در اینستاگرام چگونه نیم تگ بسازیم
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه نیم تگ اینستاگرام خود را برپایی کنیم؟
در حال حاضر تمام کاربران به قابلیت نیمه تگ اینستاگرام دسترسی دارند. برای استفاده از نصف تگ اینستاگرام در اینستاگرام چگونه نیم تگ بسازیم بس است وارد پروفایل خود شوید و از طریق دسته تنظیمات، گزینه Nametag را برگزیدن کنید. در این دسته اینستاگرام به صورت خودکار نصف تگ پیش‌فرضی را به شما نمایش می‌دهد ولی اگر آن را دوست ندارید، به راحتی می‌توانید شخصی‌سازی کنید! ۳ گزینه برای شخصی‌سازی در دسترس شما قرار دارد:

چگونه نصف تگ اینستاگرام خویش را برپایی کنیم؟

گزینه اول) اموجی بک‌گراند نیم تگ را تغییر دهید!
اولین گزینه تغییر بک‌گراند نصف تگ شما است؛ برای این کار بس است بر روی بک‌گراند نیم تگ خود کلیک کنید تا اموجی‌ها به شما نمایش دیتا شوند! به راستی شما می‌توانید اموجی بک گراند خود را تغییر دهید لغایت نیم تگی همانند تصویر ذیل داشته باشید:

گزینه دوم) یک رنگ برای بک گراند خویش گزینش کنید!
اگر می‌خواهید یک نیمه تگ رسمی داشته باشید، می‌توانید به جای بک‌گراند از یک رنگ بهره‌گیری کنید! از طریق دسته COLOR می‌توانید رنگ بک‌گراند خویش را شخصی‌سازی کنید.

گزینه سوم) یک عکس سلفی براوو نصف تگ اینستاگرام خویش اضافه کنید!
اگر می‌خواهید نیم تگ یک صفحه شخصی را برپایی کنید، می‌توانید یک تصویر سلفی از خود را در آن پیمان دهید! برای این شغل بس است دوربین مربوط به عکس اخذ را برگزیدن کنید و عکسی را برای قرار گرفتن در بک‌گراند نیم تگ اینستاگرام خویش بگیرید.

در نهایت کافی است با کلیک بر روی ضربدر پنجره نیم تگ اینستاگرام را ببندید الی تنظیمات به صورت خودکار ذخیره شوند.

یک نکته! هنگام گزینش بک‌گراند مربوط به نیم تگ اینستاگرام کمی خلاق باشید. مثلاً اگر از رنگ برای بک‌گراند استفاده می‌کنید، رنگ‌های مربوط به لوگوی خود را گزینش کنید تا به برندسازی شما کمک کند! یا مثلاً اگر از اموجی بهره‌گیری می‌کنید، از اموجی‌ای استفاده کنید که بیان‌گر روحیات و ویژگی‌های برند شما باشد لغایت کاربران راحت‌تر بتوانند با آن پیوستگی برپا کنند. اگر عکاس هستید، از اموجی دوربین بهره‌گیری کنید یا اگر صفحه شما در مقوله سرگرمی است، اموجی خنده در نیمه تگ خود پیمان دهید. همین خلاقیت‌های ساده می‌تواند کارایی زیاد زیادی بر روی برند شما داشته باشد و آن را برای همش در ذهن کاربران ماندگار کند.

چگونه نیم‌ تگ اینستاگرام خود را به اشتراک‌ بگذاریم؟
پس از برپایی نیمه تگ اینستاگرام مسئله مهم اشتراک‌گذاری آن است! اگر نتوانیم نصف تگ خویش را به درستی اشتراک‌گذاری کنیم، کارایی آن بر روی افزایش فالوور اینستاگرام بسیار مختصر است. باز هم بیچارگی به خلاقیت دارید! شما با به کارگیری خلاقیت خود می‌توانید راه‌های بسیار نکویی را برای اشتراک‌گذاری نصف تگ اینستاگرام خود بهره‌گیری کنید. در پیوسته به رسیدگی چند راه برای کاربرد خلاقانه از نیم تگ اینستاگرام می‌پردازیم:

نیم تگ را در فروشگاه خویش نمایش دهید!
فرقی ندارد که شما مدیریت یک فروشگاه آنلاین را بر دوش دارید یا یک فروشگاه فیزیکی! مهم این است که نصف تگ اینستاگرام را در فروشگاه خود نمایش دهید. حال اگر فروشگاه شما آنلاین است، تصویر آن را در بخشی از سایت خویش نمایش دهید اما اگر فروشگاه شما حضوری است، می‌توانید یک بنر کوچک برای نیم تگ اینستاگرام چاپ کنید و آن را در برگزیدن کاربران خود قرار دهید. همچنین اگر محصولات شما برگه راهنما دارد یا به تمام مشتریان خود فیش شناسایی فروشگاه می‌دهید، می‌توانید نیم تگ اینستاگرام خویش را هم بر روی آن چاپ کنید لغایت کاربران به راحتی بتوانند شما را در اینستاگرام تعقیب کنند! تصویر پایین را ببینید:

 

این تصویر مربوط به فروشگاه Chocolate Johnny است که توانسته به راحتی نیمه تگ اینستاگرام خویش را بر روی برگه‌هایی که همراه محصولات به مشتریان ارائه می‌دهد، چاپ کند. اگر رفتار کارمندان فروشگاه با مشتریان خوب باشد، قطعاً مشتریان هم اخ دارند که صفحه اینستاگرام این برند را داشته باشند و به کمک این برگه که نصف تگ اینستاگرام بر روی آن چاپ شده است، به راحتی می‌توانند وارد پروفایل این فروشگاه شوند. جذب کاربران پرکار مهم‌ترین عامل برای افزایش فروش و برندسازی به احصاییه می‌رود!

نمایش نصف تگ در رویدادها، همایش‌ها و حتی نمایشگاه‌ها
اگر از برندهایی هستید که حضور فعالی در رویدادهای مختلف دارید، به شما شادباش- شاباش می‌گویم! شما شانس زیادی برای افزایش فالوورهای خویش از طریق نیمه تگ اینستاگرام را دارید. در چنین رویدادهایی معمولاً خیلی آسان پروا کاربران نسبت به برندهای مختلف جلب می‌شود و شما به راحتی می‌توانید از آن‌ها بخواهید نصف تگ شما را اسکن و شما را تعقیب کنند. مثلاً فرض کنید یک نمایشگاه بازرگانی در حال برگزاری است و شما یک غرفه دارید! بس است در ساحل بنر معرفی خویش نیمه تگ اینستاگرام را هم چاپ کنید لغایت کاربران فقط در کسری از ثانیه بتوانند شما را تعقیب کنند.

 

ارائه نیم تگ به چنین کاربرانی نه فقط فالوورهای صفحه اینستاگرام شما را افزایش می‌دهد، بلکه اگر بتوانید آن‌ها را در مقوله محصولات یا خدمات خود متقاعد کنید، به افزایش فروش خویش هم کمک زیادی کرده‌اید. از طرف دیگر اگر نتوانید کاربران را به فالوورهای اینستاگرام یا اعضای سایت خویش تبدیل نکنید، بعد از مدتی شما را فراموش می‌کنند و در نتیجه فروش شما افزایش چشم‌گیری نخواهد داشت. به تصویر پایین دقت کنید:

 

این تصویر مربوط به برندی است که در نمایشگاه حضور پیدا کرده است! این برند به راحتی نیم تگ اینستاگرام خویش را چاپ کرده است و به کاربران ارائه می‌کند؛ این پیشه به کاربر کمک می‌کند تا اسم کاربری این برند را فراموش نکنید و نیازی به جستجوی دستی نباشد! با یک اسکن ساده وارد پروفایل این برند می‌شود و صفحه را تعقیب می‌کند! در سال‌های پسین کاربران کمی بی‌حوصله‌تر شده‌اند و استفاده از چنین راه‌کارهایی بر روی نرخ تبدیل و افزایش دنبال‌کنندگان کسب‌وکارها تاثیر زیاد زیادی دارد.

 

یک پیشنهاد! اگر شما کاربری هستید که در رویدادهای مختلف حضور پیدا می‌کنید، بی گمان وابستگی زیادی با کاربران دارید و حتی از کاربران می‌خواهید که اینستاگرام شما را دنبال کنند. پیشنهاد می‌کنم نصف تگ اینستاگرام خویش را بر روی گوشی خود داشته باشید و از کاربرانی که قصد ارتباط‌ برپا کردن با آن‌ها را دارید، بخواهید لغایت شما را اسکن و تعقیب کنند. با این شغل شما خیلی راحت‌تر می‌توانید با کاربران موردنظر پیوستگی برقرار کنید و موفقیت‌های زیادی را برای کسب‌وکارتان رقم بزنید. در ضمن اگر در کنفرانس‌ها مطالبی را ارائه می‌دهید، کران می‌توانید نظر و اعتماد کاربران را جلب کنید؛ بعد از آخر ارائه می‌توانید نیمه تگ اینستاگرام خویش را به کاربران نمایش دهید و از آن‌ها بخواهید شما را پیگیری کنند. فرض کنید در ماه شما ۳ کنفرانس دارید و از هر کنفرانس بتوانید ۱۰۰ تن را جذب کنید! در سال چیزی نزدیک ۳ الی ۴ هزار نفر مخاطب هدفمند به کسب‌وکارتان اضافه می‌شود که زیاد ارزشمند است.

تبلیغات خویش را در وبلاگ یا صفحات اجتماعی دیگر منتشر کنید!
یکی سایر از راه‌های زیاد عالی برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام خود، انتشار نصف تگ در صفحات و شبکه‌های اجتماعی دیگر است. به عنوان نمونه فرض کنید تارنگار فعالی دارید که مربوط به کسب‌وکارتان است؛ کافی است نیمه تگ اینستاگرام خود را در گوشه‌ای از وبلاگ خویش نمایش دهید تا کاربران با‌ اسکن آن وارد صفحه شما شوند و شما را تعقیب کنند. وانگهی اگر در شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک، توییتر، تلگرام و… فعالیت می‌کنید، می‌توانید نیمه تگ خود را در چنین کانال‌هایی منتشر کنید الی دنبال‌کنندگان شما در دیگر شبکه‌های اجتماعی به فالوورهای اینستاگرامتان تبدیل شوند. به تصویر ذیل نگاه کنید:

نیم تگ اینستاگرام

کاربری به نام Amy Boyle که هم در اینستاگرام و هم در توییتر تکاپو می‌کند، در توییتر خود پستی به به اتفاق نیم تگ خود منتشر کرده است و از کاربران خواسته که اینستاگرام او را هم پیگیری کنند! در این شیوه هم می‌توانید کمی خلاقیت به هزینه دهید؛ مثلاً اگر در توییتر فعالیت می‌کنید و تصاویر زیبایی در اینستاگرام خود منتشر کرده‌اید، می‌توانید از کاربران بخواهید برای دید تصاویر زیبای شما اینستاگرامتان را پیگیری کنند. این کاربران هم به کمک نیمه تگ به راحتی می‌توانند وارد پروفایل شما شوند و شما را تعقیب کنند.

 

کسب‌وکارهای زیادی هستی دارند که به چهره منظم وبینار یا کنفرانس برگزار کرده و به احسان از نیم تگ اینستاگرام بهره‌گیری می‌کنند! اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که همیشه در حال برگزاری کنفرانس و وبینار برگزار می‌کنند، کافی است یک اسلاید از ارائه خود را به نیم تگ اینستاگرام خویش اختصاصی دهید. اگر ارائه شما سودمند باشد، کاربران هم پیش خویش می‌گویند که بی گمان می‌توانند محتوای مفیدی در اینستاگرام شما پیدا کنند و با این ترفند به راحتی می‌توانید تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام خویش را افزایش دهید. همچنین می‌توانید از آن‌ها بخواهید در صورتی که سوالی دارند، در تقسیم دایرکت اینستاگرام مطرح کنند یا حتی می‌توانید بعد از آخر کنفرانس یک استیکر Question ایجاد کنید و از کاربران بخواهید سوال خود را در این استیکر بنویسند لغایت به آن پاسخ دهید. با این کارها اگر کاربران سوالی داشته باشند، ناچار هستند که شما را پیگیری کنند و سوال خود را بپرسند! آیا راه‌حل بهتری برای افزایش فالوورهای خویش سراغ دارید؟ چه بسا پذیرش شما منفی است. بعد از نیمه تگ اینستاگرام در یک اسلایدر ارائه‌های مربوط به کنفرانس خویش استفاده کنید تا بتوانید اینستاگرام مارکتینگ موفقی داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: