نوشته شده توسط : ساحل

آیا منظور دارید پیش از ارسال عکس ها به چهره آنلاین، آن‌ها را فشرده کنید؟ گاهی اوقات ممکن است بخواهید شمار زیادی عکس را برای بهره‌گیری در تارنما خویش داشته باشید، فلذا شما باید تصاویر را بهینه سازید لغایت سرعت بارگیری سایت خویش را افزایش دهید.

در این گردآور ما 15 ابزارمهم و کارآمد که همگی از بهترین ابزارهای رایگان برای بهینه و فشرده سازی عکس ها هستند، را به شما شناسایی خواهیم کرد. البته شما با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ نیز می‌توانید عکس ها خویش را بهینه‌سازید، اما ابزارهایی که در اینجا با آن آشنا می‌شوید در کمترین موعد ممکن و بدون دربایستن به هیچ تخصصی این‌کار را برای شما انجام می‌دهد.

چرا عکس ها باید بهینه سازی شوند؟

آپلود تصاویر با اندازه اصلی آن، زمان بارگیری قابل‌توجهی را به صفحه وب شما اضافه می‌کند و این سوژه مایه از دست رفتن کاربران وب‌سایت شما می‌شود. در واقعیت بهینه سازی عکس ها به میزان زیادی به سرعت وب سایت شما کمک می‌کند. اکنون بیایید نگاهی به بهترین ابزارهای بهینه سازی تصویر بیاندازیم.

مقاله مرتبط: افزایش سرعت سایت و 23 راهکاری که باید درباره آن بدانید

1. JPEG Optimizer
​JPEG Optimizer به شما کمک می‌کند که در کمترین موعد ممکن تصاویر خویش را بهینه کرده و برای انتشار در سایت‌تان حاضر سازید. کار با این ابزار خیلی ساده است، اما توجه داشته باشید که همانگونه که از نامش پیداست این سایت تنها امکان تغییر و آماده‌سازی عکس ها با فرمت JPEG را به شما می‌دهد. وانگهی شما می‌توانید با به کارگیری این دست موزه اندازه عکس خویش را نیز تغییر دهید.

بهینه سازی تصاویر

2. Optimizilla
با استفاده از Optimizilla نیز شما می‌توانید تا جایی که ممکن است حجم عکس ها را بدون آنکه از کیفیت آن کاسته شود کم کرده و تصاویری با کیفیت تولید کنید. در ضمن شما می‌توانید عکس‌هایی با هر دو فرمت PNG و JPEG را فشرده کنید.

این آلت این امکان را به شما می‌دهد که نسخه قبل و پس از ادیت تصویر خود را همواره ببینید. این جستار خیلی به شما کمک می‌کند، چرا که در حین اتمام شغل متوجه هرگونه افت کیفت می‌شوید و می‌توانید برای پیوسته کار تصمیم بگیرید که می‌خواهید لغایت کجا پیش بروید. این سایت دستور آپلود و بهینه سازی 20 تصویر را به شما می‌دهد. نکته دیگری که باید در این زمینه بدانید این است که این آلت مانند برخی سایر از سایت‌ها امکان پی‌دی‌اف سازی را به ما نمی‌دهد که البته این جستار ممکن است برای کل مهم نباشد.

بهینه سازی تصاویر

3. Kraken.io
Kraken.io یک افزار شگفت‌انگیز برای فشرده سازی تصاویر است که به شما فرمان می‌دهد الی عکس‌هایی با فرمت PNGs, JPGs و گیف‌های متحرک را با کمترین حجم بهینه سازی کنید. با استفاده از این دست موزه شما می‌توانید عکس‌هایی که فشرده سازی کردید را در قالب یک فایل زیپ دانلود کنید و این‌گونه در موعد خود صرفه جویی کنید. همچنین می‌توانید خروجی شغل خود را سر راست به Dropbox ارسال کرده و یا اینکه عکس‌های خود را به شکل مستقیم از Box وDropbox و یا Google drive بردارید. البته این امکاناتی است که نسخه پولی آن به شما می‌دهد؛ امکاناتی چون شغل بر روی تعداد نامحدودی عکس، تغییر سایز مد نظر و همگام بودن با ابزارهایی که در بالا به آن اشاره شد.

نسخه مجانی این افزار تنها امکان فشرده سازی عکس‌هایی با اندازه 32 مگابایت را می‌دهد که مجموع آنها نیز از 100 مگابایت بیشتر نباشد. در نسخه پولی امکان تغییر سایز و کار بر روی عکس هایی لغایت 500 مگابایت و مجموعا الی 5 گیگا بایت را نیز دارید.

بهینه سازی تصاویر

بیشتر بدانید: 11 روش برای شفا طبیعی رتبه وب سایت در موتورهای جستجو

4. ImageRecycle
ImageRecycle فشرده سازی عکس ها با گونه ها فرمت‌ها نظیر JPEG و PNG و GIF و PDF را سپریدن می‌دهد که نتایج چشم گیری دارد. شما با استفاده از این ابزار و با یک کشیدن و رهاسازی ساده عکس‌ها در سایت ‌)drag and drop)می‌توانید خیلی سریع و آسان عکس‌های بهینه سازی شده خویش را تحویل بگیرید.

این ابزار وانگهی به برنامه‌نویسان API می‌دهد الی آنها نیز بتوانند از امکانات آن کاربرد کنند. احد سایر از امکاناتی که این سایت در برگزیدن شما پیمان می‌دهد امکان تحلیل و گزارش‌گیری از چگونگی تصاویر شماست. Imagerecycle به شما می‌گوید که کدام گرد از تصاویر وب‌سایت‌تان دربایستن به بهینه سازی دارد.

این افزار برای هر کدام از سیستم‌های مدیریت محتوا نطیر WordPress و Shopify ,Joomla ,Magento پلاگین مخصوص دارد که شما با به کارگیری آنها سایر دربایستن ندارید به وب سایت دیگری مراجعه کرده و در همان‌ پنل خویش می‌توانید عکس‌ها را فشرده سازی نمایید.

شما می‌توانید از این افزار به مدت 15 روز و با محدودیت 100 مگابایت به طور رایگان استفاده کنید.

بهینه سازی تصاویر

5. CompressNow
یکی دیگر از ابزارهایی که بدین قصد کاربرد شده و شغل با آن آسان است ابزار compressnow است. شما می‌توانید تصاویر JPEG، PNG و سایر تصاویر موجود در کامپیوترتان را آپلود، درصد فشرده سازی آن را تنظیم و سپس دانلود کنید. در ضمن دست موزه فوق این قابلیت را به شما می‌دهد که در یک لحظه 10 تصویر را همزمان تغییر دهید.

بهینه سازی تصاویر

6. Trimage
این افزار اغلب مناسب کاربران لینوکس بوده و برای آنها کاملا کاربردی است، اگر یک کاربر مک یا ویندوز هستید بهتر است از انتخاب‌های دیگری که در این مقاله برای‌تان گفته‌ایم کاربرد کنید.

Trimage متا داده و EXIF را از تصاویر شما حذف می‌کند و سپس آنها را به بالاترین سطح ممکن فشرده می‌کند. این ابزار فقط امکان بهینه سازی عکس ها با فرمت‌های JPEG و PNG را به شما می‌دهد.

بهینه سازی تصاویر

7. Online Image Optimizer
online image optimizer یکتا ازمحصولات Dynamic Drive است که به شما این امکان را می‌هد که به راحتی همگی تصاویر را با هر فرمتی بهینه سازی کنید. شما همچنین می‌توانید تصاویر را از هر فرمتی که می‌خواهید به سایر فرمت‌ها تغییر دهید. فقط فراموش نکتید که شما در یک لحظه پروانه آپلود و ویرایش یک تصویر و الی بیشینه اندازه 2.86 مگابایت را دارید.

بهینه سازی تصاویر

بیشتر بخوانید: چگونه با استفاده از شبکه های اجتماعی سایت خود را سئو کنیم؟

8. Tiny PNG
Tiny PNG یگانه از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ابزارها در زمینه بهینه سازی تصویر است که به شکل رایگان در اختیار شما پیمان می‌گیرد و امکانات زیادی برای فشرده سازی به شما می‌دهد.

این ابزار فرمت‌های PNG و JPEG را برای فشرده سازی می‌پذیرد. شما می‌توانید حداکثر 20 عکس در یک مرتبه و حداکثر 100 تصویر را در یک ماه آپلود کنید. البته اندازه هر تصویر نباید بیش از 5 مگابایت باشد. پس از فشرده سازی می‌توانید تصاویر را در کامپیوتر خویش دانلود کرده و یا آنها را در Dropbox ذخیره کنید. Tiny PNG همچنین برای wordpress و Magneto افزونه نیز دارد که به کارگیری آن پیشه شما راحت‌تر می‌سازد.

بهینه سازی تصاویر

9. Resize Photos
Resize Photos یکی دیگر از ابزارهای رایگان فشرده سازی تصویر است که شما می‌توانید بوسیله آن عکس‌ها را تغییر دیتا و در سایت، ایمیل و یا انجمن‌های خود منتشر سازید.

شما می‌توانید به سادگی عکس ها را به صورت آنلاین آپلود کنید و سطح فشرده سازی موردنظر خود را با پروا به نیازتان در بازه عددی 1 تا 100 تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید از فیچرها و جلوه‌های تصویری که این سایت در اختیارتان می‌گذارد بهره‌گیری کنید. قابلیت‌هایی چون اضافه کردن زیرنویس‌، جلوه‌های بصری، اضافه کردن خطوط، سایه‌ها و دیگر تغییرات، از آنگونه آنهاست.

بهینه سازی تصاویر

10. GiftOfSpeed
این برنامه حائز ابزارهای متنوعی برای فشرده سازی تصاویر با فرمت‌های PNG و JPEG به صورت جداگانه است. GiftOfSpeed همچینین تکنیک‌های گوناگونی برای بهینه سازی را در اختیار شما پیمان می‌دهد تا شما بتوانید لغایت جایی که امکان دارد سایز عکس ها مورد‌نظرتان را به دست کم برسانید. البته در نظر داشته باشید که اگر فایل شما PNG باشد، شما می‌توانید چندین فایل را آپلود و ویرایش نمایید، ولی اگر تصویر شما فرمت JPEG داشته باشد، فقط یکبار مجاز به این شغل هستید.

بهینه سازی تصاویر

11. Compressor.io
Compressor.io به شما این اطمینان را می‌دهد که بدون از دست رفتن کیفیت تصویر موردنظرتان، آن را لغایت بالاترین حتماً شدنی فشرده سازی کند. این آلت که یک دست موزه شناخته‌شده و کاربردی است، به راحتی همگی فرمت‌های Gif، PNG، JPEG و SVG را بهینه سازی می‌کند. این ابزار توانایی کاهش اندازه فایل‌ها لغایت 90% یا حتی بیشتر را دارد. فقط نقطه ضعف آن، عدم سپریدن آپلود چندین فایل در یک بار است و شما باید عکس‌ها را تک تک آپلود کنید.

بهینه سازی تصاویر

12. JPEGmini
با فشرده‌سازی فایل‌های‌تان بدست JPEGmini، می‌توانید سرعت سایت خویش را تا حتماً ممکن بالا دستگیر و از این افزایش سرعت لذت ببرید. نکته سایر اینکه این سایت نسبت به گزینه‌های دیگری که در این متن آمده، رابط کاربری بهتری دارد. شما می‌توانید تصویر خویش را بارگذاری کرده و پیش و پس از ویرایش آن را به شکل اسلایدر ببینید. این دست موزه کیفیت تصاویر را پس از فشرده سازی حفظ می کند.

بهینه سازی تصاویر

بیشتر بخوانید: HEO چیست؛ 10 نکته‌ای که درباره بهینه‌سازی سایت برای کاربر باید بدانید

13. COMPRESS JPEG
با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توانید تنها فایل‌های JPEG خود را بدون از دست دادن کیفیت بهینه سازی نمایید. COMPRESS JPEG یک دست موزه فوق‌العاده برای کوچک‌تر کردن سایز عکس ها با فرمت گفته‌شده است. با استفاده از این دست موزه شما می‌توانید شمار 20 عکس را در یک بار آپلود کنید و یا از امکان کشیدن و رهاسازی تصاویر بهره‌گیری کرده و چشم براه باشید تا پروسه کاهش سایز انجام شود. در پایان شما می‌توانید عکس ها دلخواهتان را یکی‌یکی و یا همگی آنها را با هم در یک فایل زیپ دانلود کنید.

بهینه سازی تصاویر

14. Convert Image
ابزار فوق یگانه دیگر از ابزارهای آنلاین بهینه سازی عکس ها است که عکس‌های JPEG را فشرده می‌کند. همچنین Convert Image به شما این امکان را می‌دهد تا عکس ها JPEG خود را به فرمت‌های دیگری چون BMP، GIF، ICO، PNG و... تبدیل کنید. این برنامه قابلیت ویرایش عکس همانند برش دادن، وارونه کردن و اعمال دیگر تغییرات را نیز دارد.

بهینه سازی تصاویر

15. PNGGauntlet
PNGGauntlet به شما کمک می‌کند که تصاویر PNG خویش را بهینه سازی کنید. شما می‌توانید با گرفتن خروجی از این سایت، و برای اعمال دگرگونی ها اغلب از ابزارهای دیگری چون PNGOUT، OptiPNG و DeflOpt به چهره ترکیبی کاربرد کنید. وانگهی این ابزار می‌تواند فایل‌هایی با فرمت‌هایی چون JPG،GIF،TIFF وBMP را فشرده و آنها را به PNG تبدیل کنیم. تنها نقطه ضعف این دست موزه اینست که شغل با آن شدنی است نسبت به موارد مانند کمی اغلب درازا بکشد.

بهینه سازی تصاویر

حالا که با 15 افزار فوق‌العاده برای بهینه سازی تصاویرتان آشنا شدید، می‌توانید بسته به گونه نیاز خود عکس‌های مورد نظرتان را فشرده نموده و با آپلود آنها در وب‌سایت‌تان، از مزایای کیفیت و سرعت بارگذاری بالا لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


بسیاری از میلیاردرهای جهان ثروت‌شان را از صنعت تکنولوژی به‌دست آورده‌اند. نکته جالب توجه اما آن است که اغلب این میلیاردرها، بنیان‌گذاران و مدیران استارت‌آپ‌های موفق هستند و دهه سوم یا چهارم عمرشان را می‌گذرانند. البته همه میلیاردرهای دنیای تکنولوژی هم جوان نیستند و به‌عنوان نمونه دو نفر از ثروتمندترین مردان جهان یعنی جف بزوس و بیل گیتس در دهه ششم یا هفتم زندگی خودشان هستند. 

حتی لری الیسون بنیان‌گذار شرکت اوراکل هم وقتی به جمع میلیاردرها پیوست، ۴۹ ساله بود. با این حال اما همچنان شرکت‌های بزرگی مانند Airbnb، ByteDance شرکت مادر TikTok و غول شبکه‌های اجتماعی جهانی یعنی فیس‌بوک را مدیران جوان اداره می‌کنند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,

جوان‌ترین میلیاردرهای دنیای تکنولوژی جان کالیسون(سمت چپ) و پاتریک کالیسون (سمت راست) دو برادر بنیانگذار شرکت Stripe در دفتر مرکزی این شرکت

 

درحال‌حاضر بیش از ۵۰ یا ۶۰ نفر از افراد حاضر در فهرست میلیاردرهای دنیا، از فعالان صنعت تکنولوژی هستند. این تعداد اما با ورود مدیران جوان استارت‌آپ‌های موفق، به تدریج درحال افزایش است. ایوان اشپیگل و بابی مورفی بنیان‌گذاران شرکت Snap پیش از رسیدن به ۳۰ سالگی توانستند وارد باشگاه میلیاردرها شوند. جالب اینکه درحال‌حاضر هم اشپیگل تنها میلیاردر زیر ۳۰ سال این فهرست است که ثروتش را خودش به‌دست آورده. با این همه مارک زاکربرگ که در ۲۳سالگی توانست عنوان جوان‌ترین میلیاردر دنیا را به خودش اختصاص بدهد، همچنان در فهرست جوان‌ترین میلیاردرهای جهان قرار دارد.

 

با این همه نمی‌توان گفت که جوان بودن شرط لازم برای موفقیت و ثروتمند شدن در دنیای تکنولوژی است. لری الیسون بنیان‌گذار شرکت بزرگ اوراکل که درحال‌حاضر ارزش دارایی‌های خالص او به بیش از ۵۸ میلیارد دلار می‌رسد، در ۴۹ سالگی توانست به فهرست میلیاردرهای دنیای تکنولوژی راه پیدا کند. ایلان ماسک و مگ وایتمن هم در دهه چهل ز‌ندگی‌شان وارد این فهرست شدند.

 

با این همه اما براساس فهرست سالانه مجله فوربس از میلیاردرهای دنیا که به تازگی منتشر شده است، این روزها بعضی از بزرگ‌ترین یا جالب‌ترین شرکت‌های تکنولوژی را میلیاردرهای ۲۰ یا ۳۰ ساله اداره می‌کنند. این فهرست نشان می‌دهد که ۲۸ نفر از جوان‌ترین میلیاردرهای دنیا در صنعت تکنولوژی فعالیت دارند.

 

جان کالیسون، ۲۹ ساله: او همراه با برادرش پاتریک، یازده سال پیش شرکت Stripe را که در زمینه نرم‌افزارهای پرداخت فعالیت می‌کند، تاسیس کرده‌اند. حالا اما ارزش دارایی‌های خالص او به ۱/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

ایوان اشپیگل، ۲۹ ساله: او هم‌ بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت معروف Snap است که در حوزه شبکه‌های اجتماعی و تولید دوربین فعالیت می‌کند. ارزش خالص دارایی‌های او برابر ۱/ ۲ میلیارد دلار است.

 

پاتریک کالیسون، ۳۱ ساله: او برادر بزرگ‌تر جان، هم ‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Stripe است که مثل برادرش ۱/ ۲ میلیارد دلار دارایی خالص دارد.

 

بابی مورفی، ۳۱ ساله: او هم ‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد تکنولوژی شرکت Snap است و میزان دارایی‌های خالص او به ۱/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

جیهان وو، ۳۴ ساله: هم بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره Bitmain Technologies که بزرگ‌ترین شرکت استخراج رمزارز در کشور چین به حساب می‌آید، ۵/ ۱ میلیارد دلار دارایی خالص در اختیار دارد.

 

کریس وانستراث، ۳۴ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت GitHub است که شبکه اجتماعی ویژه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار است. این شرکت توسط مایکروسافت خریده شده است. میزان دارایی‌های خالص او به ۲/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

پاول دوروف، ۳۵ ساله: او بنیان‌گذار اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام است که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی روسیه به‌نام VK را هم راه‌اندازی کرده است. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۷/ ۲ میلیارد دلار است.

 

داستین موسکوویتز، ۳۵ ساله: او یکی از بنیان‌گذاران شبکه اجتماعی بزرگ فیس‌بوک است. او فیس‌بوک را ترک کرد تا شرکت مدیریت فضای کاری Asana را راه‌اندازی کند و درحال‌حاضر مدیرعامل این شرکت است. حجم دارایی‌های خالص او به ۱/ ۱۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

مارک زاکربرگ، ۳۵ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان یعنی فیس‌بوک است و درحال‌حاضر ارزش دارایی‌های خالص او به ۳/ ۶۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

کوین سیستروم، ۳۶ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک خریداری شد، درحال‌حاضر ۴/ ۱ میلیارد دلار دارایی خالص دارد.

 

بیل لیو، ۳۶ ساله: مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت Royole که در زمینه تولید نمایشگرها و حسگرهای انعطاف‌پذیر مورد استفاده در دستگاه‌هایی مانند موبایل‌های تاشو، فعالیت می‌کند. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۷/ ۱ میلیارد دلار است.

 

ژانگ ییمینگ، ۳۶ ساله: او رئیس هیات‌مدیره شرکت ByteDance است؛ یک شرکت چینی تولیدکننده محتوا که شرکت مادر اپلیکیشن محبوب TikTok هم هست. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۲/ ۱۶ میلیارد دلار است.

 

 

ناتان بلچارزیک، ۳۷ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیر ارشد استراتژی شرکت بزرگ Airbnb است که به‌خاطر اجاره موقت و کوتاه مدت خانه و اماکن اقامتی در سراسر دنیا شناخته می‌شود. او ۷/ ۳ میلیارد دلار دارایی خالص در اختیار دارد.

 

رایان گریوز، ۳۷ ساله: او اولین کارمند تمام‌وقت و اولین مدیرعامل شرکت اوبر است. گریوز درحال‌حاضر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری Saltwater Capital است و میزان دارایی‌های خالص او به ۶/ ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

درو هوستون، ۳۷ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل پلت‌فرم محبوب به اشتراک‌گذاری فایل در فضای ابری یعنی Dropbox است و میزان دارایی‌های او برابر ۳/ ۲ میلیارد دلار است.

 

دنیل ای‌کی، ۳۷ ساله: بنیان‌گذار شرکت پخش آنلاین موسیقی Spotify دارایی‌‌های خالصی برابر ۲/ ۲ میلیارد دلار دارد و درحال‌حاضر مدیرعامل این شرکت هم هست.

 

برایان آرمسترانگ، ۳۷ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل Coinbase است که پلت‌فرمی برای معاملات رمزارزهاست و ارزش دارایی‌های خالص او برابر ۳/ ۱ میلیارد دلار است.

 

چنگ وی، ۳۷ ساله: او بنیان‌گذار و مدیرعامل پلت‌فرم تاکسی‌یاب اینترنتی معروف Didi Chuxing در کشور چین است و میزان دارایی‌های او به ۲/ ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

بینی بانسال، ۳۸ ساله: بنیان‌گذار بزرگ‌ترین سایت تجارت الکترونیکی هندوستان یعنی Flipkart درحال‌حاضر یک میلیارد دلار دارایی دارد. او تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ مدیرعامل این شرکت هم بود، اما در آن زمان به‌دلیل اتهامات جدی مربوط به سوءمدیریت، از این سمت کناره‌گیری کرد.

 

سو هوآ، ۳۸ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Kuaishou  یک اپلیکیشن به اشترا‌ک‌گذاری گیف و ویدئو است. میزان دارایی‌های خالص او به ۹/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11049356.html



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اخبار,اخبار تکنولوژی,واتساپ
سازمان جهانی بهداشت (WHO) از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ اخبار، دستورالعمل‌ها و نکات مربوط به بیماری کووید-19 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سازمان جهانی بهداشت از راه‌اندازی سرویس پیام‌رسان در واتس‌اپ خبر داده تا با آگاه‌سازی افراد را در برابر کروناویروس مصون سازند.

 

راه‌اندازی این سیستم پیام‌رسانی شرایطی را فراهم می‌سازد تا اطلاعات صحیح در مورد کروناویروس و بیماری کووید-19 در اختیار دو میلیارد نفر قرار گیرد و به این سازمان کمک کند تا به طور مستقیم اطلاعات را در اختیار افرادی قرار دهد که به آن نیاز دارند.

 

در این سیستم اطلاع‌رسانی افراد می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز در مورد کروناویروس از جمله جزئیاتی در مورد علائم بیماری و چگونگی مراقبت از خود و دیگران دسترسی داشته باشند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews68852.html



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()