نوشته شده توسط : ساحل

هشت شیوه برای افزایش سئو اینستاگرام
افزایش سئو اینستاگرام – بر اساس آمارهای تازه شمار کاربران فعال در اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد و یومیه بیش از 500 میلیون است.

این شبکه اجتماعی در ایران نیز بسیار دوست داشتنی است از این رو اینستاگرام بستر زیاد مناسبی برای شناسایی سوداگری و یا برند شما میباشد.

موتورهای جستجوگر ترافیک آنلاین را به سمت سیستم عامل های رسانه های اجتماعی سوق می دهند ولی نمایش نتایج اینستاگرام برای کاربر شدیدا چهره میگیرد. زیرا اینستاگرام موتورهای جستجو را از آنگونه بندی تصاویر بازداری میکند.

پست شما می تواند نمایه شود، اما عکس ها نمی توانند. این باعث می شود که افزایش سئو اینستاگرام همواره با بحران روبرو باشد ولی فراموش نکنید که نشدنی-ناشدنی نیست.

در پیوسته برایتان ده روش زیاد کاربردی را برای راه های افزایش سئو اینستاگرام جمع آوری کرده ایم. در صورتی که به تعقیب شناسایی سوداگری خویش از راه اینستاگرام هستید در پیوسته همراه ما باشید.


افزایش سئو اینستاگرام

1- اینستاگرام را با حساب های دیگر لینک کنید
لینک شدن اینستاگرام با سایر حساب های رسانه اجتماعی (فیس بوک ، توییتر و غیره …) باعث میشود که به تمام پیگیری کنندگان شما پیامی ارسال شود که شما در اینستاگرام حساب کاربری دارید. وانگهی به شما این امکان را می دهد که سیستم عامل های رسانه ای را با تبلیغات، اتفاقات و اطلاعیه های خاص آگاه کنید. از طرفی هنگامی که اینستاگرام را مجاز به دسترسی به دیگر پروفایل های اجتماعی خود می کنید، پیوندی به حساب اینستاگرام شما اضافه می شود.

 

2- موقعیت مکانی خود را تغییر دهید
موقعیت مکانی خویش را به به اتفاق هر عکس اینستاگرامی با کاربران خویش به اشتراک بگذارید. اگر موقعیت مکانی بر سوداگری شما تاثیر چندانی ندارد فراتر از طریق های معمولی تجارت بروید. از موقعیت مکانی برای بیان اطلاعات هیجان انگیز درباره محصولات یا مارک بازرگانی خویش بهره‌گیری کنید. به سادگی چیزی را بنویسید که اخ دارید طرفدارانتان در ارتباط با شما بدانند. خلاق باشید، محیط‌ های مبتکرانه توجه را جلب می کنند. بسیاری از کسان شدنی است به خاطر مکانی که شما برای تصویر خویش گزینش کرده اید از صفحه شما بازدید کنند.

 

حتما بخوانید : 4 شیوه کلیدی برای افزایش سئو سایت عکاسی

 

3- عکس های خود را بهینه کنید
اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. بنابراین افزایش سئو اینستاگرام با کیفیت بالای عکس های شما حاصل می شود. در گام اول، جستار درونمایه باید به وضوح قابل تشخیص باشد: آیا تصویر یک انسان، کتاب یا چشم انداز است؟ اینستاگرام از تکنولوژی به اسم “تشخیص تصویر” استفاده می کند که تصاویر را با پروا به محتوا دسته بندی می کند. این فناوری به شما کمک میکند الی تصاویر شما در معرض دیدن کاربرانی که به مطالب مانند علاقه دارند، قرار بگیرد.
به یاد داشته باشید، ادیت کردن عکس های شما به این معنی نیست که آنها جالب یا خیره کننده نیستند. در حقیقت، استفاده از یک برنامه ویرایش عکس حرفه ای به شما کمک می کند الی با ابزاری مثل اصلاح رنگ، تنظیم نور و استحصال محصول، عکس های خویش را شفاف و زیباتر کنید. به کارگیری عکس های شخصی سازی شده و جذاب یکتا از فاکتورهایی است که کارایی زیاد زیادی بر روی سئو پیج شما در اینستاگرام خواهد داشت.

 

4- از جدیدترین خاصیت اینستاگرام بهره‌گیری کنید: Alt Text !
با نگاهی به جستار عکس، می توانید متن ALT خود را پیدا کنید! اضافه کردن متن ALT به عکس های شما یک راهبرد ارزشمند افزایش سئو اینستاگرام است. ALT این امکان را به شما می دهد تا افراد بتوانند عکس شما را ببینند و از الگوریتم اینستاگرام برای تشخیص محتوا استفاده کنند. اگر شخصی به جستجوی عبارت “گربه با پوشاک بتمن” بپردازد و شما آخرین عکس از گربه خود را در هالووین با ALT TEXT ارسال کرده باشید، عکس شما در نتایج جستجو برای کاربر ظاهر می شود.


ویژگی ALT TEXT برای افزایش سئو اینستاگرام

5- هشتگ با کیفیت
هشتگ ها حساب اینستاگرام شما را در معرض دید مخاطبان هدف قرار می دهند. اگر هشتگ شما مرتبط و با کیفیت باشد، به شایستن زیاد شما در معرفی برند خویش به افرادی که علاقه و اهداف مشترکی با شما دارند کامیاب خواهید شد. در حالی که ذهن شما به تعقیب پیدا کردن بهترین هشتگ است، پژوهش کنید الی ببینید آیا از هشتگ باره نظر شما در حال حاضر کاربرد می شود یا خیر؟ آیا محتوای مرتبط با هشتگ مناسب است و آیا می خواهید برند شما با آن در وابستگی باشد؟ همواره پیش از ارسال پست خود هشتگ ها را مرور کنید. به نظر کارشناسان سئو بهره‌گیری چیره دست از هشتک از فاکتورهای بسیار مهم و کارایی گذار افزایش سئو اینستاگرام است.

 

6- برگزاری مسابقات، پیشنهادات اخص و هدیه دادن
اجرای مسابقات و قرعه کشی ها میتواند کاربران اکثریت را به صفحه شما جذب کند. به عنوان مثال، می توانید با اجرای مسابقه، شدامد زیادی را به وب سایت خود هدایت کرده یا فرآورده خویش را بفروشید: از کاربران بخواهید با لایک کردن پست شما، عقیده قراردادن یا و یا تگ کردن رفقا خویش در مسابقه شرکت کنند. هنگامی که دنبال کنندگان صفحه، شما را به رفقا خود شناسایی میکنند برند شما را در معرض دید هزاران فرد سایر پیمان میگیرد و این روشی مؤثر برای تبلیغ برند شما و در ضمن افزایش سئو اینستاگرام است.

 

حتما بخوانید : آیا شبکه های اجتماعی ایمیل مارکتینگ را به کام مرگ میکشاند؟

7- موعظه نکنید، به جای آن سرگذشت بگویید
شما باید مخاطبان را از راه تصاویر و ویدئوها شیدا خویش کنید، نه اینکه آموزه های مربوط به بازاریابی را برای آنها موعظه کنید. برای افزایش نرخ فعالیت کاربران، به یک سرگذشت نویس تبدیل شوید و از طریق فیلم ها، استوری اینستاگرام و با پست های خود “داستانهای کوتاه” به مخاطبان خویش ارائه دهید. برای اخذ ایده میتوانید داستان نویس های خلاق اینستاگرام مثل ردبول، لگو و نایک را دنبال کنید. هیچ وقت فراموش نکنید بیشتر کاربران به تعقیب روایت های داستانی هستند الی برای لحظاتی سرگرم شوند.

 

8- ویدئو های خویش را با زیر نویس منتشر کنید
اکثر کاربران ترجیح می دهند اثناء تماشا یک ویدیو صدا را پرکار نکنند. به همین علت است که به کارگیری زیرنویس ها در بازاریابی چیره دست بسیار ضروری شده است و این امکان را می دهند که پیام های اصلی به همراه عکس ها صفحه به کاربر نمایش داده شوند. تحقیقات فیس بوک نشان می دهد که نرخ بازدید ویدئوهایی با زیرنویس به طور میانگین 12٪ افزایش می یابد. نشانه بخشی پیام نیز به صورت چشم گیری افزایش می یابد. احتمالاً در عقیده شما افزایش دوازده درصدی بازدید ویدئو چندان مساله مهمی نیست ولی باید به شما بگوییم همین مقدار میتواند کارایی بسیار زیادی بر افزایش سئو اینستاگرام داشته باشد.


افزایش سئو اینستاگرام با ویدئوهای زیرنویس دار

سخن نهایی:
اگرچه افزایش سئو اینستاگرام می تواند مشکل باشد، اما شماری راهبرد هستی دارد که میتواند زیاد کارساز باشد. انجام این اقدامات اضافی مایه بهبود راهبرد رسانه های اجتماعی شما شده و به نمایش پروفایل اینستاگرام شما در نتایج جستجو کمک می کند. در این مقاله هشت طریق کاربردی زیاد مهم برای شما شرح داده شد لغایت بتوانید سئو اینستاگرام خویش را افزایش دهید. اما هرگز فراموش نکنید هر چقدر میزان تعامل خود را با کاربران افزایش دهید به همان اندازه خواهید توانست تاثیر مثبتی بر سئو اینستاگرام خود بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه نیم تگ اینستاگرام خود را برپایی کنیم؟
در حال حاضر تمام کاربران به قابلیت نیمه تگ اینستاگرام دسترسی دارند. برای استفاده از نصف تگ اینستاگرام در اینستاگرام چگونه نیم تگ بسازیم بس است وارد پروفایل خود شوید و از طریق دسته تنظیمات، گزینه Nametag را برگزیدن کنید. در این دسته اینستاگرام به صورت خودکار نصف تگ پیش‌فرضی را به شما نمایش می‌دهد ولی اگر آن را دوست ندارید، به راحتی می‌توانید شخصی‌سازی کنید! ۳ گزینه برای شخصی‌سازی در دسترس شما قرار دارد:

چگونه نصف تگ اینستاگرام خویش را برپایی کنیم؟

گزینه اول) اموجی بک‌گراند نیم تگ را تغییر دهید!
اولین گزینه تغییر بک‌گراند نصف تگ شما است؛ برای این کار بس است بر روی بک‌گراند نیم تگ خود کلیک کنید تا اموجی‌ها به شما نمایش دیتا شوند! به راستی شما می‌توانید اموجی بک گراند خود را تغییر دهید لغایت نیم تگی همانند تصویر ذیل داشته باشید:

گزینه دوم) یک رنگ برای بک گراند خویش گزینش کنید!
اگر می‌خواهید یک نیمه تگ رسمی داشته باشید، می‌توانید به جای بک‌گراند از یک رنگ بهره‌گیری کنید! از طریق دسته COLOR می‌توانید رنگ بک‌گراند خویش را شخصی‌سازی کنید.

گزینه سوم) یک عکس سلفی براوو نصف تگ اینستاگرام خویش اضافه کنید!
اگر می‌خواهید نیم تگ یک صفحه شخصی را برپایی کنید، می‌توانید یک تصویر سلفی از خود را در آن پیمان دهید! برای این شغل بس است دوربین مربوط به عکس اخذ را برگزیدن کنید و عکسی را برای قرار گرفتن در بک‌گراند نیم تگ اینستاگرام خویش بگیرید.

در نهایت کافی است با کلیک بر روی ضربدر پنجره نیم تگ اینستاگرام را ببندید الی تنظیمات به صورت خودکار ذخیره شوند.

یک نکته! هنگام گزینش بک‌گراند مربوط به نیم تگ اینستاگرام کمی خلاق باشید. مثلاً اگر از رنگ برای بک‌گراند استفاده می‌کنید، رنگ‌های مربوط به لوگوی خود را گزینش کنید تا به برندسازی شما کمک کند! یا مثلاً اگر از اموجی بهره‌گیری می‌کنید، از اموجی‌ای استفاده کنید که بیان‌گر روحیات و ویژگی‌های برند شما باشد لغایت کاربران راحت‌تر بتوانند با آن پیوستگی برپا کنند. اگر عکاس هستید، از اموجی دوربین بهره‌گیری کنید یا اگر صفحه شما در مقوله سرگرمی است، اموجی خنده در نیمه تگ خود پیمان دهید. همین خلاقیت‌های ساده می‌تواند کارایی زیاد زیادی بر روی برند شما داشته باشد و آن را برای همش در ذهن کاربران ماندگار کند.

چگونه نیم‌ تگ اینستاگرام خود را به اشتراک‌ بگذاریم؟
پس از برپایی نیمه تگ اینستاگرام مسئله مهم اشتراک‌گذاری آن است! اگر نتوانیم نصف تگ خویش را به درستی اشتراک‌گذاری کنیم، کارایی آن بر روی افزایش فالوور اینستاگرام بسیار مختصر است. باز هم بیچارگی به خلاقیت دارید! شما با به کارگیری خلاقیت خود می‌توانید راه‌های بسیار نکویی را برای اشتراک‌گذاری نصف تگ اینستاگرام خود بهره‌گیری کنید. در پیوسته به رسیدگی چند راه برای کاربرد خلاقانه از نیم تگ اینستاگرام می‌پردازیم:

نیم تگ را در فروشگاه خویش نمایش دهید!
فرقی ندارد که شما مدیریت یک فروشگاه آنلاین را بر دوش دارید یا یک فروشگاه فیزیکی! مهم این است که نصف تگ اینستاگرام را در فروشگاه خود نمایش دهید. حال اگر فروشگاه شما آنلاین است، تصویر آن را در بخشی از سایت خویش نمایش دهید اما اگر فروشگاه شما حضوری است، می‌توانید یک بنر کوچک برای نیم تگ اینستاگرام چاپ کنید و آن را در برگزیدن کاربران خود قرار دهید. همچنین اگر محصولات شما برگه راهنما دارد یا به تمام مشتریان خود فیش شناسایی فروشگاه می‌دهید، می‌توانید نیم تگ اینستاگرام خویش را هم بر روی آن چاپ کنید لغایت کاربران به راحتی بتوانند شما را در اینستاگرام تعقیب کنند! تصویر پایین را ببینید:

 

این تصویر مربوط به فروشگاه Chocolate Johnny است که توانسته به راحتی نیمه تگ اینستاگرام خویش را بر روی برگه‌هایی که همراه محصولات به مشتریان ارائه می‌دهد، چاپ کند. اگر رفتار کارمندان فروشگاه با مشتریان خوب باشد، قطعاً مشتریان هم اخ دارند که صفحه اینستاگرام این برند را داشته باشند و به کمک این برگه که نصف تگ اینستاگرام بر روی آن چاپ شده است، به راحتی می‌توانند وارد پروفایل این فروشگاه شوند. جذب کاربران پرکار مهم‌ترین عامل برای افزایش فروش و برندسازی به احصاییه می‌رود!

نمایش نصف تگ در رویدادها، همایش‌ها و حتی نمایشگاه‌ها
اگر از برندهایی هستید که حضور فعالی در رویدادهای مختلف دارید، به شما شادباش- شاباش می‌گویم! شما شانس زیادی برای افزایش فالوورهای خویش از طریق نیمه تگ اینستاگرام را دارید. در چنین رویدادهایی معمولاً خیلی آسان پروا کاربران نسبت به برندهای مختلف جلب می‌شود و شما به راحتی می‌توانید از آن‌ها بخواهید نصف تگ شما را اسکن و شما را تعقیب کنند. مثلاً فرض کنید یک نمایشگاه بازرگانی در حال برگزاری است و شما یک غرفه دارید! بس است در ساحل بنر معرفی خویش نیمه تگ اینستاگرام را هم چاپ کنید لغایت کاربران فقط در کسری از ثانیه بتوانند شما را تعقیب کنند.

 

ارائه نیم تگ به چنین کاربرانی نه فقط فالوورهای صفحه اینستاگرام شما را افزایش می‌دهد، بلکه اگر بتوانید آن‌ها را در مقوله محصولات یا خدمات خود متقاعد کنید، به افزایش فروش خویش هم کمک زیادی کرده‌اید. از طرف دیگر اگر نتوانید کاربران را به فالوورهای اینستاگرام یا اعضای سایت خویش تبدیل نکنید، بعد از مدتی شما را فراموش می‌کنند و در نتیجه فروش شما افزایش چشم‌گیری نخواهد داشت. به تصویر پایین دقت کنید:

 

این تصویر مربوط به برندی است که در نمایشگاه حضور پیدا کرده است! این برند به راحتی نیم تگ اینستاگرام خویش را چاپ کرده است و به کاربران ارائه می‌کند؛ این پیشه به کاربر کمک می‌کند تا اسم کاربری این برند را فراموش نکنید و نیازی به جستجوی دستی نباشد! با یک اسکن ساده وارد پروفایل این برند می‌شود و صفحه را تعقیب می‌کند! در سال‌های پسین کاربران کمی بی‌حوصله‌تر شده‌اند و استفاده از چنین راه‌کارهایی بر روی نرخ تبدیل و افزایش دنبال‌کنندگان کسب‌وکارها تاثیر زیاد زیادی دارد.

 

یک پیشنهاد! اگر شما کاربری هستید که در رویدادهای مختلف حضور پیدا می‌کنید، بی گمان وابستگی زیادی با کاربران دارید و حتی از کاربران می‌خواهید که اینستاگرام شما را دنبال کنند. پیشنهاد می‌کنم نصف تگ اینستاگرام خویش را بر روی گوشی خود داشته باشید و از کاربرانی که قصد ارتباط‌ برپا کردن با آن‌ها را دارید، بخواهید لغایت شما را اسکن و تعقیب کنند. با این شغل شما خیلی راحت‌تر می‌توانید با کاربران موردنظر پیوستگی برقرار کنید و موفقیت‌های زیادی را برای کسب‌وکارتان رقم بزنید. در ضمن اگر در کنفرانس‌ها مطالبی را ارائه می‌دهید، کران می‌توانید نظر و اعتماد کاربران را جلب کنید؛ بعد از آخر ارائه می‌توانید نیمه تگ اینستاگرام خویش را به کاربران نمایش دهید و از آن‌ها بخواهید شما را پیگیری کنند. فرض کنید در ماه شما ۳ کنفرانس دارید و از هر کنفرانس بتوانید ۱۰۰ تن را جذب کنید! در سال چیزی نزدیک ۳ الی ۴ هزار نفر مخاطب هدفمند به کسب‌وکارتان اضافه می‌شود که زیاد ارزشمند است.

تبلیغات خویش را در وبلاگ یا صفحات اجتماعی دیگر منتشر کنید!
یکی سایر از راه‌های زیاد عالی برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام خود، انتشار نصف تگ در صفحات و شبکه‌های اجتماعی دیگر است. به عنوان نمونه فرض کنید تارنگار فعالی دارید که مربوط به کسب‌وکارتان است؛ کافی است نیمه تگ اینستاگرام خود را در گوشه‌ای از وبلاگ خویش نمایش دهید تا کاربران با‌ اسکن آن وارد صفحه شما شوند و شما را تعقیب کنند. وانگهی اگر در شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک، توییتر، تلگرام و… فعالیت می‌کنید، می‌توانید نیمه تگ خود را در چنین کانال‌هایی منتشر کنید الی دنبال‌کنندگان شما در دیگر شبکه‌های اجتماعی به فالوورهای اینستاگرامتان تبدیل شوند. به تصویر ذیل نگاه کنید:

نیم تگ اینستاگرام

کاربری به نام Amy Boyle که هم در اینستاگرام و هم در توییتر تکاپو می‌کند، در توییتر خود پستی به به اتفاق نیم تگ خود منتشر کرده است و از کاربران خواسته که اینستاگرام او را هم پیگیری کنند! در این شیوه هم می‌توانید کمی خلاقیت به هزینه دهید؛ مثلاً اگر در توییتر فعالیت می‌کنید و تصاویر زیبایی در اینستاگرام خود منتشر کرده‌اید، می‌توانید از کاربران بخواهید برای دید تصاویر زیبای شما اینستاگرامتان را پیگیری کنند. این کاربران هم به کمک نیمه تگ به راحتی می‌توانند وارد پروفایل شما شوند و شما را تعقیب کنند.

 

کسب‌وکارهای زیادی هستی دارند که به چهره منظم وبینار یا کنفرانس برگزار کرده و به احسان از نیم تگ اینستاگرام بهره‌گیری می‌کنند! اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که همیشه در حال برگزاری کنفرانس و وبینار برگزار می‌کنند، کافی است یک اسلاید از ارائه خود را به نیم تگ اینستاگرام خویش اختصاصی دهید. اگر ارائه شما سودمند باشد، کاربران هم پیش خویش می‌گویند که بی گمان می‌توانند محتوای مفیدی در اینستاگرام شما پیدا کنند و با این ترفند به راحتی می‌توانید تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام خویش را افزایش دهید. همچنین می‌توانید از آن‌ها بخواهید در صورتی که سوالی دارند، در تقسیم دایرکت اینستاگرام مطرح کنند یا حتی می‌توانید بعد از آخر کنفرانس یک استیکر Question ایجاد کنید و از کاربران بخواهید سوال خود را در این استیکر بنویسند لغایت به آن پاسخ دهید. با این کارها اگر کاربران سوالی داشته باشند، ناچار هستند که شما را پیگیری کنند و سوال خود را بپرسند! آیا راه‌حل بهتری برای افزایش فالوورهای خویش سراغ دارید؟ چه بسا پذیرش شما منفی است. بعد از نیمه تگ اینستاگرام در یک اسلایدر ارائه‌های مربوط به کنفرانس خویش استفاده کنید تا بتوانید اینستاگرام مارکتینگ موفقی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هر روزه تعداد کاربران دنیای اینترنت رو به افزایش است. بی گمان دلتان نمی خواهد این فرصت را برای تبدیل کاربران فضای مجازی به مشتری از دست بدهید! کمپانی طراحی سایت در کرج سه  مفتخر است که از طراحی سایت شرکتی در کرج و تهران‌‌ٰ برترین مجریان طراحی سایت وسئو در کرج باشد. خدمات طراحی سایت ارزان در کرج با کیفیت و امنیت بالا در کمپانی سه سوت وب ارائه می شود.

طراحی سایت کرج
مزایای طراحی سایت
آیا شما مدیر یک سوداگری هستید ولی وب سایت ندارید؟اگر پاسخ مثبت است، کم و بیش می توان گفت تجارت شما وجود ندارد! اجازه دهید به روشنگری مختصری از مزایای طراحی سایت بپردازیم. در دنیای امروز اهمیت طراحی سایت در کرج بر کسی پوشیده نیست. در این دنیای مدرن، تقریبا همه کسان در اینترنت به پیگیری اطلاعات هستند. اگر شما صاحب یک سوداگری هستید، نیازمند یک طراحی سایت برای برقراری ارتباط بهتر و مستمر با مشتریان خویش هستید. صاحبان کسب و کار، چه بزرگ و چه کوچک، می توانند برای خود یک تارنما داشته باشند. ترقی قابل توجه فناوری و هجوم کاربران به سوی دنیای بی حتماً اینترنت امری غیر قابل انکار است.

این ایام بازار تبلیغات: در فضای مجازی زیاد داغ است که از این میان، یک طراحی سایت حرفه ای روشی مناسب برای تبلیغات صاحبان کسب و کار و ارائه محصولاتشان به مشتریان است.سه سوت وب، شرکت طراح سایت در کرج با امکانات به روز ضمن هزینه طراحی سایت پسندیده آماده سپریدن گونه ها سفارشات طراحی سایت کرج و سراسر دانشمند می باشد. 

طراحی سایت کرج
طراح سایت حرفه ای در کرج
شرکت سه سوت وب از برترین و حرفه ای ترین تیم تخصصی طراح سایت در کرج بهره می برد.

طراحی سایت با گرافیک زیبا، امنیت بالا، ریسپانسیو بودن سایت و … از ویژگی های طراحی سایت در کرج می باشد. برای سفارش طراحی سایت در کرج، پیش درآمد یک جلسه مشاوره رایگان برای فهم دقیق بیچارگی مشتری و ارشاد او صورت می گیرد. قالب های گرافیکی اختصاصی یا عمومی با پروا به درخواست مشتری طراحی می شود.

استفاده از امکانات مترقی و به روز :
در سایت شما مدیریت تارنما را برای کارفرما راحت تر می کند. ضمن اینکه باعث ابقاء کاربر در سایت شما می گردد. مسلما” چیزی با ارزش تر از جذب کاربران نیست! 

طراحی سایت در کرج
سه سوت وب، کمپانی طراحی تارنما در کرج
شرکت تخصصی مهندسی سه سوت وب در مقوله طراحی سایت کرج امکاناتی ارائه خواهد داد که

مختص مشتری بوده الی بتواند نیازهای بیننده خویش را پاسخگو باشد و در نتایج گوگل در رتبه های بالای

جستجو قرار گیرند. کمپانی سه سوت وب که گرد از متخصص ترین شرکت ها در مقوله طراحی سایت

در کرج و سئو می باشد، طراحی وبسایت در کرج را به طور هدفمند پایه گذاری کرده است تا

شیوه های کسب و کارهای سنتی و باستانی را به سطح جدیدی ارتقاء دهد.

سه سوت وب :
شرکت طراحی سایت ارزان در کرج در همه ی زمینه ها و برای همه ی سلیقه ها آماده ی ارائه طراحی

سایت چیره دست و سئو سایت تضمینی می باشد.. خرج طراحی سایت مناسب ضمن کیفیت بالای سایت

دو فاکتور باره پروا کارفرمایان است که می توانید با سه سوت وب به این مهم بسهولت دست یابید.


از مزایای طراحی تارنما کرج می نا به موارد ذیل اشاره کرد:
ایده های نو
افزایش مشتریان
مقرون به صرفه بودن
دسترسی به اطلاعات اخیر برای مشتریان
کیفیت بالا در کمپانی طراحی تارنما در کرج :
نخستین هدف سه سوت وب طراحی سایت در کرج با کیفیت پایین، صدمات زیادی را به کسب و کار شما

وارد خواهد کرد پس با پروا به این مطلب باید برای خرید و نصب و تاسیس سایت به شرکت های معتبر

و متخصص در زمینه طراحی سایت مراجعه شود که کمپانی سه سوت وب

از کل جهات آماده ارائه خدمات به هموطنان محترم می باشد.

طراحی سایت کرج
یکی از مشکلاتی که مشتریان:
با آن مواجه می شوند، حمایت ضعیف شرکت های طراحی سایت کرج است.هزینه طراحی وب سایت

برای پشتیبانی به نوع خدمات وابسته است. سه سوت وب خدمات پشتیبانی فنی را یکسال به

صورت رایگان در پسندیدن مشتریان قرار می دهد.سه سوت وب شرکت طراحی

سایت ارزان و حرفه ای، در همه ی مراحل پروژه به اتفاق شماست!

طراحی سایت فروشگاهی
یکی دیگر از کار و جنبش های سه سوت وب شرکت طراحی وب سایت ارزان در البرز، فرآوری و گسترش

فروشگاه اینترنتی است. با استفاده از این نرم انگیزه ها شما بدون هیچ نوع جابجایی و کاستن وقت

می توانید خریدهای خویش را به نحو باریکلا اتمام دهید. اگر قصد تاسیس سایت فروشگاهی

کارآمد و موفق را دارید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت شرکتی
هر شرکتی که در هر زمینه ای کار و جنبش دارد. برای تبلیغات و داد و ستد بهتر و به روز شدن در دنیای

کسب و پیشه بیچارگی به راه اندازی وبسایت و به کارگیری فضای مجازی خواهد داشت.شرکت سه سوت وب

یک کمپانی طراحی و ساخت تارنما می باشد.سه سوت وب با

یک تیم متخصص حاضر همکاری با شما عزیزان می باشد.

بازاریابی دیجیتالی
بازاریابی دیجیتالی (digital marketing) یکتا از پایین شاخه های مهم بازاریابی در دانشمند امروز می باشد.

بازاریابی دیجیتال به معنی استفاده از رسانه های جدید دیجیتال اطلاق می شود. از قبیل اینترنت، موبایل،

وب سایت و… و افزایش شمار مشتریان یک برند.در واقع منظور اصلی از دیجیتال مارکتینگ تبلیغ محصولات,

توجه به رفتار مشتری و ارائه خدمات می باشد.

طراحی سایت کرج
طراحی سایت خدماتی
نوع کار یک شرکت طراحی سایت در کرج علاوه بر آنکه خدماتی می باشد، در نهایت، یک محصول یا کالا ایجاد خواهد کرد. این ماحصل می تواند یک نرم انگیزه ها یا یک برنامه کاربردی برای گوشی های هوشمند و موبایل باشد. یک کارمند یا کارگر نیز می تواند در گویه شغل های خدماتی قرارگیرد چرا که آنها خدماتی را به خدایگان رجوعان خود ارائه می دهند.

طراحی سایت آموزشی
ارائه آموزش و محتویات آموزشی در هر زمان و مکانی برای کاربران آن زیاد با اهمیت بوده است. مخصوصا که این اطلاعات ارزشمند به چهره آنلاین ارائه گردد. هم الان موسسات آموزشی بسیار

زیادی در همگی مناطق گوناگون کشورمان در حال کار و جنبش می باشند. چشم وهمچشمی آنها درباره جذب بیشتر و ارائه سرویس های بهتر به فرهنگ پژوهان می باشد.

طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت اخص پزشکان می‌تواند راه‌حلی برای پزشکان باشد.آنها می توانند با بیماران خویش تعامل برقرار کنند و به آنها خدمات برسانند.یک سایت پزشکی می‌تواند امکانات مختلفی داشته باشد.

مانند شناسایی پزشک، اخبار و مقالات پزشکی، مدیریت دیدگاه‌ها، سوالات متداول.

سئو سایت :
همانطور که می دانید اغلب مردم برای جستجو و پیدا کردن مطالب خویش به اینترنت روی می آورند. بنابراین اگر وب سایتی متناسب با کسب و کارتان داشته باشید می توانید از رقبای خود سبقت بگیرید. از آنجا که 90% افراد تنها به صفحه ی نخست گوگل اهمیت می دهند سئو سایت و بهینه سازی اهمیت پیدا می کند. بعد برای اینکه سایت ما در اولین صفحه ی گوگل باشه به سئو نیاز

داریم که تعداد بازدیدکنندگان را به سایت ما افزایش می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سرفیس نئو
مایکروسافت مدل‌های اولیه سرفیس نئو و سرفیس دو با 2 نمایشگر را سال قبل عرضه کرد و مدل تازه سرفیس نئو را سال آینده میلادی به بازار می‌فرستد. 

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، قرار است مدل به روزشده سرفیس دو که دارای سیستم عامل اندروید است قبل از پایان سال ۲۰۲۰ در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. اما عرضه سرفیس نئو تا سال آینده میلادی به تأخیر خواهد افتاد.

 

برای این تبلت سیستم عامل اختصاصی به نام ویندوز ایکس ۱۰ طراحی شده که استفاده از دو نمایشگر آن را تسهیل می‌کند. اندازه هرکدام از این دو نمایشگر ۹ اینچ است و ضخامت هر طرف به ۵.۶ میلی‌متر می‌رسد. مایکروسافت مدعی است ال سی دی‌های این نمایشگرها بسیار باریک هستند.

 

به گفته پانوس پنری مدیر واحد محصولات مایکروسافت قرار است قابلیت‌های سخت افزاری این مدل از سرفیس ارتقا یابد. احتمال می‌رود سرفیس نئوی جدید در بهار به بازار بیاید. در مدل اولیه سرفیس نئو از پردازنده نسل لیک فیلد اینتل استفاده شده بود و لولای قدرتمند آن با توانایی چرخش ۳۶۰ درجه مزیتی مهم برای این محصول محسوب می‌شود. قیمت مدل‌های جدید سرفیس نئو و سرفیس دو هنوز مشخص نشده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11062647.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اخبار,اخبار تکنولوژی,اینستاگرام
شرکت فیس‌بوک اعلام کرد از اواخر امسال امکان خرید از Reels و IGTV برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اینستاگرام در ماه آگوست بخش Reels که رقیب تیک‌تاک است را به طور گسترده‌ راه اندازی کرد و از قبل به دنبال کسب درآمد از این قالب بود. قابلیت Reels پیش‌تر در هند و برزیل در دسترس بود و اکنون به صورت جهانی عرضه و به مناسبت تولد ۱۰ سالگی اینستاگرام به همراه ویژگی‌های جدید دیگری به کاربران معرفی شد که با بروزرسانی اینستاگرام قابل دسترسی است. این ویژگی به کاربران امکان ساخت ویدئوهای کوتاه را می‌دهد. این شرکت امروز اعلام کرد که اواخر امسال آزمایش خرید در Reels را شروع می‌کند و همچنین ساخت فیلم‌های قابل خرید IGTV از امروز در دسترس کاربران قرار دارد.

 

فیلم‌های IGTV از طریق Instagram Shop، یک صفحه اختصاصی برای خرید در داخل برنامه، نیز در دسترس خواهد بود. بینندگان  می‌توانند روی یک ویدیوی IGTV ضربه بزنند و موارد مورد علاقه خود را از طریق پرداخت Instagram یا وب سایت فروشنده خریداری کنند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,اینستاگرام

 

این موضوع که اینستاگرام سعی می‌کند از طریق قابلیت Reels کاربران را ترقیب به انجام خرید کند تعجب آور نیست، اما این قابلیت کمی زودتر از جدول زمانی اینستاگرام عرضه شد. فیس بوک تجارت را طی چند سال گذشته در اولویت قرار داده و این قابلیت می‌تواند منجر به افزایش معاملات آنلاین فیسبوک شود.گفتنی است تا پایان سال ۲۰۲۰ نیز نیازی به پرداخت هزینه برای آگهی تبلیغاتی نیست.

 

مدیر عامل شرکت فیس بوک مارک زاکربرگ در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که انتظار دارد تجارت و پرداخت آینده شرکت باشد و با توجه به قابلیت خریدهای متوالی، به نظر می‌رسد که او این قول را عملی می‌کند. گفتنی است؛ هدف فیس‌بوک در کنار درآمدزایی از این قابلیت رقابت با تیک‌تاک بوده و امیدوار است این هدف باعث کمرنگ شدن حضور تیک‌تاک در بین کاربران فضای مجازی شود.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76107.html



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حجم بالای آگهی‌های تبلیغاتی طراحی سایت به نکوداشتن اثر می‌دهد که تقاضای زیادی در این پهنه هستی دارد که به رشد کسب‌وکارهای آنلاین طی سالیان تازه برمی‌گردد. بسیاری از کسان تازه‌کار در دنیای کسب‌وکار آنلاین انگار می‌کنند که با طراحی سایت کل چیز پایان یافته است. این در حالی است که دیزاین سایت بازپسین نخست راه خواهد بود.

اگر بخواهیم که دیزاین سایت را به زبان ساده روشنگری دهیم باید گفت که این شغل نمایی کلی از کسب‌وکار آنلاین شما است. هر اندازه که این ظاهر به درستی طراحی شده باشد، کاربران و مشتریان شما نیز بیشتر دریافتن راحتی کرده و در نهایت نرخ تبدیل مشتری برای وبسایت مورد نظر بالا خواهد بود و البته برعکس.

طراحی سایت و سئو در بهترین شرکت طراحی سایت ایران

نکات زیادی در طراحی یک وبسایت هستی دارد که باید در عقیده گرفته شود. به عنوان مثال، سایت باید به گونه‌ای طراحی شود که صفحات مختلف آن از سرعت به نسبت مناسبی برخوردار باشند. مساله سایر بحث بر سر چگونگی چیدمان المان‌ها و در ضمن صفحات گوناگون دسته‌بندی و دیگر صفحات دیگر است.

برای بسیاری از افراد گرافیک سایت نیز اهمیت زیادی دارد. وبسایت‌هایی با گرافیک پایین معمولا نمی‌توانند در جذب مشتری چندان کامیاب عمل کنند. میزان بودجه مورد عقیده برای طراحی سایت، استفاده از تخصص برنامه‌نویسان حرفه‌ای، نوع راهبرد کسب‌وکار آنلاین، گونه رفتار کاربران و در نهایت علائق و سلیقه صاحبان وبسایت، نقش تعیین کننده‌ای در طراحی و دیزاین آن دارند.

طراحی سایت برای ما مشخص می‌کند که سایت مورد نظر دارای چه المان‌ها، صفحات، چیدمان، گرافیک و حتی چه رنگی خواهد بود. این شغل توسط کارآزمودگان کامپیوتر و برنامه‌نویسان چهره می‌گیرد. طراحی سایت به خودی خود کار چندان پیچیده‌ای نیست. به ویژه آنکه thebestdesigns اکنون بسیاری از کسان به سمت یادگیری این کار رفته‌اند.

اما مساله از آنجا پیش درآمد می‌شود که شما بخواهید وبسایتی متناسب با راهبرد کسب‌وکار و در ضمن علائق خود داشته باشید. چرا که قصد از ایجاد هر کسب‌وکار آنلاین متفاوت بوده و نمی‌توان یک وبسایت با ویژگی‌های فنی و ظاهری یکسان برای آنها در عقیده گرفت. افزون بر آنکه نیازها و علائق کاربران هر چند وقت یکبار دچار تغییر می‌شود، این مساله باعث می‌شود الی شما هر از چند برخی مواقع احتیاج به بازطراحی سایت خویش داشته باشید.

اهمیت بازطراحی سایت چیست؟

بازطراحی سایت

شما حتی اگر بهترین وبسایت را نیز طراحی کرده باشید، به احتمال زیاد پس از مدتی به بازدیزاین آن دربایستن خواهید داشت. فلذا بهتر آن است که در همان ابتدا یک یا چند کارآزموده حرفه‌ای در کنار خود داشته باشید الی وبسایت شما را به لحاظ فنی mobirise بروزرسانی کنند. بنابراین اکثر نزدیک به رخداد کسب‌وکارهای آنلاین مختلف بعد از مدتی به باطراحی سایت احتیاج خواهند داشت.

چنانچه بازطراحی سایت به حقیقت چهره گیرد، می‌تواند نتایج ملموسی برای شما داشته باشد که در پیوسته قصد داریم به بعضی از بارزترین آنها اشاره کنیم.

کاهش نرخ پرش یا بانس ریت با بازطراحی سایت
نرخ پرش به حالتی گفته می‌شود که کاربر وارد سایت شما خواهد شد و پس از مدت زمان زیاد کوتاهی آن را ترک خواهد کرد. هر اندازه که نرخ پرش یک کسب‌وکار آنلاین اغلب باشد، به بردباری زیاد وضعیت نکوداشتن به لحاظ رتبه‌بندی در موتورهای جستجو نخواهد داشت و برعکس.

چرا که میزان و مدت موعد حضور کاربران در یک وبسایت برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل اهمیت زیاد زیادی دارد و در صورتی که یک کسب‌وکار آنلاین از این لحاظ عمکلرد خوبی داشته باشد، می‌تواند رتبه نکوداشتن در موتورهای جستجو کسب کرده و در نهایت مشتری بیشتری نیز جذب کند.

اگرچه افزایش بانس ریت یا همان نرخ پرش دلایل بسیار مختلفی دارد. اما یکتا از مهم‌ترین دلایل آن به ساختار و طراحی سایت برمی‌گردد که به شایستن بسیار دارای ایرادات بنیادین است. احد از این ایرادات به این مساله برمی‌گردد که اساسا کاربر بعد از ورود به سایت، فهم راستی از وضعیت عمکلرد آن ندارد. در واقع چیدمان و طراحی سایت به نحوی بوده که کاربران قادر به تشخیص این جستار نیستند که وبسایت مورد نظر چه خدماتی به آنها ارائه می‌دهد. اینجاست که پای بازطراحی سایت به میانی خواهد آمد.

بازطراحی سایت و افزایش نرخ تبدیل مشتری
در بسیاری از اوقات شدنی است که یک کسب‌وکار آنلاین تعداد مشتریان زیاد زیادی نیز داشته باشد و در طول روز تعداد کاربران زیادی نیز به آن مراجعه کنند. اما اساسا تناسبی بین این تعداد کاربر و تعداد مشتریان راستین نیست. در اینجا اصطلاحا می‌گویند نرخ تبدیل مشتری زیر است. به دست آوردن نرخ تبدیل مشتری از طریق نسبت بین تعداد افرادی که به سایت مراجعه کرده و تعداد مشتریان واقعی، به دست خواهد آمد.

اگرچه در اینجا نیز دلایل متعددی برای ذیل بودن نرخ تبدیل مشتری هستی دارد، ولی یکتا از مهم‌ترین دلایل آن باز هم به مسائل و مشکلات مربوط به دیزاین سایت برمی‌گردد. در بسیاری از وبسایت‌ها، فرایندهای مربوط به ارائه خدمات یا دریافت محصولات زیاد طولانی و پیچیده بوده که همین فرمایش مایه انصراف مشتری از خرید خواهد شد.

برنامه‌نویسان حرفه‌ای معمولا سعی می‌کنند الی از راه بازطراحی سایت، آغاز انگیزه ها مربوط به پایین بودن نرخ تبدیل مشتریا را پیدا کرده و سپس با رفع این عوامل، باعث افزایش نرخ تبدیل مشتری شوند.

بازطراحی سایت و توجه به الگوریتم‌های جدید گوگل
موتور های جستجو از آنگونه گوگل با پروا به مایحتاج و سلائق کاربران هر چند وقت یکبار اقدام به تجدید نظر در الگوریتم‌های خود خواهند کرد. در اینجاست که باید صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین به این الگوریتم‌ها توجه کرده و آنها را در نظر بگیرند. وگرنه از قافله رقبا عقب خواهند ماند.

معمولا هر چند وقت یکبار این الگوریتم‌ها بروزرسانی می‌شوند که برخی از آنها ممکن است مربوط به نکات فنی و بازطراحی سایت باشد. پروانه بدهید که در این خصوص یک نمونه بزنیم. بعد از افزایش روزافزون استفاده از گوشی‌های هوشمند، بسیاری از افراد به جای استفاده از رایانه شخصی، این گوشی‌ها جهت برآورده کردن نیازهای خویش در فضای اینترنت استفاده کردند.

بنابراین در اینجا نسخه وبسایت کسب‌وکارهای آنلاین اهمیت زیادی پیدا کرد. در بسیاری از مواقع تماشا شد که نسخه موبایل کسب‌وکارها دارای ایرادات بسیار بنیادین به لحاظ طراحی و تجربه کاربری بود. به همین دلیل اکثر کاربرانی که با استفاده از موبایل به وبسایت وارد می‌شدند، نمی‌توانستند به هدف باره نظر خویش دست پیدا کنند.

در اینجا الگوریتم google mobile first index مطرح شد که توجه خاصی به نسخه موبایل وبسایت‌ها دارد. به نحوی که آن بخش از کسب‌وکارهای آنلاین که نمره احسان به این لحاظ دریافت نکنند، قطعا جایگاه نکوداشتن در موتورهای جستجو نخواهند داشت و برعکس. با استفاده از بازطراحی سایت می‌توان به راحتی نکات و الزامات مربوط به نسخه موبایل را نیز در عقیده گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()