نوشته شده توسط : ساحل

برای فعالسازی تگ بها در اینستاگرام باید شرایط خاصی داشته و نکات مختلفی را رعایت کنید اما پیش از اینکه در مورد این قابلیت و روش فعالسازی تگ قیمت در اینستاگرام گفتگو کنیم سرآغاز ای در باره شاپ اینستاگرام برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

فهرست
شاپ اینستاگرام چیست؟
شرایط فعالسازی تگ قیمت در اینستاگرام
نحوه فعالسازی ویژگی شاپ اینستاگرام
شاپ اینستاگرام چیست؟
شاپ اینستاگرام قابلیتی میباشد که شما با به کارگیری آن میتوانید محصولات فروشی خود را در اینستاگرام تگ گذاری کرده و دکمه خرید بر روی محصولات خویش اضافه کنید لغایت بازدید کننده هایی که از پست های شما بازدید میکنند به راحتی از بها ها و نحوه پرداخت فرآورده مربوطه که در پست های خود منتشر کرده اید اقدام به خرید محصولات شما کنند.

همانطور که در تصاویر بالا میبینید تگ خرید در اینستاگرام نیز به مثل تگ افراد بوده و بر روی پست برچسب میشود ولی با توضیحات و بها گذاری های مشخص که در چهره لمس وارد صفحه ای سایر خواهید شد که میتوانید برای خرید آن فرآورده وارد سایت مربوطه شوید.

شرایط فعالسازی تگ بها در اینستاگرام
برای افزودن دکمه خرید بر روی پست هایتان باید چند مرحله را طی کنید که ما در ادامه به نحوه فعالسازی این مراحل خواهیم پرداخت اما قبل از آن باید چندین مورد را رعایت کنید که در صورت رعایت نکردن این موارد به هیچ وجهه نمیتوانید تگ قیمت گذاری را پرکار کنید.

اولین باره برای فعالسازی قابلیت شاپ اینستاگرام تغییر یافتن صفحه پروفایل شما از عمومی به بیزینس پروفایل میباشد که ما قبلا در مورد نحوه تغییر به بیزینس پروفایل اینستاگرام صحبت کرده ایم البته باید در نظر بگیرید که برای تغییر پروفایل به بیزینس پروفایل نباید پیج تان پرایویت باشد.

دومین مورد داشتن اکانت فیسبوک برای فعالسازی ویژگی شاپ در اینستاگرام میباشد. ما قبلا در مورد کانکت کردن اکانت فیسبوک به پیج اینستاگرام توضیحاتی در نوشتار بیزینس در اینستاگرام دیتا ایم که میتوانید از این روش اقدام به وصل کردن فیسبوک به اکانت اینستاگرام خود کرده باشید.

سومین باره برای فعالسازی شاپ در اینستاگرام داشتن یک سایت مرجع میباشد به طوری که تگ قیمت شما مشتریان را به سایت و صفحه فروش آن محصول سوق دهد از این جهت داشتن یک سایت مرجع نیز لازم خواهد شد.

و واپسین باره نیز داشتن محصول برای فروش میباشد نحوه تگ قیمت در اینستاگرام منظور از فعالسازی خاصیت شاپ اینستاگرام این میباشد که محصولی را به فروش برسانیم اما باید دقت داشته باشید که این محصول باید فیزیکی باشد و فعلا اینستاگرام پروانه تگ گذاری بر روی محصولات غیر فیزیکی مانند فروش اشتراک ربات که محصولی مجازی میباشد دستور نداده است.

پس در همه برای فعالسازی تگ فرآورده در اینستاگرام به یک پیج اکانت فیسبوک، محصول فیزیکی و سایت مرجع نیاز داریم الی بر روی پست های خویش تگ بها گذاری اضافه کنیم.

نحوه فعالسازی ویژگی شاپ اینستاگرام
خب بعد از اینکه شرایط فعالسازی تگ بها در اینستاگرام برای شما محیا شد و شرایط لازمه رو داشتین به همانند آموزش ذیل اقدام به فعالسازی کنید.

1_ برای آغاز باید وارد اکانت فیسبوک شویم و اگر اکانت فیسبوک نداریم باید در صفحه نخست فیسبوک اقدام به برپایی حساب نماییم که چون ما از پیش اکانت داریم وارد اکانت خود در فیسبوک میشویم.


2_ بعد از ورود به اکانت فیسبوک در صفحه مفتوح شده سرنوشت بالا سمت راست صفحه آیکون فلش مشابه کوچکی که هستی دارد را انتخاب کرده و در کادر باز شده گزینه create page را برگزیدن میکنیم.

تگ خرید در اینستاگرام
3_ پس از گزینش این گزینه فیسبوک از شما میپرسد این صفحه ای که میسازید میخواهید از چه نوعی باشد که ما گزینه business or brand را انتخاب و گزینه get start را میزنیم.

تگ قیمت در اینستاگرام
در صفحه مفتوح شده شما باید یک نام برای صفحه خویش گزینش و سپس یک دسته انتخاب کنید بعد از سپریدن این مراحل فیسبوک از شما عکس پروفایل و عکس مقوله خواهد خواست که میتوانید از این مراحل بگذرید و یا عکس آپلود کنید.

خب الی این مرحله شما توانستید یک صفحه بیزینسی مفتوح کنید برای اطمنیان از این موضوع نیز میتوانید به مانند پیش آیکون فلش مثل را لمس کنید الی صفحه پسین باز شده را تماشا کنید.

برای پیوسته فعالسازی ویزگی shop اینستاگرام پس از اینکه صفحه را برپایی کردیم وارد سرنوشت تنظیمات setting صفحه مربوطه که در سمت راست قرار دارد میشویم و در منوی باز شده گزینه Templates and Tabs را گزینش میکنیم.

در پیوستگی شیوه فعالسازی تگ بها در اینستاگرام همانگونه که نگریستن میکنید صفحه ما ماهیت فروشگاهی ندارد و ماهیت کنونی آن استاندارد میباشد برای تغییر آن به فروشگاهی بر روی edit کلیک کرده و در صفحه مفتوح شده گزینه shop را برگزیدن و view details را کلیک میکنیم.

بعد از برگزیدن این گزینه فیسبوک از مطمئن بودن شما مبنی بر تغییر ماهیت از استنادارد به فروشگاهی توضیحاتی را خواهد داد که شما باید آن را تایید کنید.

تگ قیمت در اینستاگرام
بعد از سپری کردن این مراحل دوباره وارد تقدیر page میشویم که برای پیوسته روند باید از گزینه سمت چپ نوشته آبی رنگ see more را لمس کنید تا تمامی گزینه ها برایتان به نمایش درآیند در اینجاست که خواهید رویت گزینه جدیدی به نام shop برای شما اضافه شده است که آن را کلیک میکنیم.

با کلیک این گزینه برای شما یک کادر باز خواهد شد که در این کادر باید تیک نوشته i agree زده و سپس continue را انتحاب کنید تا قوانین این تقدیر از فیسبوک را قبول و تایید کرده باشید.

در پیوسته نیز باید گزینه “continue” را گزینش کرده و در سرانجام واحد پولی مد نظر محصولات خویش را برگزیدن کرده و گزینه save را کلیک کنید.

تگ قیمت در اینستاگرام
خیل خب با اتمام این مراحل ما توانستیم فروشگاه خویش را ایجاد نماییم حال وقت آن رسیده الی محصولات خویش را برای تگ گذاری اضافه نماییم که برای این کار در صفحه مفتوح شده گزینه ADD PRODUCT را انتخاب کنیم.

تگ قیمت در اینستاگرام
با برگزیدن این گزینه حال کادری باز خواهد شد که میتوانیم عکس و یا ویدیو محصول خود را آپلود کنیم که به ترتیب این موارد را روشنگری میدهیم.

تگ قیمت در اینستاگرام

1_ در نخستین اقدام باید عکس یا ویدیو مربوطه را اپلود کنیم که همانطور که میبینید ما یک عکس اضافه کرده ایم.

2_ در این کادر شما باید اسم فرآورده خویش را وارد کنید.

3_ شما در کادر price میتوانید بها دلخواه تان برای فروش محصول مربوطه را وارد کنید.

4_ در کادر دیگر با عنوان description که در تصویر بالا نگریستن میکنید میتوانید توضیحاتی بیشتری در مورد فرآورده مربوطه برای بازدید کنندگان خود در پیج تان ارائه دهید.

5_ در کادر بعدی شما باید صفحه آدرس وب سایت خویش که مربوطه به فروش آن محصول مییاشد را وارد کنید.

بعد از پر کردن این موارد حال میتوانید کادر آبی رنگ save را لمس کنید.

با سپریدن این مراحل تقاضا ما مبنی بر فعالسازی تگ قیمت در اینستاگرام ارسال خواهد شد و حال باید منتظر تایید فیسبوک و پرکار شدن خاصیت شاپ اینستاگرام در پیج خویش باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بُردِ مادر یا مادربرد یا برد اصلی تخته مداری الکتریکی است که بخش‌های گوناگون رایانه مانند واحد پردازنده مرکزی، حافظه دسترسی اتفاقی(RAM) و… بر روی آن سوار می‌شوند و قطعه‌های بسیار کاربردی و مهم دیجیتالی نظیر بایوس (BIOS) در آن قرار گرفته‌اند. در کامپیوترهای اپل آن را برد منطقی می‌نامند.

 

مادربرد اصلی‌ترین بخش یک رایانه به‌شمار می‌رود و کار آن کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است. خود پردازشگر با هیج کدام از ابزار آلات بیرونی ارتباط مستقیم ندارد و همان‌طور که از نامش پیداست تنها یک پردازنده‌است. ارتباط پردازشگر با ابزار خارجی (به جز در موارد معدود) توسط بایوس (BIOS) انجام می‌گیرد و در حقیقت بین پردازشگر و ورودی/خروجی‌ها همواره یک مدار واسط وجود دارد.

 

انتخاب مادربرد ، یکی از تصمیمات مهم در زمان تهیه و یا ارتقاء یک کامپیوتر است .انتخاب فوق ، علاوه بر تاثیر مستقیم بر عملکرد فعلی سیستم ، بیانگر انعطاف سیستم در زمان ارتقاء نیز می باشد . قابلیت های فعلی یک کامپیوتر و پتانسیل های ارتقاء آن در آینده ، جملگی به نوع مادربرد انتخابی بستگی خواهد داشت . امروزه بر روی مادربردها ، پورت های پیشرفته ای نظیر  FireWare IEEE 1394و یا USB 2.0 و حتی کارت های ( تراشه ) صدای شش کاناله و کنترل های RAID وجود داشته که می توان از آنان در زمان ارتقاء سیستم و بدون نیاز به نصب امکانات جانبی دیگر ، استفاده بعمل آورد.

 

 انواع مادربورد, خرید مادربورد

 مادربرد تخته مداری الکتریکی است که بخش‌های گوناگون رایانه بر روی آن سوار می‌شوند

 

تاریخچه مادربرد:

برد اصلی (MotherBoard) یکی از اجزای اساسی و مهم کامپیوترهای شخصی محسوب می گردد. در سال ۱۹۸۲همزمان با ارائه اولین کامپیوترهای شخصی از برد اصلی استفاده گردید. اولین برد اصلی از لحاظ اندازه نسبتا” بزرگ و بر روی آن ریزپردازنده ۸۰۸۰ نصب گردید. این برد شامل BIOS ، سوکت هائی برای حافظه مربوط به CPU و مجموعه ای از اسلات ها بود که کارت هائی از طریق آنها به برد اصلی متصل می گردیدند.

در صورتیکه قصد استفاده از فلاپی درایو و یا یک پورت موازی و … وجود داشت، می بایست یک برد جداگانه تهیه و آن را از طریق یکی از اسلات های موجود، به برد اصلی متصل کرد. وضعیت فوق سرگذشت اولین بردهای اصلی استفاده شده در کامپیوترهای شخصی بود.

 

شرکت های آی . بی .ام و اپل با ایجاد تغییرات اساسی، بردهائی را طراحی نمودند که امکان اضافه کرد پتانسیل های دلخواه و جدید در هر زمان میسر بوده و تولید کنندگان متعدد بتوانند محصولات خود را بر اساس استانداردهای فوق طراحی و به بازار عرضه نمایند. برد اصلی یک مدار چاپی چند لایه است.

 

مسیرهای مسی که Traces نامیده می گردند، امکان حرکت سیگنال و ولتاژ را بر روی برد اصلی فراهم می نمایند. از تکنولوژی چند لایه استفاده شده تا بدین طریق برخی از لایه های برد ، قادر به حمل داده برای BIOS ، پردازنده و حافظه بوده در حالیکه لایه های دیگر ولتاژ و Ground را بدون نگرانی از اتصال کوتاه جابجا نمایند.

 

اندازه گذرگاه داده (Data Bus) برد های اصلی جدید دارای یک گذرگاه داده ای شصت و چهار بیتی می باشند. گذرگاه فوق عرض بزرگراهی را نشان می دهد که داده ها در طول آن حرکت و دراحتیار پردازنده گذاشته شده و یا پردازنده نتایج عملیات خود را از طریق آنها ارسال می نماید.

 

 انواع مادربورد, خرید مادربورد

کار مادربرد کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است

 

اجزا مادربورد:

اسلات‌های پی‌سی‌آی (PCI)

این اسلات‌ها برای اتصال کارت‌های صدا، مودم، تلوزیون، شبکه و… مورد استفاده قرار می‌گیرند، تعداد آن‌ها در مادربردهای مختلف متفاوت است، کلمه‌ی Slot در زبان انگلیسی به معنای شکاف است، بنابراین از این به بعد هرجا از کلمه‌ی اسلات استفاده کردیم منظورمان شکافی‌است که یک قطعه سخت‌افزاری را در خود جای می‌دهد.

 

اسلات کارت گرافیک (AGP یا PCI Expres)

این اسلات برای اتصال کارت گرافیک مورد استفاده قرار میگیرد، در برخی از بردها پردازنده گرافیکی به همراه مادربرد وجود دارد، به همین دلیل ممکن است این اسلات را بر روی آن‌ها نبینید.

 

باتری پشتیبان

این باتری در زمانی که کامپیوتر خاموش است برق مورد نیاز ساعت سیستم و تنظیمات بایوس را جهت بوت شدن رایانه تامین میکند، این امکان وجود دارد که با خارج کردن این باتری تنظیمات بایوس سیستم ریست شود یا حتی پسورد ورود به ویندوز غیر فعال شود!

 

اسلات‌های ساتا (Sata)

این اسلات برای اتصال کابل ساتا به مادربرد استفاده میشود، این کابل را می‌توانید همراه هارد یا درایو سی دی و دی وی دی خود بیابید، معمولا ۴ عدد از این اسلات‌ها بر روی برد اصلی قرار دارد که به ترتیب اولویت با شماره های ۰، ۱، ۲ و ۳ بر روی برد مشخص شده.

 

 انواع مادربورد, خرید مادربورد

عکس مادربورد کامپیوتر

 

ورودی‌های یو‌اس‌بی

اگر به پنل جلویی کیس خود دقت کنید احتمالا چند پورت یو‌اس‌بی را آنجا خواهید یافت، این پورت‌ها توسط این قسمت به برد اصلی متصل می‌شوند.

 

اتصال فن سی‌پی‌یو

این بخش برای ارتباط فن پردازنده با برد اصلی به کار می‌رود، سیم فن سی‌پی‌یو به این قسمت متصل می‌شود.

 

نگهدارنده‌ی فن و هیت‌سینک

این بخش برای اتصال پایه‌های فن و هیت سینک به برد استفاده میشود، البته قبل از آن باید سی‌پی‌یو را در جای خود قرار دهید.

 

سوکت سی‌پی‌یو (ZIF Socket)

مهمترین بخش را می‌توان سوکت CPU نامید این قسمت بسیار حساس است و نباید هیچگونه فشاری به آن وارد شود، این سوکت دارای چند گیره است که با استفاده از آن‌ها باید CPU را در جای خود ثابت کرد و سپس فن را روی آن قرار داد، معمولا در مادربرد کامپوترهای خانگی تنها یک اسلات برای اتصال سی‌پی‌یو قرار دارد ولی در رایانه‌ها قدرتمند‌تر مانند سرورها چند سوکت تعبیه شده است.

 

 

 انواع مادربورد, خرید مادربورد

 به هیچ وجه کیس کامپیوترتان را هنگامی که دستگاه به برق متصل است باز نکنید

 

پل‌های مادربرد (Motherboard Bridge)

چیپ‌ست و پل های مادربرد مانند مغز این قطعه عمل میکنند، این قطعات وظیفه کنترل و ایجاد هماهنگی بین سایر قطعات روی برد اصلی را بر عهده دارند.

 

اسلات آی‌دی‌ای (IDE)

همانگونه که از نام این بخش پیداست برای اتصال کابل آی دی ای به برد اصلی استفاده میشود، این کابل را میتوانید در بعضی از هارد‌ها یا درایوهای CD و DVD قدیمی‌تر ببینید.

 

ورودی پاور

این ورودی برای اتصال سیم خروجی منبع تغذیه به برد استفاده میشود، در واقع برق مورد نیاز مادربرد و تعدادی از قطعات روی آن توسط این بخش تامین میشود.

 

اسلات‌های رم (RAM)

این بخش برای اتصال رم به برد اصلی استفاده میشود، بسته به نوع مادربرد تعداد متغیری از آن‌ها روی برد قرار دارد.

 

پورت‌های پنل پشتی مادربرد

این قسمت، تنها جایی است که از بیرون کیس می‌توان به آن دسترسی داشت. زمانی که مادربرد درون کیس کامپیوتر قرار می‌گیرد، تنها این پورت‌ها هستند که از کیس بیرون می‌زنند و می‌توانند نمادی بیرونی از میزان قدرتمندی مادربرد باشند. چیزهایی که در پنل پشتی باید وجود داشته ‌باشد، پورت USB 3.0 به تعداد زیاد، پورت LAN و پورت‌های صدا و خروجی‌های تصویر (شامل VGA و DVI و HDMI و DisplayPort) است. سازندگان مادربرد گاهی اوقات در این موارد دست می‌برند و دکمه‌های خاصی را در این قسمت به خدمت می‌گیرند تا بر امکانات مادربرد افزوده شود؛ مثلا دکمه‌ی ریست‌کردن بایوس و ورود به حالت اورکلاک از مواردی هستند که به دلخواه و صلاحدید سازنده در این قسمت اضافه و کم می‌شوند. در برخی مادربردهای جدید و اکثر مادربردهای قدیمی تعدادی پورت P/S2 برای وصل‌کردن ماوس و کیبورد هم وجود دارد. این پورت تقریبا منسوخ شده ‌است و با این حال، اکثر تولیدکنندگان مادربرد هنوز روی استفاده از آن اصرار دارند.

 

چند نکته مهم :

- به هیچ وجه کیس کامپیوترتان را هنگامی که دستگاه به برق متصل است باز نکنید.

 

- در صورت باز کردن قطعات بهتر است آن ها را بروی یک سطح چوبی قرار دهید، قرارگیری این قطعات بر روی فرش یا فلز میتواند به آن دها آسیب برساند.

 

- در صورتی که قصد دارید برای بار اول کیس را باز کنید و با قطعات داخل آن آشنا شوید بهتر است از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

 

- اگر قصد دارید قطعات سخت افزاری داخل کیس را از نزدیک مشاهده کنید سعی کنید قطعات را از لبه آن ها به دست بگیرید، این قطعات بسیار حساس هستند و الکتریسیته ساکن دست میتوانید به آن ها آسیب برساند.

 

- به هیچ وجه سعی نکنید قطعات را با فشار از جای خود خارج کنید.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/motherboard-familiarity2-components.html



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزد که چگونه یک فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید. فایل های XPS پاسخ ویندوز به فرمت محبوب فایل پی دی اف است. در حالی که رایانه های ویندوز یک برنامه درونی دارند که به آنها اجازه می دهد فایل های XPS را باز کنند، کاربران مک باید قبل از اینکه بتوانند آنها را مشاهده نمایند، فایل های XPS خود را به PDF تبدیل کنند.

 

روش 1

در ویندوز :

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

در صورت نیاز، XPS Viewer را به کامپیوتر خود اضافه کنید. XPS Viewer به طور پیش فرض روی رایانه های ویندوز 10 نصب شده است، اما اگر در گذشته پاک کرده اید، باید آن را دوباره نصب کنید:

استارت را باز کنید، سپس روی تنظیمات (چرخ دنده) کلیک کنید.

روی Apps کلیک کنید، سپس روی لینک Manage optional features کلیک کنید.

روی Add a feature در بالای صفحه کلیک کنید.

XPS Viewer را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید، سپس روی Install کلیک کنید .

هنگامی که XPS Viewer نصب می شود، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

سند XPS را پیدا کنید به محل سند XPS که می خواهید باز شود بروید.

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

روی سند XPS دوبار کلیک کنید. انجام این کار مستلزم سند XPS برای باز کردن در برنامه XPS Viewer کامپیوتر شما است.

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

صبر کنید تا سند باز شود این ممکن است بسته به اندازه سند چند ثانیه طول بکشد. پس از تکمیل سند در بارگیری، باید آن را در پنجره بازبینی XPS مشاهده کنید.

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

باز کردن XPS Viewer : اگر می خواهید برنامه ای را که برای مشاهده اسناد XPS استفاده می کنید باز کنید، موارد زیر را انجام دهید:

 Start را باز کنید.

تایپ کنید xps viewer.

در لیست نتایج جستجوی روی XPS Viewer کلیک کنید.

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

روی File کلیک کنید. این در پنجره XPS viewer در بالای صفحه است. این منوی کشویی را باز می کند.

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

روی Open بزنید این اولین گزینه در بالای منوی کشویی است. این پنجره ی جدید فایل را باز می کند تا شما بتوانید فایل XPS را که می خواهید باز کنید را انتخاب کنید.

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

فایل XPS خود را انتخاب کرده و روی Open کلیک کنید. محل فایل XPS viewer خود را در سمت چپ پنجره اکسپلورر فایل (مانند * اسناد یا * دانلود *) انتخاب کنید و سپس روی پرونده XPS کلیک کنید تا انتخاب شود. سپس بر روی دکمه Open در گوشه پایین سمت راست پنجره اکسپلورر فایل کلیک کنید. این فایل XPS شما را در  XPS viewer باز می کند.

 

روش 2

در مک :

 

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

وب سایت xpstopdf را باز کنید. به https://xpstopdf.com/ در مرورگر وب رایانه خود بروید . در حالی که شما نمیتوانید فایلهای XPS را روی یک مک بدون استفاده از نرم افزار باز کنید، می توانید فایل های XPS را به فایل های PDF تبدیل کنید که می تواند با مرورگر پیش فرض PDF مک شما را باز کند.

فایل های XPS اساسا از نظر فایل های PDF متفاوت نیستند.

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

روی UPLOAD FILES کلیک کنید. این یک دکمه در وسط صفحه است. یک پنجره Finder باز خواهد شد.

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

فایل XPS خود را انتخاب کنید. به محل فایل XPS که می خواهید باز شود بروید و سپس آن را برای انتخاب آن یک بار کلیک کنید.

 

 تبدیل فایل xps به, چگونه فایل XPS را روی رایانه ویندوز یا مک خود باز کنید

 

روی Choose کلیک کنید. دکمه آبی در گوشه پایین سمت راست پنجره است. انجام این کار فایل XPS را به وب سایت xpstopdf  آپلود می کند.

شما ممکن است به جای  Open  اینجا کلیک کنید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/open-xpsfile2-computer.html



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت نخستین سوالی است که فردی که دارای شرکت است از تیم طراحی سایت می پرسد. در همگی شرکت ها تعرفه طراحی سایت مشخصی هستی دارد که به عنوان قیمت طراحی سایت پایه شناخته می شود که بر اساس آن هزینه طراحی سایت نهایی مشخص می شود. تعرفه طراحی سایت با توجه به فاکتورهای زیادی می تواند متغیر باشد که این دگرگونی ها در بها طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی کارایی گذار هستند.
در پیوسته به رسیدگی عوامل تاثیر گذار روی بها طراحی سایت و شیوه تعیین خرج طراحی سایت خواهیم پرداخت لغایت شما فهم راستی از چگونگی تعیین تعرفه طراحی سایت و قیمت طراحی سایت داشته باشید و بدانید خرج طراحی سایت اعلام شده بر چه مبنایی بوده و چه عواملی بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذار هستند.
هر اندازه که شما با فرآیند قیمت گذاری تعرفه طراحی سایت آشنایی اکثریت داشته باشید، فهم خرج طراحی سایت و مبلغ پرداخت شده برای شما ساده تر خواهد بود. موارد زیر بخشی از موارد کارایی گذار بر تعرفه طراحی سایت هستند که تیم طراحی سایت به جهت قیمت گذاری برای اعلام قیمت طراحی سایت باره استفاده قرار می دهد.

مقیاس پروژه، عاملی موثر در تعیین بها طراحی سایت
اندازه پروژه شما در تعیین بها طراحی سایت دارای اهمیت است. هر اندازه که اندازه سایت شما ارشد باشد، قیمت طراحی سایت نیز بر بنیاد تعرفه طراحی سایت بیشتر خواهد بود. بها طراحی سایت پایه بر بنیاد بنیادین مشخص و در اندازه مشخصی از پروژه تعیین می شود که در نهایت این معیارها تعرفه طراحی سایت را تعیین می کنند. اگر که پروژه شما مقیاس بزرگتری از سطح پایه تعرفه طراحی سایت داشته باشد، قیمت طراحی سایت نسبتا بالاتر خواهد بود.
اندازه وب سایت ها متفاوت است و به همین جهت اندازه وبسایت از جمله عوامل کارساز در تعرفه طراحی سایت و قیمت طراحی سایت به شمار می رود. به عنوان نمونه یک تارنما ساده می تواند فقط 1 لغایت 10 صفحه را به خود گزین کردن دهد و این مسئله در تعرفه طراحی سایت به جهت تعیین خرج طراحی سایت در عقیده گرفته می شود.
این سخیف سایت ها مناسب استارتاپ های جدید، پروژه های کوچک و شرکت های محدود به آمار می رود؛ ولی برخی مواقع پروژه طراحی سایت بسیار پیچیده بوده و نیازمند برنامه نویسی های تخصصی به جهت شخصی سازی طراحی است که در تعرفه طراحی سایت در نظر گرفته می شود. این باره در خرج طراحی سایت کارایی گذار است.
در نتیجه قیمت طراحی سایت و خرج طراحی سایت پایانی در چنین پروژه هایی بر بنیاد اندازه پروژه تعیین شده و پلن پایه در تعیین بها طراحی سایت تاثیرگذار نخواهد بود. البته اندازه پروژه فقط یکی از عوامل موثر در تعیین بها طراحی سایت بر بنیاد تعرفه طراحی سایت است.
علاوه بر این، طراحی سایت در پیمانه حقیر نیز باید به گونه ای سپریدن شود که قابلیت ارتقا بعدها را داشته باشد. قیمت طراحی سایت و هزینه طراحی سایت میانه در تعرفه طراحی سایت مربوط به شرکت هایی است که نیازمند امکانات بیشتری نسبت به پلن پایه هستند.
این شرکت ها عموما کمپانی هایی با موضوعات گوناگون هستند. هزینه طراحی سایت به همین جهت تعیین بها طراحی سایت بر بنیاد تعرفه طراحی سایت برای چنین پروژه هایی پیچیده تر بوده و احتیاج به سرمایه بیشتری به جهت پرداخت خرج طراحی سایت است.
تعیین بها طراحی سایت برای پروژه هایی با مقیاس بزرگ که نیازمند امکانات و افزونه های زیاد زیاد هستند کاملا متفاوت بوده و تعیین هزینه طراحی سایت تخصصی تر است و تعرفه طراحی سایت در این موارد تفاوت زیادی با دیگر موارد دارد. این کمپانی ها مبلغ بیشتری را به جهت پرداخت خرج طراحی سایت پرداخت می کنند.

سبک طراحی، فاکتور موثر در تعیین تعرفه طراحی سایت
زمانی که شما تصمیم به طراحی سایت می گیرید قیمت طراحی سایت یا هزینه طراحی سایت اعلام شده متفاوتی را مشاهده می کنید. بها اعلامی توسط کمپانی های متفاوت، دارای تفاوت های قابل توجهی است که بر بنیاد تعرفه طراحی سایت آن تیم تعیین می شود.
یکی از مهم ترین دلیل های تفاوت بها طراحی سایت یا هزینه طراحی سایت، سخیف طراحی است که بر تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است که این تاثیر در پایان خرج طراحی سایت پرداخت شده را تغییر می دهد.
به همین جهت اگر شما به دنبال سبک طراحی بخصوصی باشید که شما را ویژه تر جلوه دهد، قیمت طراحی سایت بیشتر خواهد شد.
تاثیر سخیف طراحی بر قیمت طراحی سایت و خرج طراحی سایت در نظر گرفته شده بر پای بست، عوامل متعددی تعیین می شود. یکی از عوامل تعیین کننده بها طراحی سایت سبک طراحی شمار صفحات منحصر به فردی است که در طراحی سایت شما باره بیچارگی است.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, فناوری پوشیدنی
دانشمندان قصد دارند از فناوری پوشیدنی برای تشخیص زودهنگام کووید ۱۹ استفاده کنند.

به گزارش فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، دانشمندان قصد دارند از فناوری پوشیدنی برای تشخیص زودهنگام کووید ۱۹ استفاده کنند.

 

فناوری قابل حمل در زمینه مبارزه با کووید ۱۹ از برنامه‌های ردیابی مخاطب گرفته تا دستگاه‌هایی که در صورت شکستن مقررات مربوط به فاصله اجتماعی هشدار می‌دهند، توانسته به کنترل همه گیری کرونا و تشخیص زودهنگام آن کمک کند.

 

اکنون، شرکت فناوری «Fitbit» با دانشمندان دانشکده کینگز کالج لندن همکاری می‌کند تا بتواند مجددا برنامه‌ای را برای شناسایی دیجیتالی عفونت کرونا بسازد.

 

شرکت فیت‌بیت به طور کلی در حال همکاری با حدود ۵۰۰ طرح متفاوت برای پژوهش درباره سرطان، دیابت، بیماری‌های تنفسی و سایر مشکلات بهداشتی است.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11058315.html



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ویلیام انگلیش
"ویلیام انگلیش" مهندس کامپیوتر آمریکایی و مخترع "ماوس" در ۹۱ سالگی از دنیا رفت.

 به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، "ویلیام انگلیش"(William English) یکی از پیشگامان تولید رابط در رایانه‌های مدرن در تاریخ ۲۶ ژوئیه سال جاری بر اثر نارسایی تنفسی در سن ۹۱ سالگی از دنیا رفت.

 

او به همراه "داگلاس انگلبارت"(Douglas Englebart) اولین ماوس جهان را در انستیتو تحقیقات استنفورد اختراع کردند و در سال ۱۹۶۸ میلادی نمایشگاه "مادر همه دموها" را برگزار کردند که در آن از بسیاری از طرح‌های اولیه رونمایی شد که در دهه‌های آتی به رایانه‌ها اضافه شدند. مانند ویرایش آنلاین متن، تماس ویدئویی و لینک‌های اَبَرمتن.

 

انگلیش یکی از معدود افرادی بود که ایده‌های انگلبارت را به درستی درک می‌کرد و به اندازه‌ای استعداد داشت که آن‌ ایده‌ها را به محصول تبدیل کند. به عنوان مثال، پس از آنکه انگلبارت طرحی اولیه از یک ماوس را کشید، انگلیش نمونه اولیه آن را ساخت.

 

انگلبارت این طرح اولیه را در رویداد ۱۹۶۸ میلادی نمایش داد و انگلیش در پشت صحنه آن را ترسیم کرد.

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11058323.html



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()