نوشته شده توسط : ساحل

حضور در محیط وب امروزه موردی است که امروزه کلیه افراد و شرکت هایی که در حال کسب درآمد هستند به آن نیاز دارند و در حقیقت بودن در محیط اینترنت به کسب و کار آنان رونق می باشد. طراحی سایت با قیمت مناسب و ارزان و ایجاد پکیج های طراحی وب سایت با قیمت حداقل این امکان را می دهد تا هر شخص و شرکتی با هر بودجه مالی بتواند در محیط اینترنت وب سایت داشته باشد. امروزه شرکت ها و افراد درگیر هزینه های بسیاری هستند و ممکن است نتوانند به راحتی از پس هزینه طراحی وب سایت بربیایند و هر چه بتوان هزینه انجام چنین مواردی را پایین آورد کمک بسیاری به رونق کسب و کار آنان و در نتیجه رونق اقتصادی کشور شده است. سیاست کاری دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت با حداقل قیمت می باشد و در این شرکت به گونه ای برنامه ریزی گردیده است تا هزینه های طراحی وب سایت به حداقل برسد و وب سایت با کمترین هزینه ممکن پیاده سازی گردد. البته دارکوب تمام سعی خود را نموده است تا قیمت ارزان تاثیری بر روی کیفیت وب سایت نداشته باشد و وب سایت های طراحی شده توسط این شرکت کیفیت حداقل و لازم را داشته باشد.

طراحی سایت با قیمت مناسب و ارزان و البته با کیفیت مناسب به عنوان هدف و خط مشی دارکوب بوده است که از این طریق در کنار کسب درآمد برای خود بتواند تاثیر مثبتی بر روی رونق اقتصادی کشور داشته باشد. دارکوب خدمات طراحی وب سایت خود را تحت زبان برنامه نویسی PHP ارائه می نماید که به دلیل کدباز بودن آن هزینه تمام شده طراحی وب سایت توسط آن معمولا پایین تر نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی تحت وب می باشد و همچنین از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا ، وردپرس و دروپال استفاده می نماید که همین امر نیز هزینه تمام شده طراحی سایت را به مقدار قابل توجهی پایین می آورد.

برای طراحی سایت با طراحی سایت قیمت مناسب ارزانترین قیمت ممکن می توان از قالب های رایگان و آماده موجود در اینترنت استفاده نمود تا هزینه طراحی قالب نیز از پروژه کسر گردد و البته دارکوب این روش را به مشتریان خود پیشنهاد نمی نماید زیرا ممکن است تعداد زیادی وب سایت از قالب شما استفاده نمایند و همین امر ممکن است به برندینگ وب سایت شما لطمه زند.

یکی از هزینه های طراحی سایت قیمت هاستینگ می باشد و دارکوب خدمات میزبانی وب خود را از قویترین شرکت های ارائه کننده موجود ارائه می نماید و آپتایم سرورهای دارکوب 99.9 درصد می باشد که این سرورهای با کیفیت با حداقل قیمت ممکن ارائه می گردند.

برای پایین آوردن قیمت طراحی سایت می توان قالب را از بین قالب های دارکوب انتخاب نمود که در این روش هزینه طراحی قالب وب سایت کسر می گردد و البته قالب های موجود در این فروشگاه بسیار با کیفیت بوده و طراحی وب سایت بر مبنای آنها کیفیت وب سایت را تضمین می نماید.

پشتیبانی وب سایت ، آموزش پانل کاربری و همچنین امن سازی وب سایت جزو خدمات اولیه دارکوب بوده است و ارائه این خدمات صحت عملکرد وب سایت شما را تضمین می نماید و در صورتی که سایت شما در آینده دچار مشکلی گردید سریعا مشکلات وب سایت شما توسط دارکوب مرتفع خواهد گردید.

هزینه بازاریاب بخش بزرگی از هزینه طراحی وب سایت بوده است و دارکوب سیستم بازاریابی را از شرکت خود حذف نموده است و افرادی که در این شرکت فعالیت می نمایند عمدتا طراح و برنامه نویس وب سایت و یا سئو کار و پشتیبان وب سایت می باشند. حذف سیستم بخش بازاریابی شرکت تاثیر بسیاری بر کاهش هزینه های دارکوب داشته است و این شرکت بازاریابی خود را از طریق ارائه خدمات با کیفیت با ارزانترین قیمت مناسب انجام می دهد و عقیده دارکوب بر آن است ارائه خدمات با کیفیت با قیمت مناسب و در نهایت مشتریان راضی بهترین روش بازاریابی می باشد.

البته سابقه و تعداد پروژه های این شرکت نیز خود عامل جذب پروژه می باشد زیرا این شرکت از سال 1381 تا کنون ارائه کننده این خدمات می باشد و تا کنون در حدود 2500 وب سایت طراحی نموده و تحویل مشتریان خود داده است. برای هر گونه مشاوره جهت طراحی وب سایت با شرکت تماس بگیرید.

 
 
 
 منبع:
 


:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوشی‌های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو تا ۲ هفته دیگر معرفی می‌شوند اما رندرهای این گوشی‌ها از همین حالا افشا شده است. همچنین «پیت لاو» مدیرعامل شرکت وان‌پلاس با تایید استفاده از سنسور انحصاری سونی IMX789 در این گوشی‌ها، مشخصات این حسگر قدرتمند را نیز اعلام کرده است.

تصاویر ارائه شده، گوشی وان پلاس ۹ را در سه رنگ آبی، مشکی و بنفش نشان می‌دهد. این گوشی از دوربین اصلی سه‌گانه که با همکاری شرکت سوئدی «هاسلبلاد» طراحی شده بهره‌ خواهد برد و همچنین یک فلاش LED دو رنگ دارد. هاسلبلاد یکی از معتبرترین برندها در دنیای دوربین است و محصولات گرانقیمت و کارآمدی را روانه بازار کرده است.

اما دیگر گوشی این خانواده یعنی وان پلاس ۹ پرو از چهار دوربین پشت بهره خواهد برد و قسمت جلوی آن تقریبا شبیه به نسخه پایه خواهد بود. سه رنگ سفید، سبز تیره و مشکی برای این گوشی در نظر گرفته شده و برای شارژ بی‌سیم احتمالا با پنل شیشه‌ای عرضه خواهند شد.

پیش از این مشخص شده بود که گوشی‌های سری وان پلاس ۹ از دوربین الترا واید ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی استفاده خواهند کرد و حالا پیت لاو اطلاعات بیشتری در مورد سنسور IMX789 ارائه کرده است. به گفته او این دوربین از ضبط فیلم با وضوح 4K و سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی خواهد کرد و گوشی وان پلاس ۹ پرو با استفاده از حالت پیشرفته دوربین‌های هاسلبلاد، قابلیت عکاسی ۱۲ بیتی RAW را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با این وجود دوربین این گوشی ۶۸.۷ میلیارد رنگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از نظر تئوری، این موضوع برای عکاسان حرفه‌ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

گوشی وان پلاس ۹ پرو از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می‌‌برد. همچنین این گوشی از اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار خواهد بود و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

به طور کلی، سری وان پلاس ۹ علاوه بر طراحی و پیکربندی بسیار خوب خود، از صفحه‌نمایش، عملکرد و دوربین بهبود یافته‌ای برخوردار خواهد بود. این سری در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین) به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حدود دو ماه قبل «استیو همرستوفر» از افشاگران معروف با به اشتراک گذاشتن رندر CAD پنل جلویی هواوی P50 پرو طراحی احتمالی آن را به اشتراک گذاشت. اکنون رندرهای دیگری از پنل پشتی دستگاه منتشر شده که طراحی متفاوت و منحصر به فرد ماژول دوربین این موبایل را نشان می‌دهد.

با توجه به رندرها،‌ پنل پشتی هواوی P50 پرو از جنس شیشه و فریم آن فلزی است. لبه‌های مسطح بالایی و پایین موبایل طراحی مشابهی با سایر گوشی‌های سری میت 30، هواوی P30 و پی اسمارت 2021 دارد.

 

 

 

یکی از تفاوت‌های مشهودی که در طراحی این گوشی هوشمند به چشم می‌خورد، طراحی ماژول بیضی شکل دوربین دستگاه است. با توجه به رندرهای منتشر شده، در قسمت ماژول دوربین دو دایره بزرگ که در کنار آنها فلش LED قرار دارد، دیده می‌شود، اما لنزهای دوربین در رندرهای CAD نشان داده نشده‌اند. به احتمال زیاد دوربین چهارگانه دستگاه در این دو دایره بزرگ قرار می گیرند.

 

 

 

ابعاد این گوشی هوشمند 159 در 73 در 8.6 میلی‌متر و ضخامت آن با بیرون زدگی دوربین 10.3 میلی‌متر است. هواوی P50 پرو از نمایشگر 6.6 اینچی با لبه‌های دارای انحنا بهره می‌برد و همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است.

 

 

 

در قسمت بالا سمت چپ نمایشگر هواوی P40 پرو حفره بیضی شکلی مربوط به دوربین با بهره‌مندی از دوربین اصلی و سنسور زمان پرواز قرار دارد. حال آنکه رندرهای هواوی P50 پرو خبر از دوربین تکی سلفی در قسمت بالا و وسط نمایشگر می‌دهد.

حسگر اثر انگشت هواوی P50 پرو به صورت یکپارچه زیر نمایشگر OLED دستگاه قرار دارد. در لبه بالایی گوشی اسپیکر و بلستر IR و در لبه پایینی نیز اسپیکر دیگری قرار دارد. براساس شایعه‌هایی که تاکنون در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده، انتظار می‌رود هواوی P50 پرو 27 اسفندماه رونمایی شود.

درنهایت باید دید هواوی قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی معرفی و به بازار عرضه کند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()