نوشته شده توسط : ساحل

احتمالا شکی نیست که پیرامون فیزیکی بر بهره وری شما پرتو می گذارد. در دنیای کسب و کار، ما به طور مرتب مبلمان اداری خود را تغییر می دهیم لغایت کارکنان و سبک کاری خود را تحت تاثیر قرار دهیم. در مورد اینکه چگونه می توان با داشتن میز اداری پسندیده به آرامش فکری کارکنان و تمرکز آنها در کار کمک کرد، باید تدابیر لازم را سپریدن داد.

با این حال، ما در طی اهداف بسیاری نکویی که برای کسب و کار خود داریم، بودجه می تواند تفکرات ما را خدشه دار کند. هزینه اتخاب میز با کیفیت به دلیل بها بالا ما را بر این می دارد لغایت بر اهداف خویش تجدید نظری مجدد کنیم، این می تواند به خرید میز اداری ارزان بها منجر شود.

اما جاسازی این میزهای اداری می تواند در روند پیشه کارکنان موثر باشد؟ و به سلامتی آنها کمک کند؟ این زیاد بستگی به رویکرد شما در قبال رسیدگی های دقیق در راستای خرید این میزها دارد. کاملا نشدنی-ناشدنی است که فضای کاری خویش را بدون صرف هزینه ای مناسب به جلو قبل برید. ما در این نوشتار به شما در خرید میز اداری ارزان بها در کناره حفظ ملاحضات کیفیت کمک می کنیم، با بینو به اتفاق باشید.

آنچه شما دربایستن دارید
تعداد زیادی از نکات برای تعبيه میزهای اداری هستی دارد، اما برای مورد ارزان قیمت بودن، ما چهار معیار را تعیین کرده ایم لغایت از گزند به سوداگری شما از طریق میزهایی بی کیفیت ممانعت کرده باشیم:

اندازه: اکثریت نزدیک به اتفاق میزهایی که در فروشگاه پیدا می کنید، 200 سانتی متر طول یا کمتر هستند. ابعاد اغلب قیمت اکثریت نیز دارند، شما می توانید به ابعاد کوچکتر قناعت کنید تا قیمت اقلیت پرداخت کنید. با این حال لازم است رسیدگی کنید سطح میز جوابگوی کارها و وسائل شما باشد. اما به طور کلی امروزه بسیاری از فعالیت ها، پیوسته با کامپیوتر است، پس شما تنها به سطحی برای پیمان اخذ مانیتور و یادداشت موارد مورد بیچارگی خواهید داشت.

ابعاد استاندارد گونه ها میز اداری
*میز مدیریت :

استاندارد(180، 200، 220، 240، 280)سانتی متر که برای فضاهای کبیر و سفارشی امکان تولید بزرگتر می باشد ولی رهنمود می شود ابعاد از 350سانتی متر اغلب نشود.

*میز کنفرانس:

استاندارد میز برای میز های مدلار می باشد که ابعاد دو نفره آن (140، 150) سانتی متر می باشد، که برای انواع آن پیشنهاد
میشود حداقل درازا 70 سانتی متر برای هر تن و مرز اکثر 90 یا 100 سانتی متر رعایت شود. برای عمق صفحه نیز رهنمود میشود عمق کمتر از 70 سانتی متر نشود چون جلوه میز کنفرانس از بین می رود.

*میز کارشناسی و میز کارمندی:

استاندارد میز کارشناسی ازحداقل 120 آغاز و به بیشینه 160 ختم می شود البته در مدل های ویژه مشابه میز سرپرست دفتر امکان ساخت با طول 180 الی200 سانتی متر نیز است.برای میز های کارمندی نیز پیشنهاد میشود حداقل 140 رعایت شود که امکان ارائه فایل 3 کشو وجود داشته باشد.

*میز کانتر پدیرش:

استاندارد میز های پاسخ حراست بانکی و… در مرحله نخست به جایگاه میز و فضای کار اداری شما وابستگی دارد که در انتخاب ابعاد میز کانتر پاسخ بهتر است با مشاوران و طراحان این صنعت تماس بگیرید اما به طور معمول امکان ساخت از حتماً اقل 120 سانتی متر برای فضاهای کوچک و بیشینه 1000 سانتی متر برای لابی برج ها و هتل ها امکان پذیر می باشد که حداکثر درازا آن هر چندی می تواند باشد.

*میز پیشه گروهی و یا میز ورک استیشن :

استاندارد این گروه از میز ها زیاد مهم هست و به دلیل اینکه اغلب برای فضاهایی کاربرد دارد که شرکت احتیاج دارد نیروی پیشه اکثریت در انجا مستقر شوند توصیه ما برای کمینه فضای کار برای هر تن 2.5 متر چهارگوش می باشد که با رعایت این موضوع شما می توانید فضای مناسبی را برای پرستل فراهم کنید، اما فضای آرمانی برای چیدمان مدرن باز دست کم 4 متر مربع برای هر تن می باشد.

قیمت: تشکیل چیزی به جای خرید آن نزدیک دائم سبب صرفه جویی در هزینه ها می شود و در این مورد، کاهش صدها هزار تومان. برای این مورد زیاد مهم است که از جایی میز خریداری کنید که فرآوری کننده باشند، این باعث می شود واسطه ای در کار نباشد تا میز را به بها بیشتر به شما بفروشد.

جنس: میزهایی که از چوب طبیعی ساخته شده اند، بها اکثریت در انواع میزهای اداری دارند، آنها معمولا از چوب های کاج، افرا، ماهون و غیره … ساخته می شوند. مطمئنا این مورد برای شما برگزیدن نکویی بر حسب بودجه نخواهد بود. به طور کلی میزهای ساخته شده از چوب تخته سه لا، ام دی اف، فلز و شیشه ارزان تر هستند.

ارگونومیک: بسیاری از مردم تفاوت بین “میز کامپیوتر” و “میز مخصوص نوشتن” را نادیده می گیرند. در طول زمان، این تفاوت ها می توانند بر تن فرد کارایی بگذارد. میز ارگونومیک می توانید دارای کشو کیبورد و موس باشد.

راهنمای خرید میز اداری ارزان قیمت
هنگامی که تمام نکات را در عقیده گرفتید، آنگاه می توانید میز مورد عقیده خود را خریداری کنید.

مرحله 1 – سطح را نگاه کنید

نخست لازم است سطح میز را نگاه کنید، معمولا میزها دارای سطحی متفاوت نسبت به بدنه و ارکان هستند به مانند: سطح شیشه ای با بدنه چوبی یا فلزی. حتی شدنی است سطح و بدنه از یک جنس باشند. ولی آنچه مهم است داشتن سطحی یکنواخت، بدون شیب، صاف و عدم خلل و فرج است. در ضمن بررسی کنید میز خراش یا ساییدگی داشته باشد و در موعد کاربرد نیز حائز مقاومت پسندیده در برابر خراشیدگی باشد.

مرحله 2 – برنامه ریزی ارگونومی

در حالی که بسیاری از ما واژه ارگونومکی را برای صندلی در عقیده می گیریم، ولی میزها نیز از این کلمه به دور نیستند. پای خود را باید روی زمین، آرنج و زانوی را در گوشه تقریبی 90 درجه پیمان دهید. هنگامی که موقعیت خود را صحیح می کنید، فاصله را از کف لغایت بالای بازو اندازه گیری کنید. این برای ثبت ریزبین بلندی میز و حوه عملکرد آن با راحتی فرد در عقیده گرفته می شود. زمانی که شما روی صندلی می نشینید، لازم است دسترسی کاملی به تمام سطح میز داشته باشید. میزهایی که حائز طراحی خوبی باشد این مورد را رعایت می کند به اخص آن را در مورد میزهای ارزان بها اغلب رسیدگی کنید.

مرحله 3 – مونتاژ میز

در سررسید خرید به روش مونتاژ میز دقت کنید، این به معنای نحوه وضعیت اتصالات مناسب است. سطح رویی میز باید از پیوستگی قوی با پایه برخودار باشد الی بتواند تحمل زیادی نسبت به بار وارده داشته باشند. وانگهی لولاها نیز باید حائز کیفیت بالا باشند.

مرحله 4 – اندازه گیری محیط

لازم است ابتدا فضای کاری خویش را به درستی اندازه گیری کنید، این پرتو خواد داد که به دنبال چه ابعادی از میز هستید. وانگهی مهم است گذرگاه ایاب و ذهاب را در فضا در نظر بگیرید. عرض درب ورودی و درهای اطاق نیز باید به اندازه ای باشد که میز به راحتی درون شود.

مرحله 5 – بررسی کنید

در حالی که شما در حال بررسی استقامت میز هستید، وانگهی بلندی آن را با صندلی باره رسیدگی قرار دهید. شدنی است به نظر ناچیز برسد، اما این به این انگیزه است که اکثر میزها برای نوشتن، نه محاسبات طراحی شده اند. میز رایانه معمولا حائز یک سینی صفحه کلید در در سطح رویی خود است. در باره تعداد کشوها و قفل دار بودن آنها نیز دقت کنید، تعداد بیشتر کشوها می تواند به کاهش پهنا میز کمک کند، زیرا شما سایر نیازی ندارید وسائل خویش را روی سطح رویی میز پیمان دهید و بعید و بر خود را شلوغ کنید. همچنین به فضای زیر میز نیز توجه کنید، پاهای شما باید در ذیل میز جای گیرد و به راحتی جنبش کنند.

کلام آخر
هنگامی که به سراغ  میز و صندلی تاشو ارزان می روید، در واقع به دنبال کیفیت نیز باشید. فقط به انگیزه محدودیت های مالی به پیگیری محصولات ناشناخته نباشید. راهنمای ما را در بالا به نکوداشتن مطالعه کنید تا در ساحل قیمت، محصولی مناسب را پیدا کنید. از وبسایت ها و فرآوری کننده های مطرح مبلمان اداری بخرید. مهم است میزها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب باشند.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

به تازگی گجتی به بازار عرضه شده که شامل یک محفظه سیلیکونی تاشو و یک پاکت حاوی مواد شیمیایی است. این وسیله می تواند در ۱۰ دقیقه غذای فرد را بدون نیاز به آتش گرم کند.

 

فناوری های نوین, گرم کردن غذا بدون نیاز به آتش

 گرم کردن غذا بدون نیاز به آتش

 

سال هاست که سربازان از سیستم های ساده شیمیایی برای گرم کردن جیره غذایی خود استفاده کنند. درهمین راستا گجت YABUL Cook ساخته شده که این فناوری را به طور تجاری برای عموم عرضه  کرده است. این گجت یک محفظه سیلیکونی سبک وزن است، تا می شود، حمل و نقل آن آسان است و در عرض چند دقیقه غذا را گرم می کند. به این ترتیب دیگر نیازی به آتش نیست.

 

YABUL Cook یک طرح انقلابی نیست. دو شرکت دیگر نیز با فناوی مشابه پاکت های گرمایشی حاوی مواد شیمیایی را به طور تجاری ساخته و به بازار عرضه کرده اند.

 

فناوری های نوین, گرم کردن غذا بدون نیاز به آتش

ظرف گرمکن غذا

 

 

برای استفاده از این محصول فقط کافی است پاکت های گرمایشی را همراه ظرف غذا در محفظه سیلیکونی قرار داد. جالب آنکه این محفظه می تواند فشار داخل خود را کنترل کند، بنابراین هنگام تجمیع بخار در آن ناگهان باز نمی شود.

 

این پاکت ها می توانند طی ۱۰ دقیقه دمای آب را به بالاتر از نقطه جوش برسانند. YABUL Cook نیز ادعا می کند ظرف هایش تا ۹۷ درجه سانتیگراد گرم می شوند.

این دستگاه هم اکنون در کیک استارتر با قیمت ۳۵ دلار عرضه می شود. بسته آن شامل ۵ پاکت گرمایشی و ۵ کیسه زیپ دار برای غذا یا مایعات است. هر پاکت را یکبار می توان استفاده کرد.

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/folding-dish-food.html



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 کلیدافزار هوشمند, استارت‌آپ

 کاربر مي‌تواند با کاربر ديگري در آن سر دنيا شطرنج بازي کند!

 

با «لَمپیکس» آشنا شوید؛ وسیله‌ای که می‌تواند در، دیوار و هرسطحی را به کلیدافزار هوشمند تبدیل کند. این دستگاه مجموعه‌ای است از یک نورافکن، یک دوربین و یک رایانه‌ی متصل به فضای ابری.

لمپيکس در نگاه اول شبيه يک آباژور ساده و معمولي است. اما در واقع دستگاه کارآمدي است براي کاربري که حوصله‌ي صفحه‌کليد و ابزارهاي پيچيده‌ي رايانه‌اي را ندارد و دوست دارد لم بدهد و بالشش را به صفحه‌کليد تبديل کند. يعني اين دستگاه مي‌تواند هر‌سطحي را به سطح هوشمند تبديل کند.

 

اين استارت‌آپ مي‌تواند محصولات مربوط به واقعيت افزوده را متحول کند بدون اين‌که به نمايشگر احتياج داشته باشد. با داشتن لمپيکس کاربر حتي مي‌تواند يک ورق کاغذ آ4 (A4) را به يک سطح مشارکتي تبديل کند و آن را با کاربران ديگر به اشتراک بگذارد.

 

با اين‌که لمپيکس کاربردهاي فراواني براي مطالعه و دفتر کار دارد، اما فقط براي کار و درس طراحي نشده است. کاربر مي‌تواند آن را به وسيله‌ي سرگرمي تبديل کند و با آن مشغول بازي بشود؛ بازي‌هايي مانند شطرنج، پرنده‌هاي خشمگين يا هربازي ديگري که در حافظه‌ي دستگاه گنجانده شده است. دستگاه مي‌تواند به‌راحتي هر سطحي را به صفحه‌ي‌ بازي هيجان‌انگيزي تبديل کند.

 

لمپيكس هم‌چنين مي‌تواند يک ميز چوبي ساده را به اسکنر تبديل کند. کاربر متن يا تصويري را که مي‌خواهد وارد رايانه کند، زير نور و روي ميز مي‌گذارد، نرم‌افزار آن را اندازه مي‌گيرد و در کنار آن گزينه‌هاي مورد نظر نقش مي‌بندد، گزينه‌هاي لمسي مثل، اسکن، پرينت، عکس‌برگردان و...

 

منظور از عکس برگردان ثبت عکس در حافظه دستگاه و برگردان آن روي سطح است. اشتراک‌گذاري واقعيت افزوده از مزيت‌هاي لمپيکس است. کاربري که در خانه، زير نور لمپيکس نشسته و سطح زير دستش را به سطح هوشمند تبديل کرده است، مي‌تواند با يک اشاره اين سطح را با کاربر ديگري در هرجاي ديگري به اشتراک بگذارد و هم‌زمان با او تعامل کند.

 

 کلیدافزار هوشمند, استارت‌آپ

يک ميز کار خلوت و در ظاهر  بدون تجهيزات پيچيده‌اي مثل اسکنر و... اما در واقع همه‌چيز در زير نور لمپيکس خلاصه شده است.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/birth-clever2-surfaces.html



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نوشتن محتوای خوب یک برگزیدن است.

شما می توانید انتخاب کنید که با وابستگی دادن سررسید کافی و کار مناسب ، یک محتوای با کیفیت و عالی ایجاد کنید و یک نام بازرگانی کامیاب داشته باشید و یا می توانید گذرگاه راحت را انتخاب کنید و محتوای ناتوان بنویسید ، مسیری که در نهایت شما را به جایی نخواهد رساند و تنها منجر به برباد دان وقت ، انرژی و منابع خواهد شد.

مسیر برای بازاریابای محتوا روشن است.

برای افزایش شدامد سایت و ارتقا رتبه سایت ، شما دربایستن به برپایی محتوای با کیفیت برای سایت یا وبلاگ خود دارید.

اگر شما یک محتوای ویژه بنویسید موتورهای جستجو به سایت شما کمک خواهند کرد تا بیشتر نمایش داده شود ولی اگر از محتوای تکراری و کپی شده کاربرد کنید گوگل سایت شما را جریمه خواهد کرد.

بنابراین ایجاد محتوای با کیفیت نه تنها یک وب سایت بهتر را فراهم می کند بلکه رتبه بندی سایت شما را هم بهبود می بخشد که این امر می تواند کارایی زیاد مثبتی روی سوداگری شما داشته باشد.

ممکن است شما برای دلایل مختلفی برای یک سایت فرآوری درونمایه کنید مثلا برای کسب و کار یا سرگرمی شخصی اما نکته مهم اینجاست که این پیشه را به راستی اتمام دهید.

ما در این نوشتار به نکاتی اشاره خواهیم کرد برای ایجاد محتوای با کیفیت پس در پیوسته ما را همراهی کنید.

1. محتوای ویژه تولید کنید
محتوای خاص فرآوری کنید
همان طور که اشاره کردیم ایجاد محتوای ویژه مایه بیشتر دیده شدن سایت شما می شود و کپی کردن مطالب تارنما های سایر مایه جریمه از طرف گوگل می شود که کارایی منفی روی سئو سایت برپایی می کند.

برای نمونه سایت Mahalo یک کشتزار محتوا بود که هر روز با محتوای جدید به روز رسانی می شد اما نه محتوای ویژه بلکه محتوای کپی شده!

گوگل سخت آن را جریمه کرد و سایت Mahalo مجبور شد گذرگاه کاری خود را تغییر دهد.

از این نمونه سایت ها که کشتزار محتوا تولید می کردند بسیار بسیار بود ولی بعد از معرفی ” الگوریتم پاندا ” این روند دگرگون شد و این سایت ها دربرگیرنده جریمه وزین شدند.

البته باید کمی در مورد محتوای ویژه روشنگری دهیم.

برای مثال ایده ها و افکار شما ویژه است ولی مجدد نویسی یک محتوا و استفاده از مفاهیم مشابه محتواهای دیگر ، خاص محسوب نمی شود زیرا اگر محتوای شما توزیع شود کسی به آن لینک نخواهد عدل در حالی که این اولویت اول تولید درونمایه محسوب می شود.

این یک قطار اندیشه است که اکثر وب مسترها آن را دارند و سوالاتی که در ذهنشان مطرح می کنند:

ما باید محتوای زیادی ایجاد کنیم.

خب چطور می توانیم این کار را ساده و آسان سپریدن دهیم؟

آیا می توانیم مقالات را از سراسر وب جمع آوری نماییم و پروانه اخذ دوباره آن ها را داشته باشیم؟

به یاد داشته باشد که این دو قاعده در زندگی است:

· شما چیزی را گرفته اید که بها آن را پرداخت کردید.
· اگر چیز مهمی برای گفتن ندارید ، آن را به هیچگونه نگویید.
رعایت این دو نکته ساده شما را در گذرگاه ایجاد محتوای با کیفیت که درآمد سالیانه برای شما به همراه دارد ، پیمان خواهد داد.

همچنین رعایت این دو قاعده می تواند در سایر جنبه های حیات هم به شما کمک کند.

2. همیشه روی برپایی تیترهای قوی تمرکز کنید
همیشه روی برپایی تیترهای قوی تمرکز کنید
یک تیتر خوب یک جرقه جذاب است که خوانندگان را دعوت به احضار مطلب می کند.

به احصاء زیر که از سایت معروف Copyblogger است دقت کنید:

80 درصد از کاربران تیترهای شما را می خوانند اما تنها 20 درصد از این کسان بقیه محتوای شما را می خوانند!

به همین علت است که تیتر نوشتار به اندازه خود نوشتار دارای اهمیت است.

پس برای گزینش تیترهای خود وقت بگذارید.

شما می توانید در صورت امکان چند تیتر را گلچین کنید و از بین آن ها بهترین تیتر را برگزیدن کنید.

تیترها نخستین چیزی هستند که کاربران می خوانند و بر اساس آن تصمیم می گیرند که نوشتار شما را بخوانند یا نه.

3. محتوای خویش را قابل اجرا کنید
محتوای خویش را قابل اجرا کنید
یک محتوای با کیفیت به کاربر می آموزد که چگونه اطلاعات را اعمال کند.

یک محتوای خوب با گفتن به کاربران که چه کاری را انجام دهند ، آن ها را تخریب نمی کند بلکه به آن ها ارج می گذارد و به آن ها اطمینان می دهد که بهتر می دانند چگونه از منابع بهره‌گیری کنند.

هنگامی که یک محتوا را نوشتید ارشاد های کامل را در مورد آن را به کاربران ارائه دهید.

اگر چندین بار در باره یک جستار به نکویی بنویسید ، ایده های احسان به خوانندگان خواهید داد.

تا به حال به این سوژه فکر کرده اید که چرا کاربران مطالب غیر داستانی را می خوانند؟

برای یادگیری و بهتر شدن ، بعد به خوانندگان خود برای یادگیری و بهتر شدن کمک کنید.

4. یک محتوای خوب قادر به اجابت است
ایجاد محتوای با کیفیت
هدف نهایی یک موتور جستجو چیست؟

اکثر مردم می گویند برای ارائه مجموعه ای از استجابت ها.

این پاسخ درست است و گوگل هم در این مقوله عالی عمل می کند.

شما می توانید یک سوال را از گوگل بپرسید و سپس خواهید دیدن که لینک ها ، عکس ها و ویدئوها به سرعت ارائه می شود.

هنگامی که کاربران از یک موتور جستجو بهره‌گیری می کنند چیزی که در نهایت می خواهند استجابت سوالشان است و کار موتور جستجو این است که پاسخ را ارائه دهد.

این همانند وقتی است که کسان در حال احضار یک پست وبلاگ ، دید یک اینفوگرافیک یا تماشای یک ویدئو هستند.

آن ها به تعقیب پاسخ هستند تا بتوانند اطلاعات را به دست بیاورند.

البته یک نکته در اینجا وجود دارد.

کاربران تنها به دنبال پاسخ نیستند ، آن ها پاسخ های سریع می خواهند.

بنابراین محتوای خویش را طوری ایجاد کنید که به راحتی قابل بررسی باشد الی کاربران بتوانند نکات مهم و پر اهمیت را سریعا انتخاب کنند.

هر عنوان یا زیرنویس یک کتاب یا نوشتار غیر داستانی را بخوانید.

در نهایت آن چه از ذهن یک خواننده می گذرد ، یک سوال یا حس کنجکاوی است.

بنابراین شغل مؤلف این است که پاسخ ها را ارائه دهد و اطلاعات را حمایت کند.

5. در ارائه گزارش ها و منبع اطلاعاتی خود دقیق باشید
در ارائه گزارش ها و منبع اطلاعاتی خود ریزبین باشید
به این موضوع فکر کنید:

شما یک نوشتار برای سایت کمپانی خود می نویسید ، هزاران تن آن را می خوانند و سپس مشخص می شود برخی از چیزهایی که نوشته اید تباه است.

آیا می توانید تصور کنید که ارائه اطلاعات تباه تا چه اندازه می تواند به شرکت و شهرت شخصی شما آفت برساند؟

به خاطر داشته باشید که سایت شما انعکاسی از کمپانی شماست.

مطالب ارائه شده در سایت شما روی رویت کاربران به محصولات شما کارایی گذار است.

این نکته مهمی است که هر آماری که شما ارائه می کنید ، قابل تایید باشد زیرا بسیاری از پست های وبلاگ ها به منابع و آمارهای درست لینک خواهد شد.

اطلاعات صحیح باعث برپایی اعتماد در خوانندگان می شود و برعکس!

جیمز فری ( James Frey ) را به خاطر بیاورید ، مؤلف کتاب محبوب یک میلیون قطعه کوچک.

او ناچار شد بر روی نمایش اپرا وینفری ( Oprah Winfrey show ) بنشیند و اعتراف کند که این کتاب کذب است!

او متعلق به سررسید به بعد چندین کتاب نوشته است ولی به گمان کردن بسیار او را به عنوان فردی که خاطرات خویش را ساخته به یاد خواهند آورد به جای اینکه به عنوان مؤلف سایر آثار منتشر شده خویش باشد.

این شغل به طور همش شغل او را خراب کرده است.

سعی کنید نکات زیر را رعایت کنید:

· در عقیده بگیرید به چه کسی لینک می زنید
آیا آن ها یک منبع قابل اعتماد و معتبر هستند؟

لینک زدن به وب سایت های با کیفیت سایر اعتماد بیشتری در خوانندگان شما ایجاد خواهد کرد.

· لینک زدن به محتوای بیشتر
هرچه اغلب بتوانید متعلق به چه در حال نگارش هستید پشتیبان بگیرید و پابرجا کردن کنید محتوای باره عقیده شما اغلب باره اعتماد قرار خواهد گرفت.

· به موتورهای جستجو کمک کنید
لینک زدن به سایر منابع و محتواها به موتورهای جستجو کمک می کند که محتوای شما چیست و چگونه باید طبقه بندی شود.

6. محتوایی برپایی کنید که موجب تحریک تفکر کاربران شود
محتوایی ایجاد کنید که موجب تحریک تفکر کاربران شود
یک بیننده پایبند به هر واژه ای که شما می نویسید و یا می گویید دقت می کند و آن را می گیرد.

اما تنها گذرگاه رسیدن به یک مخاطب جذاب و پایبند ، ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب است.

همه این ها با شما و آن چه شما می نویسید شروع می شود.

در ادامه به چند نکته در رابطه با نگارش محتوای جذاب اشاره می کنیم:

· از خوانندگان سوال کنید
این به این معنی نیست که یک پست ناقص داشته باشید بلکه دربرگیرنده سوالاتی است که خوانندگان را در باره وضعیت پیاده سازی ادب شما کنجکاو می کند.

· یک مقدمه مهم و امیدوار کننده داشته باشید
تا کنون اندیشه کرده اید که چگونه مردم در مورد پست های تارنگار به سرعت داوری می کنند؟

در صورتی که پست ارزش احضار داشته باشد اکثر ملت احتمالا در چند جمله اول تصمیم خواهند گرفت.

پس یک پیشگفتار چیره دست می تواند کارایی بسیار مثبتی روی محتوای شما داشته باشد.

· ملت داستان ها را برادر دارند
شما می توانید از یک داستان در پیشگفتار خود استفاده کنید.

داستان همچنین می تواند به روشن کردن یک جستار کمک کند.

در چهره امکان یک حکایت به پست وبلاگ خویش اضافه کنید زیرا آن را جذاب تر می کند و در ضمن می تواند به خواننده کمک کند.

نکته پایانی در این مورد:

اگر محتوایی را ارائه کنید که مایه اغلب شدن نظرات شود موتورهای جستجو متوجه خواهند شد که پست شما مهم است و به طور منظم به روز می شود.

7. با اضافه کردن عکس ها و ویدئو وابستگی بهتری با مخاطبان برقرار کنید
با اضافه کردن عکس ها و ویدئو بستگی بهتری با مخاطبان استوار کنید
شما می دانید که مردم به شیوه های متفاوتی یاد می گیرند.

بعضی از ملت با رویت بهتر یاد می گیرند و برخی از ملت با شنیدن بهتر یاد می گیرند.

نکته مهم اینجاست که هیچ کسی نیست که به کمک وسایل بصری کمتر یاد بگیرد!

اینکه شما از تصاویر ، فیلم ها یا نمودارها کاربرد کنید می تواند به شما کمک کند الی نقاط قوت خویش را اثر دهید.

اگر شما هریک از کتاب های درسی امروزین را مفتوح کنید ، تصاویری را برای شفا تجربه خواندن پیدا خواهید کرد.

به هر چیزی که در مورد آن می نویسید تصاویر را اضافه کنید.

هیچکس نمی خواهد به پارگراف متن نگاه کند ، مگر اینکه یک کتاب بنویسید.

8. محتوای کوتاهی و کاربردی بنویسید

هیچ چیزی بهتر از یک پست مختصر و مقطعی قصد و یا نوشتار ای که با اطلاعات پر شده است ، نیست.

بنابراین بر شمار واژه ها درونمایه تمرکز نکنید.

یک محتوای طولانی به معنی یک محتوای با کیفیت نیست و بیشتر کوتاه نگه داشتن یک مقاله دشوارتر است و زمان اکثریت صرف برپایی آن می شود.

9. به صورت ادامه وبلاگ یا وب سایت خویش را به روز رسانی کنید
به چهره پیوسته وبلاگ یا تارنما خود را به روز رسانی کنید
شروع یک تارنگار یا تارنما یک تعهد است.

زمانی که شما می توانید چند پست را بنویسید و این پیشه را نمی کنید پس شما خوانندگان و مشتریان جدید هم نخواهید داشت و همچنین موتورهای جستجو هم به سایت هایی که به طور مرتب به روز رسانی نمی شوند علاقه ای ندارند.

اگر شما یک وبلاگ یا سایت محتوایی دارید باید به طور منظم با محتوای عالی آن را به روز رسانی کنید.

بسیاری از بهترین وب سایت های محتوا به طور مرتب به روز رسانی می شوند.

طبق نظریه Science of Social Timing infographic سایت هایی که پست های اکثریت دارند ، هجوم شگفت انگیزی از بازدید کنندگان دارند.

چگونه تارنگار یا وب سایت شما به روز می شود؟

این بستگی به شما دارد ، هرکسی منابع و اولویت های مختلفی دارد.

شما باید دست کم دو بار در هفته بروز رسانی کنید.

چند نکته نهایی در مورد نگارش محتوای با کیفیت
چند نکته نهایی در مورد نگارش محتوای با کیفیت
از یک پست تارنگار یا هر نوع سایت درونمایه به راحتی کاربرد نکنید و سررسید اکثریت را برای پژوهش و نوشتن برگزیدن دهید.

عنوان پسندیده ، گرامر مناسب و سازماندهی ضروری است.

هنگامی که پست خویش را بازبینی می کنید از خودتان بپرسید:

آیا واژه ای هستی دارد که بتوانم خارج کنم؟

آیا بهترین اطلاعاتی که می توانم را به خوانندگان ارائه دادم؟

آیا کامل است؟

نتیجه گیری
نوشتن محتوای با کیفیت هرگز راحت نیست ولی زمانی که درباره یک مطلب با اشتیاق بنویسید ، آسان تر می شود.

نکته بی اندازه ای که در ارتباط با محتوا وجود دارد این است که بی انتهاست.

شما می توانید امروز مطلبی را بنویسید و سه سال بعد کماکان نظاره گر داشته باشد و به اشتراک گذاشته شود و شدامد را به سایت شما منتقل کند.

امیدواریم این نوشتار برای شما سودمند بوده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیا در یك خانه كوچك با اتاق‌های كوچك حیات می‌كنید؟ اصلا نگران چیدمان منزل و طراحی چنین فضایی نباشید؛ این كار آن‌قدرها هم كه فكر می‌كنید دشوار و مشکل نیست و می‌توان با سپریدن كارهایی ساده به چیدمان جذاب و كابردی در یك فضای كوچك رسید. این پنج اطاق كوچك زیاد زیبا طراحی شده‌اند. ما در این مطلب می‌خواهیم این پنج اتاق و ویژگی‌های طراحی آن‌ها را به شما معرفی كنیم الی شما هم بتوانید از این ایده‌ها در طراحی محیط كوچك زندگی خویش بهره‌گیری كنید.

 

دکوراسیون منزل های کوچک, چیدمان منزل های کوچک

 

1. دیوارهایی به رنگ سیاه

استفاده از رنگ‌های روشن و ملایم را فراموش كنید. اگرچه این نكته درست است كه به کارگیری رنگ‌های روشن باعث بزرگ‌تر شدن محیط‌ می‌شوند، ولی رنگ‌های ویس و تماشایی زندگی (و فضاهای كوچك) را جذاب‌تر و خاص‌تر می‌كنند. از كجا مطمئن شویم كه طراحی اتاق ما با رنگ سیاه به نکوداشتن انجام می‌شود؟ برای این كار از تعداد زیادی تابلوی هنری رنگی در فضای خود استفاده كنید لغایت با رنگ‌های تیره موجود در اطاق كنتراست برپایی كنند. آیا برای داشتن یك اطاق قشنگ و جذاب حتما باید از رنگ‌های طایفه کاربرد كرد؟ خیر. اما كسانی كه این شانس را داشته‌اند كه بتوانند از رنگ‌های طایفه در طراحی فضای كوچك خود کاربرد كنند به ندرت از این كار اظهار ندامت كرده‌اند.

 

دکوراسیون منزل های کوچک, چیدمان خانه های کوچک

 

2. استفاده از مبلمان با ابعاد بزرگ

این سوژه درست است كه به کارگیری مبلمان با ابعاد كوچك باعث می‌شود تا یك اتاق دارای تناسب درستی باشد و بی‌نظم و شلوغ به عقیده نرسد. اما گاهی، به کارگیری یك مبلمان با ابعاد بزرگ (مانند یك كاناپه چندبخشی) مایه می‌شود یك فضای كوچك دنج شود و حس و حالی جذاب و خوشایند پیدا كند. در اتاقی كه در عكس بالا تماشا می‌كنید، یك كاناپه چندبخشی فضای زیادی از اطاق تلویزیون را اشغال كرده است، حتی لغایت قسمتی از پنجره قبل رفته است. ولی دیگر قسمت‌های این اطاق دارای مبلمان زیادی نیستند و به همین دلیل حس و حال كلی این اطاق زیاد دنج و چشم‌گیر شده است. وقتی این اتاق را می‌بینید برادر دارید بر روی كاناپه لم بدهید و در پایین روشنایی طبیعی مدت زیادی را صرف تماشای تلویزیون بكنید.

 

دکوراسیون خانه های کوچک, چیدمان خانه های کوچک

 

3. به کارگیری تعداد زیادی عناصر طراحی برای رسیدن به جلوه‌ای غنی و كامل

این ایده در اطاق خوابی كه در عكس بالا می‌بینید به طور كامل اجرا شده است. تنها به این دلیل كه مساحت فضای اطاق خواب شما كوچك است، نباید به این تصور برسید كه نمی‌توانید از عناصر تزئینی زیبا و خاص استفاده كنید و فضای خویش را با شمار زیادی وسیله تزئینی پر كنید. یك تخته پشتی کبیر و قشنگ تبدیل به نقطه كانونی این اتاق خواب شده است و آباژورهایی كه در كنار تخت‌خواب قرار گرفته‌اند نه فقط به محیط‌ زیبایی داده‌اند بلكه زیاد كاربردی هم هستند. نكته‌ای كه در این اطاق خواب به چشم می‌خورد و باعث جذابیت اغلب آن شده است، به کارگیری پالت رنگی ملایم و برپایی تقارن بصری است. این كار باعث ایجاد حس و حالی متعادل در محیط‌ شده و اطاق خواب را از نظر بصری جذاب‌تر كرده است.

 

میز تحریر تاشو جدید, چیدمان منزل های کوچک

 

دکوراسیون منزل های کوچک, چیدمان منزل های کوچک

 

4. از وسایل دوكاره یا چندكاره در یك فضای كوچك استفاده كنید

طبیعی است كه اتاق‌های كوچك معمولا در خانه‌های كوچك پیمان دارند و به همین دلیل گاهی یك اطاق بیش از یك كاربرد برای اعضای خانه دارد و متعلق به استفاده‌های مختلفی می‌شود. دو اطاق كوچكی كه در دو عكس بالا مشاهده می‌كنید همین چگونگی را دارند، ولی طراحی آن‌ها آن‌قدر هوشمندانه انجام شده است كه این دو اتاق وظایف مختلفی كه بر عهده آن‌ها گذاشته شده است را به احسان اتمام می‌دهند. در اطاق خواب اول، فرورفتگی داخل دیوار یك میز تحریر كوچك و یك صندلی را در خویش جای داده است (توجه كنید كه چگونه این اتاق خواب با اطاق تلویزیون باره دوم كه دارای یك كاناپه کبیر بود كنتراست دارد). در اتاق دوم، بست خواب تاشو است و داخل فرورفتگی بارو می‌رود و یك میز غذاخوری كوچك به محیط‌ اضافه می‌شود. اتاق دوم هم اتاق خواب است و هم اتاق غذاخوری.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوگل سرانجام جایگزینی برای سرویس شکست‌خورده‌ی گوگل پلاس آماده کرد که با نام Currents و البته متمرکز بر مشتریان سازمانی تکاپو خواهد کرد.


گوگل سرویس Currents را به‌عنوان جایگزین گوگل پلاس حاضر کرد. این سرویس از ۶ ژوئیه (۱۶ تیر) دردسترس کاربران G Suite پیمان می‌گیرد. گوگل در توضیح سرویس جدید، آن را ابزاری برای شرکت‌ها می‌داند که تعامل کارمندان و تربیت گفت‌وگوی معنادار و سودمند را رونق می‌بخشد.

گوگل پلاس، سرویس شبکه‌ی اجتماعی گوگل، در سال ۲۰۱۹ به‌‌دلیل استقبال زیاد اندک کاربران تعطیل کرد؛ البته نسخه‌ای از سرویس مذکور با تمرکز بر مشتریان سازمانی هنوز دردسترس بود. با معرفی سرویس کارنتس، تمامی کاربران سازمانی از ماه آینده به آن منتقل و لینک‌های گوگل پلاس نیز به لینک‌های کارنتس هدایت خواهند شد.

گوگل Currents

مقاله‌های مرتبط:
بخشی از گوگل پلاس با نام Currents به شغل خویش پیوستگی می‌دهد
گوگل هدف دارد شبکه اجتماعی جدیدی با نام Shoelace بسازد
محیط کاربری Currents از بخشی به‌نام هوم استریم بهره می‌برد که می‌توان آن را براساس رتبه‌بندی زمانی یا پیوستگی با موضوع مرتب کرد. این بخش به کاربران امکان می‌دهد مواردی مشابه لینک، تصویر، متن، نظرسنجی و درونمایه از گوگل درایو را به‌اشتراک بگذارند. مدیران هر سازمان قابلیت‌ها و دسترسی‌های مدیریتی بیشتری از کاربران عادی دارند و وانگهی می‌توانند کارمندان مشخصی را با محتوای مشخص قصد قرار دهند و تعامل و وابستگی با درونمایه را هم در سرتاسر پلتفرم رصد کنند.

سرویس کارنتس از ماه‌ها پیش به‌صورت آزمایشی (بتا) دردسترس کاربران G Suite پیمان داشت. مردمان مانتین‌ویو زمانی تصمیم گرفته بودند پلاس را به‌عنوان جایگزین و رقیبی برای فیسبوک و توییتر مطرح کنند. الان ظاهرا کارنتس هم مسیر مشابهی دنبال می‌کند و به‌دنبال رقابت با اسلک و مایکروسافت تیمز است. سرویس جدید گوگل زمانی به مرحله‌ی رونمایی رسید که کاربران اکثریت در سرتاسر جهان از نرم‌افزارهای همکاری و تعامل برای دورکاری و پیشه در خانه بهره‌گیری می‌کنند. همین روند باعث شد سرویس‌های نامدار ازجمله اسلک، ازلحاظ تعداد کاربران رکوردشکنی کنند.

این اولین‌باری نیست که گوگل سرویسی به‌نام کارنتس به بازار عرضه می‌کند. آن‌ها نخست اپلیکیشنی مجله‌ای به همین اسم شناسایی کردند که بعد از کمی تغییر و بهینه‌سازی، درنهایت به گوگل نیوز تبدیل شد. آینده‌ی کارنتس جدید را نیز نمی‌توان به‌راحتی پیش‌بینی کرد و باید چشم براه بمانیم شاید کارنتس به رقیبی جدی برای تیمز و اسلک تبدیل شود یا به زباله‌دان شلوغ ایده‌ها و محصولات شکست‌خورده‌ی گوگل برود.

منبع : https://www.zoomit.ir/2020/6/6/359312/google-plus-currents-gsuite-july/



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروز ما قصد داریم چندین طرح قشنگ برای صندلی بار به نمایش بگذاریم که می‌توانند جلوه طباخ خانه شما را عوض کنند. آشپزخانه خودمانی ترین فضا خانه است که در آن وقت با ارزش خود را با خانواده، غذا خوردن و صحبت کردن با یکدیگر می‌گذرانید. از این رو، وقتی بحث صندلی‌های اوپن یا میز بار قبل می‌آید، شما باید در باره روش هایی برای درمان ظاهر آشپزخانه تان از راه آن‌ها فکر کنید لغایت فضای آن برای همه کسان خانواده آسان تر باشد.

آشپزخانه‌های جزیره‌دار نه فقط کاربردی تر هستند بلکه جلوه شیک تری نیز دارند و اگر شما چند صندلی یا چهارپایه نزدیک آن پیمان دهید کاربردپذیری آن‌ها دو برابر می‌شود. بیشتر کسان از چهارپایه‌ها یا صندلی‌های میز بار استفاده می‌کنند لغایت سخیف متمایزی به آشپزخانه‌های شان بدهند و نیز در فضا صرفه جویی کرده باشند.

زمانی که بحث صندلی‌های اوپن آشپزخانه مطرح می‌شود، به راستی گزینش و مدل های نامحدودی پیش روی شماست. با این حال شما باید یک صندلی بار ویژه را برحسب دکوراسیون و سخیف طباخ خانه تان گزینش کنید. در پست امروز به شما طرح‌ها و مدل های پرطرفدار صندلی های اوپن یا صندلی های میز بار که امروزه این طرح‌ها بسیار محبوب و پرتقاضا هستند را به نمایش می‌گذاریم.

بیشتر این مدل های صندلی بار ویژه هستند و مناسب آشپزخانه‌های نوین می‌باشند. برخی مردم ترجیح می‌دهند الی صندلی های بار آشپزخانه ساده‌ای داشته باشند لغایت ظاهری مینیمال و در عین حال مطابق با رغبت روز داشته باشد. شما می‌توانید 2 چهارپایه ساده را تقریبا میز بلند طباخ خانه قرار دهید و متریال آن انتخابی آن می‌تواند از شیشه باشد. آشپزخانه‌های حقیر برای قرار دادن صندلی‌های بار براق و درخشان زیاد مناسب هستند.

در بعضی از عکس های زیر طرح های صندلی بار به سخیف رترو به نمایش درآمده که ظاهری بی اندازه شیک و رنگارنگ دارند. زمانی که شما آشپزخانه‌ای با ظاهر ساده دارید و می‌خواهید جان اخیر ای به آن بدهید، بهترین روش پیمان دادن صندلی‌های اوپن رنگی است الی از این طریق یک افکت متضاد ایجاد کرده باشید. رنگ هایی مشابه زرد، پرتقالی و قرمز می‌توانند روی صندلی های بار استفاده شوند و محیط‌ را پرنشاط و سرزنده کنند.

الزاما همیشه نیاز نیست که صندلی های اوپن رنگ صریح باشند، بلکه می‌توانند به رنگ های هلویی پاستلی یا سبز کم رنگ و نعنایی طراحی شده باشند. چنین رنگ های مختصر رنگی تازگی و طراوت را با خود به ارمغان آورده و فضای آشپزخانه را نیز دلبازتر می‌کنند. چهارپایه های میز بار چوبی شیک هستند و می‌توانند با دکوراسیون هر طباخ خانه ای چه نوین یا سنتی همخوانی پیدا کنند. شما می‌توانید چنین صندلی‌هایی را در عکس‌های زیر پیدا کنید و ببینید که نمای آن ها چطور خواهد بود.

تعداد زیادی از مدل های صندلی های اوپن هستند که در آن ها از چوب های بامبو یا حصیری و پارچه استفاده می‌شود لغایت جو طباخ خانه را گرم تر و خودمانی تر اثر دهند. صندلی‌های بار حصیری که به طور معمول دارای ترکیبی هستند که چوب در آن ها به شغل رفته است گرمای طباخ خانه را تشدید می‌کنند.

اگر نمی خواهید در خرید صندلی های میز بار دست و دلباز عمل کنید، می‌توانید از صندلی های پلاستیکی استفاده کنید که به همان اندازه زیبا هستند و جابه جا کردن آن ها نیز راحت تر است. بعضی آشپزخانه ها بسیار کوچک هستند و ازاین رو بایسته است که از این گونه صندلی های پلاستیکی شفاف بهره‌گیری کنید تا از عقیده بصری فضای اقلیت اشغال کنند. در چنین مواردی، می‌توانید از صندلی های اوپن تاشو یا آن‌هایی که بسهولت تو جزیره طباخ خانه جا می‌گیرند نیز بهره‌گیری کنید.

صندلی های اوپن تاشو در طرح های بی چندی عرضه می‌شوند که می‌توانند روح بازپسین ای به آشپزخانه شما بدهند. برخی از این صندلی‌های تاشو در بافت های چوبی یا فلزی در دسترس هستند. طرح های فلزی این صندلی ها جلوه یک طباخ خانه را صنعتی و متمایز می‌کند. در زیر می‌توانید نمونه هایی از این صندلی های زیبای فلزی را تماشا کنید و ببنید که صندلی های تماما فلزی در طباخ خانه ها چه نمایی خواهند داشت. اگر گزینه‌های ما فوق این می‌خواستید، می توانید صندلی هایی را گزینش کنید که پایه های آن فلزی باشد برای مثال از جنس استیل و بدنه آن از چرم یا پارچه ساخته شده باشد.

با داشتن یک میز بار صبحانه در آشپزخانه تان بیچارگی به صندلی های بار شیک و آسان نیز دارید. این صندلی های بار راحتی اکثریت اثناء غذاخوردن شما فراهم کرده و در عین حال در مقدار زیادی از فضای ناهارخوری صرفه جویی می‌شود. نگاهی به این صندلی های بار مدرن آشپزخانه بیندازید و تجربه لذت بخشی برای غذاخوردن در کناره خانواده خود فراهم کنید.

صندلی تاشو MDF
صندلی تاشو ام دی اف طرح دستگاه cnc سی ان سی منبت ۱۲۷۰ با فرمت dxf و یا cdr می باشد. طرح سی ان سی ۱۲۷۰ برای دستگاه سی ان سی منبت، دستگاه برش و حکاکی لیزر و نیز برای معرق کاران عزیز پسندیده می باشد. صندلی تاشو MDF در نرم افزار بسیار قدرتمند کورل دراو و یا اتوکد طراحی گردیده است. صندلی تاشو ام دی اف قابل اجرا بر روی رنگهای چوبی از جمله گردویی، ونگه، راش، بیاض، افرا، سفید بارانی، لارکس، آنتیک لایت، آنتیک جیویز، و نیز رنگهای فانتزی همانند زرد، سبز، قرمز، آبی، سفید و غیره می باشند.

صندلی تاشو MDF ارایه شده در اینجا مثال ای از صدها طرح قفسه و محصولات چوبی در مجموعه ما است. صنایع چوب ماهر فرآوری کننده گونه ها مصنوعات چوبی، pvc و درب کابینت ممبران طباخ خانه با دستگاه برش و حکاکی لیزر co2 وهمچنین دستگاه cnc و دستگاه وکیوم است. فروش به صورت عمده و تیراژ است. هر طرح و مدلی که بخواهید طراحی و تولید خواهد شد.

1- طرح صندلی بار نوین برای آشپزخانه

2- صندلی بار طرح امروزین و صنعتی برای آشپزخانه


3- صندلی اوپن آشپزخانه طرح مرجانی و نارنجی

4- صندلی بار طباخ خانه طرح روستیک

5- چهارپایه‌های اوپن طرح زرد و مدرن

6- صندلی بار طباخ خانه در طرح چوب و چرم تیره

7- صندلی‌های اوپن سفید و زیبا در طرح بدون تکیه گاه


8- صندلی های بار چرمی سیاه با پایه‌های استیلی درخشان


9- صندلی های اوپن مد روز در طرح زین اسب


10- صندلی اوپن چرمی به سبک وینتیج


11- صندلی‌های اوپن طباخ خانه برند ایکیا



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()