقی تأمین منابع الکترونیک در این کتابخانه‌ها، مسائل مالی برای تجهیز این کتابخانه مبتنی بر تجهیزات الکترونیک از دیگر مسائل مهم در این حوزه است.

لزوم تسریع در ارائه خدمات نوین برپایه بررسی‌های عمیق

سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تأمین منابع نهاد نیز طی سخنانی گفت: شرایط ویژه حاکم بر جهان امروز باعث تغییرات عمده‌ای در نوع مواجهه مخاطب با منابع تأمین کننده نیازهای او شده که کتابخانه‌ها نیز از این امر مستثنی نیستند. با اینکه این تغییرات با نوعی تقلیل گرایی همراه بوده است، اما با این حال هیچ عقل سلیمی تردید نمی‌کند که این تغییرات لازمه دنیای امروز است و نه تنها لازم است بلکه برای اجرای طرح‌های این چنینی حتی دیر هم شده است.

وی با اشاره به برخی طرح‌های در دست اجرا در اداره کل منابع نهاد در این زمینه گفت: باید فصل تمایز فعالیت این نوع کتابخانه با فعالیت‌های جاری در نهاد مشخص شود و همچنین به مباحثی چون مسائل حقوقی، توان نرم‌افزاری، تأمین نیروی انسانی و مهارت لازم برای اداره این کتابخانه و بررسی مجدد تخمین‌های مالی توجه ویژه داشت که می‌توان جلسات بیشتری را برای پرداختن به این موضوعات اختصاص داد.

همچنین اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها به بیان مسائلی درباره الزامات اجرایی کردن این طرح به لحاظ فضای مورد نیاز، تعداد کاربران تحت پوشش، برآوردهای مالی، سرانه قیمت گذاری خدمات آن در مقایسه با کتابخانه های موجود و هزینه‌های سخت‌افزاری راه‌اندازی و همچنین خدمات پیش‌بینی شده برای ارائه در این کتابخانه‌ها پرداخت که حاضران به بیان نظراتی در این موضوعات پرداختند.

چگونگی بازاریابی محتوا در این طرح تعیین کننده است

متولیان معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد نیز با اشاره به لزوم بررسی‌های مداوم و تغییرات احتمالی در جهت تکمیل این طرح گفت: تعیین کننده اصلی در این ایده، اولاً و بالذات، بازاریابی محتوا بر اساس خدمت چند مسیره است که البته نیاز به عامل توجیه شده مسلط بر این امر دارد.

سکینه خاتون مهدیان پور، مشاور معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نیز در این نشست عنوان کرد: با توجه به اینکه این طرح هزینه های زیادی درپی خواهد داشت، باید دستگاه‌های دیگر را هم برای اجرایی کردن آن به مشارکت بطلبیم. همچنین با توجه به جنبه‌های بازاریابی و مارکتینگ در اداره این کتابخانه، می‌توان از ظرفیت‌های بخشی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در رابطه با اقتصاد فرهنگ فعالیت دارد، برای تأمین نیازهای این حوزه استفاده کنیم.

لیلی هاشمی، مدیرکل فناوری اطلاعات نهاد نیز در این نشست گفت: باید به موقعیت مکانی کتابخانه مورد نظر برای تبدیل به کتابخانه بدون کتاب و ویژگی‌های ظاهری و فضای مورد نیاز برای آن توجه داشت تا بتوان مخاطبان بیشتری را ترغیب به مراجعه به این کتابخانه کرد. مسائل و اقتضائات بازاریابی در جنبه‌های مختلف این طرح می‌طلبد تا با حضور کارشناسان خبره این حوزه به یک برنامه اقتصادی مشخص رسید تا اهداف این طرح برآورده شود.

کتابخانه بدون کتاب و پاسخگویی به نیاز مخاطبان امروز

محمدهادی ناصری طاهری، نیز در ادامه این  نشست طی سخنانی عنوان کرد: هم ایده و هم طرح اجرایی کتابخانه بدون کتاب طرح بسیار جذابی است که جای آن در نهاد خالی بود؛ چراکه کتابخانه‌ها نیاز به یک نوآوری جدید و متناسب با فناوری‌های روز دارند که ارائه این طرح از این جهت کار ارزشمندی است. اما با توجه به اینکه این کتابخانه اولین الگو از این دست کتابخانه‌ها خواهد بود و حجم سرمایه‌گذاری قابل توجهی را می‌طلبد، حتماً به یک پیوست تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی دقیق و قوی نیاز دارد تا این کتابخانه به خوبی شناسانده و نحوه استفاده و نیازمندی‌های آن نیز به خوبی تبیین شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران تأکید کرد: راه‌اندازی این کتابخانه می‌تواند گام مهمی در جهت تأمین نیازهای نوجوانان و جوانان امروزی که ارتباط بیشتری با دنیای اینترنت و تجهیزات الکترونیکی دارند باشد و در ادامه می‌تواند ذهنیت و نگاه موجود به کتابخانه‌ای عمومی را متحول کند.

لزوم آموزش‌های تخصصی برای کتابداران کتابخانه بدون کتاب

در ادامه سیدمهدی حسینی، معاون اداره کل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت نیز عنوان کرد: ما در کتابخانه‌های مرکزی نمونه‌هایی از این چنین طرح‌هایی را پیش‌بینی کرده بودیم، اما اینکه یک کتابخانه صرفاً به عنوان کتابخانه بدون کتاب راه اندازی شود، ایده بسیار خوبی است. ولی باید به مسائلی چون تأمین نیروی انسانی متخصص برای این کار و هدف گرفتن مخاطبانی که توانایی استفاده از تجهیزات الکترونیکی را داشته باشند نیز توجه کنیم.

وی افزود: در واقع ما برای تربیت کتابدار متخصص در این کتابخانه باید خلاء های موجود در نظام آموزشی در حوزه کتابداری را برطرف کنیم، چرا که در دانشگاه‌ها مباحث حوزه کتابداری به این موضوعات نمی‌پردازد و باید آموزش‌هایی در این زمینه برای نیروی انسانی ماهر در این کتابخانه‌ها درنظر گرفت.

فرزانه پارسا رییس اداره آموزش نهاد هم درباره اولویت‌های آموزشی برای همکاران این کتابخانه و نیز تحولاتی که این سبک کتابخانه در روند آموزش اعضا به بار می آورد نیز نکاتی ارائه کرد.

در پایان بنا شد تا کمیته پیشبرد این ایده با مسئولیت مدیرکل امور کتابخانه‌ها تشکیل شده و هم‌زمان با تکمیل طرح از کتابخانه‌های نامزد اجرای آن در شهر تهران بازدید کنند.

 منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4998927/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A3%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در طراحی وبسایت دو فاکتور بها و کیفیت اهمیت بسیاری دارند. طراحی سایت طهران ضمن

رسیدن به بالاترین کیفیت، از اهداف بزرگ سه سوت وب، می باشد. ما با سهم گیری از متد

پیشرفته و سطح علمی بالای پرسنل، این افتخار را داریم که از برترین مجریان طراحی وبسایت

در تهران باشیم. سه سوت وب با استفاده از تیم متخصصان حرفه ای، در جهت رضایت هر

چه اغلب مشتری،تلاش بی وقفه دارد. طراحی انواع تارنما های اختصاصی و ریسپانسیو ،

سئو سایت ، طراحی اپلیکیشن ازفعالیت ‌های چیره دست شرکت طراحی وب سه سوت وب

می‌باشد. سه سوت وب با سال ها تجربه در زمینه طراحی وبسایت و سئو در طهران و داشتن

نمونه کارهای درخشان از شرکت های کامیاب طراحی وبسایت در طهران و سئو در تهران می باشد.

سه سوت وب ،تیم تخصصی طراحی وب تهران
امروزه یکی از عوامل موفقیت برای صاحبان کسب و کار، داشتن یک وبسایت ویژه و بهینه شده برای

موتورهای جستجو است.ظاهری بی همتا با طراحی وب در تهران سه سوت وب ضمن

طراحی وب سایت ارزان ، سئو سایت و در نهایت سایتی با کیفیت از نخستینگی های مهم یک

طراحی تارنما چیره دست ست.ظاهری منحصر به فرد با طراحی وب تهران سه سوت و ضمن

طراحی تارنما ارزان ، سئو سایت و در نهایت سایتی با

کیفیت از اولویت های مهم یک طراحی وب چیره دست ست.

طراحی سایت تهران
خدمات طراحی وبسایت در تهران:
فروشگاه آنلاین
بهینه سازی و سئو سایت
متدهای داینامیک و استاتیک
طراحی اپلیکیشن بر روی پلتفرم های مختلف
ساخت انیمیشن
ساخت نرم افزار
دیجیتال مارکتینگ
سئو سایت (SEO)
فرایند پیاده سازی سئو سایت نيازمند نزاکت زياد و صبر است. داشتن یک وب سایت متناسب با شغلتان

بدون اینکه بتوانید در رتبه های بالای نتایج موتور های جستجو از جمله کوگل قرار بگیرید، نمی تواند بازدهی

لازم را داشته باشد.همان طور که می دانید امروزه اکثر ملت اطلاعات باره نیاز خود را از اغلب از طریق اینترنت

کسب می کنند.می طاقت گفت سئو بهترین روش برای تبلیغات از عقیده هزینه و ماندگاری است.. سودآوری

سئو را قطعا” شرکت هایی که در صفحه ی نخست موتور جستجوی گوگل پیمان گرفته اند فهم می کنند، یقینا”

حضور شما در رتبه های برتر در گوگل از اهداف سه سوت وب می باشد. با متخصصین

حرفه ای سه سوت وب نگران رتبه ی سایت خود نباشید.

طراحی سایت در تهران
طراحی وب در تهران، ارزان و پیشه ای
نحوه پیاده سازی وبسایت گرد از مهم ترین انگیزه ها تفاوت خرج است.استفاده از سیستم های مدیریت

محتوای آماده، اختصاصی، کدنویسی در پیاده سازی یک تارنما ارزان در طهران موثرند هر کدام از این

روش ها مزایای ویژه خود را دارند. سه سوت وب با به کارگیری امکانات پیشرفته، در سررسید وهزینه ی

شما صرفه جویی خواهد کرد.برای سفارش طراحی وب سایت تهران

به چهره کاملا چیره دست و ارزان به سه سوت وب اطمینان کنید.

پیاده سازی تارنما در تهران با گرافیک چشمگیر
اولین ویژگی که در ابتدای ورود کاربر به سایت، جلب توجه می کند،گرافیک سایت است.استفاده از

تصاویر پسندیده و گرافیکی مناسب و چشم نواز، لازمه ی یک پیاده سازی سایت حرفه ای ست.

بطوریکه هدف، جذب کاربران و رشد کسب و کار می باشد. از نظر اکثر کاربران، اخذ درونمایه به

صورت دیداری نسبت به خوانداری ارجعیت دارد. پس عکس ها پسندیده علاوه بر زیبایی در انتقال تند مطلب

بسیار مؤثر است.ما با اطمینان خاطر، پذیرای سفارش طراحی وبسایت شما با گرافیک اختصاصی و ارزان هستیم.

طراحی سایت تهران
طراحی وبسایت بازتاب گرا ( ریسپانسیو)
سایت ریسپانسیو (Responsive) یا واکنش گرا طراحی سایت در تهران ارزان ، وب سایتی است که در مرورگر های دیوایس های مختلف مانند

لپتاپ ، گوشی های موبایل و … شکل و قالب خویش را حفظ کند. با گسترش دنیای اینترنت و گوشی های

هوشمند و تبلت ها ، تکنیک طراحی سایت ریسپانسیو اهمیت بسیاری پیدا کرد. از آنجا که طراحی وبسایت

ریسپانسیو دارایاهمیت بسیاری ست، شرکت سه سوت وب کل طراحی وب های خویش را به صورت

ریسپانسیو انجام می دهد.نمونه کارهای ما حاکی از پابرجا کردن این ادعاست!

طراحی وب داینامیک
طراحی وبسایت داینامیک امروزه بسیار پرطرفدار شده است.سایت های داینامیک از چندی صفحات وب

تشکیل شده اند. آنها در استجابت به تقاضا کاربر ساخته می شوند.در واقع تنها اطلاعات پایگاه داده به روز

می شود. مدیران سایت کنترل پنل سایت را در برگزیدن دارند.آنها می توانند تغییرات باره بیچارگی خود را روی سایت را اعمال کنند.


شرکت طراحی سایت تهران
کاربران بسیاری عبارت طراحی تارنما در طهران را در گوگل جستجو می کنند.آنها به دنبال کمپانی های

برتر طراحی وب در طهران هستند که ضمن ارائه ی خدماتی که کیفیت بالا بها مناسبی هم داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم اگر برای یک طراحی وب سایت چیره دست دارید، بدون معطلی با سه سوت وب تماس بگیرید.

شرکت سه سوت وب نیز خدمات طراحی وبسایت تخصصی را در طهران اتمام می دهد.علاوه بر آن سه سوت وب،

این سربلندی را داردکه پذیرای مشتریان بسیاری از سراسر نقاط دور و کم و بیش باشد.شرکت طراحی وبسایت

سه سوت وب ، مرجع تخصصی طراحی وبسایت تهران و سئو سایت در مملکت ،آماده ی خدمت به مشتریان

گرامی در گویه ی بهینه سازی و سئو می باشد، به کمک ما،کسب و کار خود را دگرگون ساخته و همواره پیشرو باشید.

خدمات و پشتیبانی طراحی وب درتهران
برخی شرکت های طراحی سایت طهران متأسفانه پس از سپریدن پروژه، خدمات و پشتیبانی ضعیفی ارائه می دهند.

تیم مشاوره و پشتیبانی سه سوت وب کمپانی طراحی وب در تهران، قبل از آغاز کار پروژه ی شما تاآموزش

کامل مدیریت سایت و حمایت فنی الی یکسال به صورت رایگان به همراه شماست. افزودن امکاناتی جدید

با پروا بهنوع آن با قیمت طراحی وب ارزان برای شما سپریدن می شود. پیش از شروع پروژه به قصد مشاوره

و فهم نیاز های مشتریبه طور دقیق، یک جلسه کاملا مجانی منسجم می گردد.گروه پشتیبانی سه سوت وب ،

شرکت طراحی وب طهران آماده یمشاوره ی مشتریان گرامی از سراسر جهان می باشد. ما 24 ساعته در خدمت شما هستیم.

طراحی سایت
قیمت پسندیده طراحی وب ضمن تضمین کیفیت پروژه
کیفیت انجام پروژه و رضایت مشتری، از اولویت های گردآور سه سوت وب می باشد.مجموعه ی ما

همه ی تلاش خود را در راستای جلب رضایت مشتری از آغاز لغایت انتهای شغل انجام می دهد.از طرف دیگر،

قیمت پروژه ها پسندیده بوده و امکان پرداخت هزینه در چند نوبت هستی دارد.

مشاوره طراحی وب و سئو و آموزش وب رایگان
مشتریان عزیز می توانند از راه شماره تماس های وب سایت،با کارشناسان ارتباط استوار نموده ودر

رابطه با خواسته خود مشاوره رایگان بگیرند.بعد از سپریدن پروژه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن نیز،

آموزش های لازم به مشتری به چهره مجانی داده می شود.

طراحی سایت در تهران
وجه تمایز شرکت طراحی وب سه سوت وب
تجربه ی طولانی و براق سه سوت وب در طراحی وبشرکت طراحی سایت در کرج سه سوت وب،

با بیش از سال ها سابقه درخشان، مثال کارهای گونه ها طراحی وببا cms و طراحی وب کدنویسی را در

کارنامه کاری خود دارد. در همین راستا، سه سوت وب تجربه های بسیاری

در گویه طراحی وب چیره دست کسب کرده است.استفاده از فناوری های امروزین با پروا به بیچارگی مشتری

همه مجریان پروژه در این مجموعه، از فرهنگ کافی برخوردار هستند. آنها همچنین از اطلاعات به روز بهره‌گیری می کنند.


می توان به جرات گفت سه سوت وب :
جزء بهترین شرکت وب سایت تهران،این اطمینان را به شما می دهد تا طراحی وب پیشه ایو مطابق با

نیاز شما باشد سه سوت وب ، آماده ی ارائه ی هر گونه مشاوره در این مقوله می باشد. در صورتی که

نیاز به مشاوره دارید بدون معطلی با ما تماس بگیرید، حتی اگر قصد واگذاری

پروژه خود را به ما نداشته باشید،سه سوت وب در گزین کردن شماست.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرایط فروش فوری ایران خودرو به مناسبت دهه فجر ۹۹ اعلام شد. این طرح فروش از روز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹ آغاز می‌شود و پایان آن پنجشنبه ۱۶ بهمن است.

گروه صنعتی ایران خودرو دوازدهمین مرحله‌ی فروش فوری محصولات خود را آغاز کرده است. این طرح از روز سه شنبه ١۴ بهمن آغاز می‌شود و طی سه روز اجرا می‌شود، ایران خودرو در این دوره سه خودرو را با موعد تحویل ٩٠ روزه به فروش می‌رساند. توزیع و عرضه‌ی خودرو‌ها با همان محدودیت‌های طرح قبلی اجرا می‌شود. جزئیات محدودیت‌ها در متن بخش نامه ایران خودرو آمده است. انتخاب شدگان مرحله قبلی که نتوانستد مبلغ مورد نظر را بپردازند می‌توانند در طرح جدید شرکت کنند. متقاضیان نهایی به واسطه‌ی قرعه کشی و حداکثر تا سه روز بعد از ثبت نام مشخص می‌شوند و به این افراد سه روز مهلت داده می‌شود تا مبلغ کامل خودرو را پرداخت کنند.

شرایط فروش فوری ایران خودرو به مناسبت دهه فجر 99

تاریخ و نحوه ثبت نام طرح فروش فوری ایران خودرو فجر ۹۹

طرح فروش فوری ایران خودرو از روز سه شنبه ١۴-١١-٩٩ شروع می‌شود و تا روز پنجشنبه ١۶-١١-٩٩ ادامه خواهد داشت. حداکثر سه روز پس اتمام مهلت ثبت نام قرعه کشی دوازدهمین دوره فروش ویژه انجام می‌شود و نام افراد منتخب اعلام خواهد شد.

مرحله‌ی نخست: متقاضی از طریق وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور وارد پرتال ثبت نام خود می‌شود و خودش را انتخاب می‌کند.

مرحله‌ی دوم: باحضور مراجع نظارتی اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو اعلام می‌شود.

مرحله‌ی سوم: اسامی انتخاب شدگان نهایی از طریق ارسال پیامک و سایت فروش اینترنتی اعلام خواهد شد.

نکته ١: اگر در شرایط احراز متقاضی تفاوتی دیده شود ثبت نام در هر مرحله‌ای به جز تحویل خودرو باشد نامعتبر تلقی می‌شود و مبلغ پرداختی توسط مشتری به حساب ایشان برمی‌گردد و شرکت از بابت تحویل خودرو هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

نکته٢: قبل از اعلام شدن اسامی برندگان مشتری هیچ مبلغی را پرداخت نخواهد کرد و خرید چکی محصولات ایران خودرو از این طرح حذف شده است.

شرایط عمومی بخشنامه

  1. سهم هر کد ملی فقط یک خودرو است.
  2. متقاضی باید اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خود (حداقل پایه ٣) را ارائه کند.
  3. باید حداقل ۴٨ ماه از آخرین خری د(ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت ایران‌ خودرو و سایپا گذشته باشد.
  4. مطابق با مصوبات کمیته خودرو امکان صلح، نقل و انتقالات خودرو حتی به صورت وکالتی وجود ندارد.
  5. متقاضی در هنگام ثبت نام ملزم است تا شماره حساب مربوط به خود را معرفی کند و برای واریز وجه باید از کارت‌های به نام خود استفاده کند و همچنین شماره تلفن معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.
  6. متقاضیان حقوقی نمی‌توانند ثبت نام انجام بدهند.
  7. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد باید با کدپستی و آدرس متقاضی در یک استان باشد.
  8. نمی‌توان حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی را به اشخاص ثالث انتقال داد.
  9. اگر مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه صورت نگیرد، گارانتی خودرو پس از ٣ ماه از زمان تحویل باطل میگردد و در زمان مراجعه به نمایندگی باید خودرو حداقل ١٠٠٠ کیلومتر کارکرد داشته باشد.
  10. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک سال رهن نزد شرکت ایران خودرو باقی می‌ماند و بعد از تسویه حساب مشتری و فک رهن به مشتری تحویل داده می‌شود.

نکته ١: متقاضی که پلاک فعال نظامی داشته باشد نمی‌تواند ثبت نام انجام دهد.

نکته٢: اگر افراد فاقد گواهی نامه و یا دارای پلاک نظامی فعال در طرح فروش فوری ایران خوردو ثبت نام کنند علاوه بر اینکه ثبت نام آن‌ها نا معتبر تلقی می‌شود دیگر تا سه سال اجازه‌ی ثبت نام در طرح‌های فروش محصولات ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته٣: در این بخشنامه از زمان واریز مبلغ تا تحویل خودرو سود انصراف و مشارکت پرداخت نمی‌شود.

منبع:

https://gadgetnews.net/487787/iran-khodro-immediate-sale-terms-for-fajr-99/



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اتومبیل فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲ – Mini Cooper 2022 Facelift با ظاهری کاملاً متغیر همراه موتور و امکاناتی به‌روز شده وارد بازار جهانی خودرو می‌شود.

ظاهر نسل سوم مینی کوپرها از سال ۲۰۱۴ تا به حال تغییر چندانی نکرده است؛ اما این شرکت خبر داده که مینی کوپر مدل ٢٠٢٢ با به‌روزرسانی همراه بوده و قصد دارد نسخه فیس‌لیفت آن را عرضه کند. تمام مدل‌های مینی کوپر از جمله هاچ بک، کانورتیبل، مدل تمام الکتریکی SE ، نسخه اسپرت JCW به‌روزرسانی خواهند شد. در اواخر امسال تمام اتومبیل‌های مذکور که به‌روزرسانی داخلی شده‌اند و دارای تکنولوژی کلی هستند برای فروش به بازار عرضه خواهند شد.

فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲

فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲

طراحان مینی کوپر مدل ٢٠٢٢ قطعه‌ی تزئینی همرنگ بدنه را جایگزین قسمت مشکی جلو پنجره کرده‌اند و این تغییر مهم‌ترین جابه‌جایی در قسمت بیرونی مینی کوپر ٢٠٢٢ است که باعث شده تا ظاهر این ماشین ساده‌تر بشود. برخی تغییرات مینی کوپر ٢٠٢٢ مواردی مانند: چراغ‌ جلوهای LED، تغییرات کوچکی در سپر عقب و رینگ‌های ١٧ یا ١٨ اینچی در رنگ بندی مختلف است.

چراغ عقب‌های مینی کوپر جدید همانند مدل‌های قبلی طرح پرچم انگلستان است با این تفاوت که در تمام مدل‌های جدید این اتومبیل طرح پرچم انگلستان به شکل استاندارد اجرا شده است. تغییرات بیرونی مینی کوپر ٢٠٢٢ بسیار کم است؛ ولی تعدادی تریم و پکیج جدید برای این خودرو در نظر گرفته شده است. سقف چند رنگ نمونه‌ای از این پکیج‌ها است. برای تمام مدل‌های مینی کوپر هاچ بک به جز JCW ترکیب رنگ‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. پکیج مشکی پیانویی شامل قطعات بیرونی بیشتری است و تقریبا اکثر قطعات بیرونی مانند درب باک، سر اگزوزها، دستگیره درها، تریم درها، قاب چراغ‌های عقب و حلقه چراغ‌های جلو را به رنگ مشکی براق در می‌آورد.

برای تمام مدل‌های مینی کوپر ٢٠٢٢ داشبورد جدیدی تعبیه شده است و طرح کلی کابین به دلیل تغییر مکان دریچه‌های تهویه و به‌روزرسانی سطوح ساده‌تر شده است. علاوه بر این سیستم اطلاعات سرگرمی که لمسی است و نمایشگر ٨.٨ اینچی دارد استاندارد به نظر می‌رسد و دارای اپل کارپلی است. دور این نمایشگر هم پوشیده شده از تریم مشکی پیانو است. نکته‌ی جالب این است که می‌توان برای اولین بار غربیلک فرمان چرمی با گرم کن را برای مینی کوپر سفارش داد و چند گزینه‌ی مختلف نورپردازی برای مینی کوپر ٢٠٢٢ در دسترس است.

در قسمت پیشرانه‌ها کوپر پایه مانند قبل از موتور ١.۵ لیتری سه سیلندر توربو شارژ استفاده می‌کند که ٢٢٠ نیوتون‌متر گشتاور و ١٣۶ اسب بخار قدرت دارد. موتور مینی کوپر ٢٠٢٢ استاندار متصل به گیربکس دستی ۶ سرعته است در حالی که موتور مدل سفارشی این ماشین متصل به گیربکس دستی ٧ سرعته و دو کلاچه است. موتور اتومبیل کوپر S ٢ لیتری چهار سیلندر توربو با ٢٨٠ نیوتون‌متر گشتاور و ١٩٢ اسب بخار قدرت است. مدل JCW با ٢٣١ اسب بخار قدرت و ٣٢٠ نیوتون‌متر گشتاور همچنان قدرتمندترین مدل مینی کوپر است.

هیچ تغییر و به‌روزرسانی در قوای محرکه مدل الکتریکی کوپر SE به وجود نیامده است و این مدل همچنان ٢٧٠ نیوتون‌متر گشتاور و ١٨۴ اسب بخار قدرت دارد. با وجود تغییرات و به‌روزرسانی که در مینی کوپر اتفاق افتاده ولی قیمت آن خیلی افزایش نیافته است و قیمت پایه کوپر JCW کانتوریل از ٣٨/٩٠٠ دلار، کوپر S کانتوریل از ٣١/٩٠٠ دلار، کوپر S هاچ‌بک از ٢۶/٩٠٠ دلار، کوپر JCW از ٣٢/٩٠٠ دلار و کوپه ها‌چ‌‌بک از ٢٢/٩٠٠ دلار آغاز می‌شود که فقط ۵٠٠ دلار بیشتر از قبل شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

لیست مجوزهای دارکوب
مجوز از سازمان نظام صنفی کامپیوتر ای فرمانروایی تهران
مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت دانش و راهنمایی اسلامی
رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
** تارنما کالا نیست و پس از راه اندازی تارنما بیچارگی شما به شرکت طراح تارنما بیش از قبل احساس می شود و پس شرکتی را برگزیدن نمایید که در زمینه پشتیبانی وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین سخت در مقوله طراحی سایت ارزان، نبود حمایت قوی می باشد.
** کلیه قالب های وب سایت طراحی شده بدست دارکوب از پایه توسط این کمپانی پیاده سازی می گردند و از قالب حاضر استفاده نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوا همانند جوملا و وردپرس برای پیاده سازی تارنما بهره‌گیری شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب تارنما توسط تیم دارکوب تولید می گردد.
** انگیزه ها عدم استفاده از قالب آماده توسط دارکوب بروز دشواری ها بسیار در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت پایین بالا آمدن سایت و مصرف بیش از حتماً منابع سرور نظیر رم، سی پی یو و پهنای باند، دشواری ها در گسترش و به روز رسانی این گونه سایت ها می باشد.

خرید سایت آماده ارزان
ارزان ترین پلان طراحی سایت دارکوب، طراحی وب سایت با به کارگیری قالب های تولید شده توسط دارکوب می باشد که هزینه راه اندازی وب سایت با استفاده از این قالب ها 500 هزار تومان دربرگیرنده خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش مهار پانل و یک سال پشتیبانی می باشد. تعرفه درج اطلاعات تارنما و برگزیدن هاستینگ به هزینه مورد نظر اضافه می گردد. برای دیدن لیست قالب های فرآوری شده برای فروش دارکوب، به صفحه قالب های فرآوری شده دارکوب مراجعه نمایید.

توضیحات سایر پلان های ارزان و حرفه ای طراحی سایت دارکوب در پیوسته موجود است

در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و حرفه ای هستید نوشتار را به صورت کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصص دارکوب می باشد که می توانید به دو طریق خرید سایت حاضر و طراحی وب سایت ارزان صاحب تارنما شوید. دارکوب یکی از کمپانی هایی است که خدمات طراحی سایت ارزان در تهران را در کناره خدمات پشتیبانی خوب ارائه می نماید. از خاصیت های دارکوب پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع بایسته می توانید از این سرویس دارکوب سخت وب سایت خود را رفع نمایید.

با یک و نیم میلیون تومان صاحب یک تارنما شرکتی به چهره ریسپانسیو و سازگار با موبایل به به اتفاق یک سال حمایت بشوید. دارکوب در طراحی تارنما ها با توجه به دشواری ها موجود از قالب های حاضر استفاده نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید الی در آینده تارنما دچار مشکلات ایمنی، به روز رسانی، سرعت و حمایت نگردد. سایت های طراحی شده بدست دارکوب وانگهی دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برای موارد بایسته می باشد. جهت ثبت سفارش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه طراحی شده باشد تخصص دارکوب می باشد. در واقعیت طراحی سایت ارزان و حرفه ای خدمتی است که کمتر کمپانی ارائه کننده خدمات وب سایتی می تواند ارائه نماید که گردآور دارکوب با پروا به تجربه زیاد خویش در این زمینه می تواند خدمات خود را با کیفیت بالا و به همراه حمایت کامل و سریع ارائه نماید. کمپانی هایی که طراحی سایت ارزان در طهران اتمام می دهند معمولا وب سایت ها را با قالب حاضر طراحی می نمایند و یا خدمات پشتیبانی خوبی ارائه نمی کنند. استفاده از قالب آماده تارنما به علت مشکلات آن نظیر غیر قالب گسترش بودن، ایمنی و سرعت پایین و عدم قابلیت ارتقاء به هیچ وجه پیشنهاد نمی گردد و خرید سایت آماده می تواند مایه هدر رفتن پول و سررسید شما گردد. در مورد خدمات حمایت نیز چنانچه حتی کمپانی طراح سایت وب سایت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد در صورتی که تارنما باره عقیده را حمایت ننماید نمی توانید از تارنما خویش کاربرد لازم را نماید و بودجه و سررسید صرف شده شما هدر خواهد رفت. در درستی ساخت سایت با قیمت های بسیار ذیل با توجه به مشکلاتی که شدنی است بعدها برای شما به وجود آورد، ممکن است شما را از پیوسته روند تاسیس سایت اینترنتی نا امید سازد. ولی می توانید طراحی سایت با بها مناسب اما با کیفیت اتمام دهید لغایت بتوانید به تدریج و به مرور موعد حضور خویش را در اینترنت اغلب تقویت نمایید.

طراحی سایت با بها ارزان اما کیفیت بالا شدنی است اما احتیاج به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی وب سایت بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست و برخی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی وب اقدام به انجام پروژه ها با قیمت پایین می نماید حال آنکه از آینده و دربایستن به پشتیبانی سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون حمایت رها می نمایند. در واقعیت المان تجربه یکتا از مهترین مولفه هایی است که مایه می گردد یک شرکت طراحی سایت نا ارائه خدمات طراحی سایت با پایین ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت را داشته باشد. کمپانی های طراحی وب با پروا به تجربه و پیشینه کاری خویش سرعت اکثریت در اجرای پروژه های بعدی خود پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با به کارگیری تجربه جدید خویش تندتر و با قیمت پایان یافته کمتری پیاده سازی نمایند. دارکوب با توجه به پیشینه 15 ساله طراحی وب سایت خویش از سال 1381 لغایت کنون و 3000 تارنما طراحی شده خط مشی خود را بر ارائه خدمات طراحی تارنما با بالاترین کیفیت و پایین قیمت شدنی پیمان دیتا است.

دارکوب از آن جهت اعلام می نماید که ارائه خدمات ساخت سایت با بها ارزان بدون داشتن تجربه کافی شدنی نیست که دلایل خویش را در بخش زیرین اعلام می نماید:

عملیات طراحی سایت تنها ساخت و تاسیس وب سایت نیست بلکه بعد از راه اندازی تارنما می بایست تارنما بدست طراح تارنما حمایت گردد و اکثر کمپانی ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه پیشه طراحی وب سایت را اتمام می دهند معمولا در حمایت تارنما ناتوان عمل می نمایند و توان حمایت سایت را ندارند.
داشتن تجربه کافی باعث می گردد طراح پیش بینی آینده وب سایت را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد وب سایت را اتمام دیتا باشد. به عنوان نمونه طراح تارنما را امن سازی می نماید الی وب سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد و حال آنکه وب سایت هایی که با بها ذیل سپریدن می شوند معمولا بدست کمپانی های بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آنیهد مبتلا مشکلات امنیتی می گردند.
داشتن تجربه در پروژه طراحی تارنما باعث می گردد طراح از دشواری ها طراحی وب اغلب با خبر باشد و در طراحی خود اصول و قواعد طراحی وب را در وب سایت خود رعایت نماید.
با استفاده از قالب های آماده سیستم های مدیریت درونمایه همانند جوملا، وردپرس و دروپال نیز می توان طراحی سایت نمود اما این سایت ها نیز می بایست بدست کارآزموده و برنامه نویس وب نصب، تاسیس و استفاده گردند و در غیر این صورت و عدم استفاده صحیح و مناسب از این سیستم ها شدنی است تارنما دچار مشکلات جبران ناپذیری گردد. در تقسیم زیر به شما روش های پایین آوردن قیمت پایان یافته طراحی سایت را اعلام می نمایم.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان
دارکوب 15 سال است که در زمینه برنامه نویس PHP فعالیت دارد و پروژه های معمولی طراحی تارنما خویش را معمولا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای مجانی همانند جوملا ، وردپرس و دروپال پیاده سازی می نماید که به کارگیری این سیستم های مدیریت محتوای مجانی قیمت پایان یافته طراحی سایت را ذیل می آورد. مشکلی که معمولا برای به کارگیری این سیستم های مدیریت درونمایه اعلام می نمایند آن است که این سیستم ها امنیت ضعیفی دارند که از عقیده دارکوب به هیچ وجه به این چهره نمی باشد و تنها علت امنیت زیر این سیستم استفاده بدست کسان تازه کار می باشد. به این صورت که در صورتی که این سیستم های مدیریت محتوای رایگان توسط کسان نوآموز باره بهره‌گیری پیمان بگیرند چنانچه وب سایت به حقیقت امن سازی نگردد شدنی است در آینده مبتلا دشواری ها امنیتی گردد حال آنکه این سیستم ها حتما می بایست بدست متخصص و برنامه نویس تارنما نصب، تاسیس و امن سازی گردند الی کارکرد حقیقت داشته باشند و ضمانت کارکرد آن تضمین شده باشد.

استفاده از قالب آماده
استفاده از قالب حاضر وب سایت موردی است به ذیل آوردن هزینه تمام شده تارنما کمک می نماید که البته دارکوب سپریدن طراحی سایت به این روش را توصیه نمی نماید. قالب آماده به قالب های رایگان موجود در اینترنت گفته می شود که معمولا به صورت مجانی در دسترسی می باشند و به راحتی می توانید بدست آن ها سایت خویش را تاسیس نمایید. با پروا به کاربرد گسترده از این قالب ها به کارگیری این قالب ها ممکن است به برند شما لطمه وارد آورد زیرا وب سایت شما شبیه به نمونه های بسیاری می باشد.

خرید قالب وب سایت
حالت کم و بیش به به کارگیری قالب حاضر خرید قالب از فروشگاه قالب وب می باشد طراحی وب سایت خبری ارزان قیمت که کاربرد از این طریق سرعت اتمام پروژه طراحی وب را ذیل می آورد و همچنین خرج همگی شده طراحی وب سایت به این روش به نسبت استفاده از گرافیست برای پیاده سازی قالب تارنما پایین تر می باشد. در روش خرید قالب که دارکوب به شما انجام این شیوه را رهنمود می نماید شما می توانید با مراجعه به فروشگاه قالب دارکوب، قالب مورد عقیده خویش را انتخاب و خریداری نموده و دارکوب قالب باره نظر شما را پیاده سازی نموده و برای شما پشتیبانی نماید.

درج اطلاعات تارنما توسط کارفرما
از یک شیوه دیگر نیز می توانید هزینه پایان یافته پیاده سازی تارنما خویش را پایین بیاورید که آن به این صورت می باشد که درج اطلاعات را خویش بر عهده بگیرید. درج اطلاعات را می توانید با پروا به آموزشی که در دفتر دارکوب به شما دیتا می شود خویش بر عهده بگیرید که در این روش هزینه درج مطالب تارنما از هزینه کلی کسر می گردد. البته دارکوب به شما پیشنهاد می نماید که در وحله نخست درج مطالب را به دارکوب واگذار نمایید لغایت مطالب را طراح دارکوب برای شما بارگذاری نماید الی نما مطالب بارگذاری شده پسندیده باشد و بعد از درج اطلاعات اولیه بدست دارکوب کارفرما می تواند مسئولیت تکمیل اطلاعات را بر دوش بگیرد.

شما در حال مطالعه این صفحه هستید احتمالا به این دلیل که در جستجوی طراحی سایت ارزان اما با کیفیت هستید. دارکوب مقرون به صرفه ترین پلان خود را خرید قالب از فروشگاه قالب و درج اطلاعات اولیه بدست دارکوب اعلام می نماید. طراحی نسخه موبایلی وب سایت نیز چندین ماه است جزو فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و دارکوب به شما توصیه می نماید قابلیت ریسپانسیو بودن قالب را حتما در امکانات تارنما خود داشته باشید. دارکوب با به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای مجانی در ساحل تجربه 15 ساله و 3000 وب سایت طراحی شده خود وب سایت شما را با ارزان ترین بها شدنی پیاده سازی خواهد نمود.

همچنین دارکوب برای ذیل آوردن بها طراحی سایت واحد بازاریابی خود را حذف نموده است و به این شیوه 50 درصد در هزینه های طراحی سایت خویش صرفه جویی نموده است و بازاریابی خود را از طریق مشتریان خوشنود خویش و وانگهی سئو و بهینه سازی تارنما های خویش سپریدن می دهد. همچنین دارکوب 50 درصد از هوده عرف و معمول کمپانی های طراحی وب سایت را از مشتریان خود دریافت می نماید و هوده خویش را در سپریدن تعداد بیشتری پروژه دریافت خواهد نمایش داد که این روش نیز یک نوع بازاریابی می باشد و علت بها های زیر دارکوب به دلایل بیان شده می باشد.

قیمت های طراحی سایت زیاد پایین
برخی از شرکت ها اقدام به پیاده سازی وب سایت با قیمت های زیاد ذیل مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها تنها وب سایت می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست. این وب سایت ها معمولا کیفیت کافی نداشته است و در آینده شدنی است دچار مشکلات بسیاری شوید و دارکوب به هیچ وجه این تجربه را به شما پیشنهاد نمی نماید. بخردانه در نظر بگیرید چنانچه شرکت بخواهد تارنما شما را پشتیبانی نماید می بایست مبلغی بیش از 50 هزار تومان را برای یکسال پشتیبانی خود در عقیده بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سال گذشته موتورولا لیستی از گوشی‌هایی را که اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند، منتشر کرد. حالا طبق پستی که موتورولا در پلتفرم ردیت منتشر کرد، این شرکت شروع به عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی‌های خود کرده است.

اندروید ۱۱ ابتدا برای گوشی‌های اقتصادی موتورولا منتشر می‌شود و نه گوشی‌های پرچمدار. همان‌طور که شاید در خبرها خوانده‌اید، اندروید ۱۱ ویژگی‌های جدیدی مانند تنظیمات حریم خصوصی جدید، امکان کنترل راحت‌تر گفتگوها و کنترل پخش دستگاه‌های مختلف را در خود جای داده است.

موتورولا

عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی‌های موتورولا فعلاً در بریتانیا آغاز شده است و به‌نظر می‌رسد حجم فایل دانلودی بیش از ۱۱۰۳٫۸ مگابایت است که به همراه بسته امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. اگر شما گوشی موتورولا دارید و هنوز اعلانی در رابطه با آپدیت گوشی خود نداشته‌اید، می‌توانید به بخش تنظیمات و سپس به بخش بروزرسانی تلفن همراه خود بروید و به‌صورت دستی گوشی خود را بروزرسانی کنید. اگر هم فعلاً آپدیتی برای تلفن همراه شما وجود نداشت، چند روز بعد، این کار را امتحان کنید.

همچنین باید گفت که با وجود این‌که موتو G پرو و G Stylus شبیه هم هستند، ولی احتمال دارد عرضه اندروید ۱۱ برای آن‌ها در بازه‌های زمانی مختلف انجام شود. متاسفانه موتورولا بروزرسانی‌های گوشی‌های خود را خیلی دیر منتشر می‌کند، به‌طوری‌که گوشی موتورولا وان ماکرو اخیراً اندروید ۱۰ را دریافت کرد.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

احتمالاً تا ماه سپتامبر از آیفون ۱۳ خبری نشود ولی گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با تغییرات احتمالی پرچمدار بعدی اپل صورت گرفته است. آخرین شایعه به این صورت هست که احتمالا تمام نمایشگر جلویی آن ناچ (دارای بریدگی) باشد.

آیفون ۱۲

طبق آخرین توییت حساب توییتر @MauriQHD که یکی از معتبرترین خبرگذاری ها به شمار می‌رود، اپل یک نسخه اولیه از آیفون ۱۳ را تهیه کرده است که ناچ نداشته ولی حاشیه‌های ضخیم‌تری در هر چهار طرف نمایشگر خود دارد.

هرچند، هیچگونه ضمانتی برای این اخبار وجود ندارد که آیفون ۱۳ به این حالت باشد. همچنین همان منبع خبری افزود که احتمالا طرح بدون ناچ که اپل مشغول طراحی آن هست تا زمان عرضه آیفون ۱۴ نهایی و آماده نشود.

ناچ یکی از ویژگی‌های گوشی‌های آیفون از زمان آیفون X هست که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد ولی گوشی آیفون SE که به طراحی قدیمی این شرکت یعنی ضخامت حاشیه‌های بیشتر، بدون ناچ و یک دکمه Home پایین صفحه نمایشگر مجهز است، همچنان به فروش می‌رود.

آیفون ۱۳با ناچ یا بدون ناچ؟

شایعاتی که در مورد آیفون ۱۳ شنیدایم مطمئناً در رابطه با ناچ می‌باشد. ایده این که گوشی، ناچ کمتری داشته باشد در ذهن افراد مختلف فعال در این زمینه شکل گرفته است.

مطمعناً دور از ذهن نیست که اپل بعد از ۴ سال، فناوری دوربین داخل ناچ را بهتر و جمع و جور تر طراحی کند. برای مثال این طراحی حتی با وجود این که کوچکتر می‌شود، می‌تواند حسگر‌های بیشتری داشته باشد که شاید شامل LiDAR Scanner نیز باشد.

اپل در زمینه فناوری دوربین داخل صفحه نمایشگر نیز قدم‌هایی برداشته است که در نهایت بتواند نیاز به وجود ناچ را برطرف کند. هرچند، احتمال می‌رود که اپل نتواند این تکنولوژی را برای سال جاری آماده کند. باید منتظر باشیم و ببینیم که اپل چه برنامه‌ای برای عرضه آیفون ۱۳ دارد و چگونه دوربین جلویی خود و سنسورهایش را با فرض این که از طرح با حاشه‌های ضخیم بدون ناچ در این گوشی استفاده کنند، جای خواهد داد.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نسخه 88 مرورگر گوگل کروم هفته گذشته با تغییراتی از جمله مدیریت رمز عبور و حذف فلش پلیر منتشر شد. نسخه ۸۹ این مرورگر محبوب به تازگی به صورت آزمایشی (بتا) منتشر شده که قابلیت‌های بسیار بیشتری را در خود جای داده است. در ادامه برخی از مهمترین قابلیت‌‌های این نسخه از مرورگر گوگل کروم را مرور خواهیم کرد.

فناوری Privacy Sandbox

 

 

 

گوگل اولین بار در سال ۲۰۱۹ فناوری Privacy Sandbox را به عنوان جایگزینی برای کوکی‌های شرکت‌های ثالث اعلام کرد. گوگل با این قابلیت قصد دارد با حفظ حریم خصوصی کاربران، محیط امنی برای شخصی سازی آن‌ها به وجود بیاورد. در حال حاضر اولین قسمت‌های رابط شخصی‌سازی این قابلیت در نسخه ۸۹ گوگل کروم، پشت پرچم جدیدی مخفی شده است. برای فعالسازی این قابلیت می‌توانید از #privacy-sandbox-settings استفاده کنید.

 

 

 

با فعال کردن این پرچم، صفحه‌ جدید این قابلیت در بخش «حریم خصوصی و امنیت» که زیر رده بخش «تنظیمات» است، ظاهر می‌شود. در حال حاضر تنها گزینه موجود در این بخش «اندازه‌گیری شلوغی وب و تبلیغات» است و گوگل در حال تکامل فناوری Privacy Sandbox است. لازم به ذکر است که گوگل در حال حاضر اجازه استفاده از این فناوری را برای سایت‌ها صادر نکرده.

بروزرسانی و طراحی مجدد فید دیسکاوری

 

 
 

 

گوگل کروم ۸۹ در فید دیسکاور قرار داده شده در صفحه «برگه جدید» خود چند تغییر جدید ایجاد کرده است. در حال حاضر، مقالات این بخش به صورت کارت برای کاربران لیست می‌شوند اما در نسخه ۸۹ گوگل کروم این مقالات توسط تقسیم‌کننده‌ها از یکدیگر جدا می‌شوند. فونت عنوان مقالات کمی بزرگتر دیده می‌شود و از همه مهمتر اینکه پیش‌نمایش توضیحات حذف شده‌اند.

این توضیحات در بیشتر مواقع بسیار کوتاه هستند و اطلاعات زیادی از آن‌ها نمی‌شود کسب کرد در نتیجه حذف آن‌ها به طور بالقوه باعث می‌شود مقالات بیشتری بر روی صفحه‌ ظاهر شود.

به روز رسانی پنجره پاپ‌ آپ اطلاعات سایت

گوگل در حال آزمایش رابط جدیدی برای پنجره پاپ ‌آپ مربوط به اطلاعات سایت در اندروید است. این پنجره که با فشردن «آیکون قفل» در بالای صفحه ظاهر می‌شود به طور معمول حاوی آدرس کامل وب‌سایت، اطلاعات مربوط به امنیت صفحه و لیستی از مجوزهای داده شده است. نسخه ۸۹ مرورگر گوگل کروم با ارائه پرچم جدیدی طراحی این پنجره را به روز کرده.

این پنجره جدید که با پرچم #page-info-discoverability فعال می‌شود سازگاری بهتری با طراحی به روز شده جدید گوگل دارد و به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون باز کردن صفحه تنظیمات مرورگر، مجوزها را لغو کند.

Web NFC API

 

 

 

پیش از این گوگل با انتشار نسخه ۸۱ مرورگر گوگل کروم شروع به آزمایش NFC در برنامه‌های وب کرد. این قابلیت به سایت‌ها اجازه خواندن و نوشتن برچسب‌های NFC را می‌دهد. این کار عمدتا در مدیریت موجود کالا، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌های موزه و هر مکان دیگری که به طور مکرر از فناوری NFC استفاده می‌کند کاربرد دارد. با انتشار نسخه ۸۹ مرورگر گوگل کروم، این قابلیت به صورت پیش‌فرض در اندروید فعال است.

استفاده از این قابلیت مانند میکروفون، دوربین و سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری، نیاز به دریافت مجوز در پنجره پاپ‌ آپ دارد.

اشتراک‌گذاری داده‌های وب روی دسکتاپ

 

 

 

تا پیش از این امکان ارسال و دریافت داده‌ها تنها بر روی نسخه اندروید این مرورگر انجام می‌شد. با انتشار نسخه جدید این مرورگر سیستم عامل‌های ویندوز و کروم هم به قابلیت اشتراک‌گذاری داده‌ها مجهز شدند. همچنین با وجود این قابلیت مهم که به برنامه‌های وب اجازه اشتراک داده‌ها را می‌دهد توسعه دهندگان دیگر نیازی به افزودن کد برای اشتراک گذاری داده‌ها در سیستم‌ عامل‌های دسکتاپ ندارند.

قابلیت‌های نسخه ۸۹ مرورگر گوگل کروم به این لیست محدود نمی‌شود و برخی تغییرات دیگر برای کاربران و توسعه‌دهندگان در این نسخه مشاهده می‌شود. برخی از این قابلیت‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • این نسخه می‌تواند محتوای AVIF را به صورت طبیعی و با استفاده از دیکدرهایAV1 در سیستم عامل‌های اندروید و دسکتاپ بارگیری کند.
  • استفاده از قابلیت «overflow:clip» که اسکرول کردن‌های صفحات را خاموش می‌کند؛ میزان استفاده از رم را کاهش می‌دهد.
  • پرچم جدید نسخه ۸۹ مرورگر گوگل کروم (#omnibox-default-typed-navigations-to-https) استفاده وب‌سایت‌ها از آدرس HTTPS یا HTTP را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد.
  • با توجه به اینکه قابلیت «بعدا بخوانید» به زودی به این مرورگر اضافه خواهد شد، پرچم جدیدی که با آدرس #read-later-reminder-notification فعال می‌شود، مقالات خوانده نشده در لیست کاربر را پس از یک هفته به او اعلام می‌کند.

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که هنوز زمان انتشار رسمی این نسخه از مرورگر محبوب گوگل کروم اعلام نشده اما نسخه آزمایشی آن برای سیستم‌عامل‌ اندروید و با فرمت APK منتشر شده است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو در شبکه های مجازی مانند اینستا گرام میتواند گویه های مختلفی داشته باشد. این سوژه از عقیده بسیاری از طراحان سایت بدون قانون و بر پایه گمان و تردید می باشد. برای اینکار شما باید با مشاوران ما تماس بگیرید. وب نگاران با به کارگیری کادری مجرب همراه شماست.

بازاریاب ها از اهمیت رنک بالا در موتور های جستجو آگاهی دارند. سوال بزرگ برای بازار یاب ها و برند ها این است که ارزش اینستاگرام در سئو چقدر است؟ آیا در افزایش رتبه ی سایت تاثیر دارد یا فقط یک سرگرمی بصری است.

بدیهی است که همگی طریق های بدست آمده در این گویه از طریق مهندسی معکوس می باشد و لغایت اکنون هیچ ریفرنسی از اینستاگرام اعلام نکرده است که چه الگوریتمی حاکم بر سبقت در سرچ را دارند.

آدم ها به راستی اینستاگرام را اخ دارند. شما باید اینستاگرام را به عنوان قسمتی از بهینه سازی کلی موتور جستجو بدانید

سئو در اینستاگرام رابطه سر راست با ساخت هش تگ و در ضمن میزان امتیاز و فالور های هر شخص دارد.

مطمئن شوید که پروفایل محصول تان را در اینستاگرام کامل کرده باشید. همانند تمام شبکه های اجتماعی دیگر مهم است که عکس های مناسبی ضمیمه ی پست های تان کرده باشید. بسیاری از افراد آشکارا به سایت شما نمی روند. به کارگیری اینستاگرام بیشتر برای محصولات بصری رهنمود می شود.

از هشتگ استفاده کنید. به کارگیری هشتگ و واژه ها پیوسته با برندتان می تواند در یافتن برندتان بدست افراد کمک کند. افزایش سئو اینستاگرام

همچنین می تاب جوین بودن اینستگرام با گوگل پلاس شخص رو هم با کارایی دانست.

به عنوان نمونه با سرچ "طراحی سایت" در اینستاگرام می تونید پیج وب نگاران را مشاهده نمایید که بر اساس همین قوانین توسط آمده سئوشده است.

همچنین می توانید از ماژول شبکه های اجتماعی وب نگاران برای معرفی شبکه های اجتماعی خویش به کاربران استفاده کنید.

همه از جذابیت بیش از اندازه شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای وابستگی آنلاین در حال حاضر آگاهی داریم. آمارها نشان می‌دهند که بیش از 85 درصد مردم در ایران شب‌ها با گوشی همراه خویش به خواب می‌روند. این جستار اگر چه حاکی از نکات منفی بسیاری است، ولی می‌توان متعلق به استفاده‌های مثبتی نیز به عمل آورد. از این محبوبیت می‌توان در جهت بازاریابی و پرتو دادن هر چه اغلب محصولات و خدمات خویش یا افزایش بازدید کننده سایت و سئوی سایت خویش کاربرد نمود. در زیر چندین روش برای بازاریابی با به کارگیری اینستاگرام را توضیح خواهیم داد:

1- آدرس سایت خود را در پروفایل اینستاگرام خود وارد کنید. حتی اگر سایتی نداشتید آدرس پروفایل گوگل یا لینکداین یا فیس بوک خویش را درج کنید لغایت مخاطبانتان را به سمت آن صفحات هدایت کنید.

2- عکس‌های در صفحه خویش قرار دهید تا پروا مخاطبان را جلب کند. در میان متعدد عکس‌های قرار دیتا شده، عکس شما باید خصوصیتی داشته باشد که بازدید کننده روی آن توقف کرده سپس به سمت فالو کردن از شما پیش برود.

3- در توضیحات پروفایل خویش به جای درج اطلاعات کلیشه‌ای و توضیح مشخص کسب و کار خود، از جملاتی استفاده کنید که بازدیدکننده را ناچار به دنبال کردن شما کند. مثلا بنویسید که چنین محصول و خدماتی را در کناره نکات مهم روانشناسی استفاده از آن در سایت شما پیدا خواهند کرد.

4- چنانچه تخفیف یا فروش ویژه‌ای دارید آن را تنها و تنها در پروفایل اینستاگرام خویش نوشته و از ارائه آن در سایتهای دیگر امتناع کنید.

5- اگر مطالبی دارید که در همگی سایتها انتشار می‌دهید، برخی مواقع مطلبی انحصاری نیز در اینستاگرام خود قرار دهید.

6- عکس پروفایل خویش را هر ماه تغییر دهید الی برای دیگران تازگی داشته باشد و پروفایلتان کهن و تکراری نشود. با این کار از دید تلگرام نیز کاربر فعال‌تری به شما می‌آیید که مایه می‌شود عکسهای شما بیشتر در نتایج جستجو پیمان گیرد. برای این کار مثلا مقوله لوگوی خود یا حالت قرار اخذ آن را تغییر دهید یا جمله‌ای به آن اضافه کنید.

7- حتما به همراه عکس محصولات خویش مطلب یا آموزشی درباره آن ها قرار دهید. ملت از تبلیغ محض کمتر استقبال می کنند لغایت مطالب آموزشی. پیمان دادن تعلیم باعث می‌شود شما در امور محصولات خود به عنوان یک متخصص به چشم آمده و مردم اعتماد اکثریت به شما کنند.

بازاریابی محصولات در اینستاگرام کار ساده ای می‌شود در صورتی که شما این پیشنهاد ها را اتمام دیتا و در ضمن از خویش خلاقیت برای انجام کارهای دیگری که تازگی داشته باشند استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()