نوشته شده توسط : ساحل

مجازی سازی دسکتاپ یا (virtual desktop infrastructure (VDI همان زیرساخت های مجازی است. در راستی زمانی که دسکتاپ کاربر به صورت virtual machine بر روی سرور یا دیتا سنتر متمرکز می شود، VDI تاسیس شده است. سیستم های مجازی سازی دسکتاپ، برپایی شده از یک یا چند سرور نیرومند هستند که بر روی آنها به ازای هر کاربر یک عدد نصب شده و کل پردازش ها بدست این سرور ها با قدرت زیاد انجام می شود. کاربر به کمک یک ترمینال به نام Thin Client به سرور متصل می شود و صفحه دسکتاپ مجازی شده خویش را می بیند.انگار که در حال شغل کردن با سیستم خود است؛ با این تفاوت که همه دیتا ها و اطلاعات و پردازش ها در روی سرور ها انجام می شود. به این ترتیب می نا نتیجه گرفت که مجازی سازی دسکتاپ یا همان VDI روشی جدید برای مدیریت محیط کاربران ارائه می‏ دهد. VDI این امکان را برای مدیران شبکه فراهم می‏ آورد الی کامپیوتر کاربران را در زیرساختی مجازی واقع در مرکز داده میزبانی و مدیریت کنند.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ویوو ایکس ۶۰ تی با تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

ویوو ایکس ۶۰ تی با تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

ویوو ایکس ۶۰ تی سه دوربین پشت دارد و تنها در یک مدل با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

ویوو در آذرماه سال گذشته ایکس ۶۰ و ایکس ۶۰ پرو و در دی‌ماه سال گذشته، ایکس ۶۰ پرو پلاس را معرفی کرد. حالا این شرکت چینی یک گوشی دیگر به این خانواده اضافه کرد که X60t نام دارد.

ویوو ایکس ۶۰ تی شباهت زیادی به مدل معمولی X60 دارد و از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۱۰۰ استفاده می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ایکس ۶۰ با تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ در چین راهی بازار شده بود و نسخه جهانی آن با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در اختیار خریداران قرار گرفت.

ویوو ایکس ۶۰ تی

یکی دیگر از تفاوت‌های  ایکس ۶۰ تی با ایکس ۶۰ دوربین‌های پشت خاست. ایکس ۶۰ تی سه دوربین پشت دارد که ویوو این دوربین‌ها را با همکاری زایس ساخته است.

دوربین اصلی ایکس ۶۰ تی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین دیگر این گوشی به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید مجهز شده است و دوربین بعدی حسگر ۱۳ مگاپیکسلی پرتره دارد. البته دوربین اصلی X60t از لرزش‌گیر گیمبال بهره می‌برد که روی X60 وجود نداشت.

دوربین گوشی ویوو ایکس ۶۰ تی

ویوو ایکس ۶۰ در مدل‌های مختلفی با رم و حافظه داخلی متفاوت راهی بازار شده بود؛ اما ویوو ایکس ۶۰ تی تنها یک مدل دارد که به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

X60t به صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر +Full HD مجهز شده است. حسگر اثر انگشت این گوشی زیر صفحه‌نمایش آن قرار دارد و روی صفحه‌نمایش، دوربین سلفی دیده می‌شود که حسگر ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری ایکس ۶۰ تی می‌توان به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۳۳ وات اشاره کرد. این گوشی به NFC‌ مجهز شده است و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

ویوو اعلام کرده است که این گوشی به ‌جای استفاده از Funtouch OS از  OriginOS استفاده می‌کند که بر اساس اندروید ۱۱ توسعه پیدا کرده است.

ویوو X60t در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود و قیمت آن نزدیک به ۵۳۰ دلار خواهد بود.

 

 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/mobile/369496-vivo-x60t-specs-price-sale-date/

 



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازار می‌شود. امروز تصاویر رندر موتو جی ۲۰ و موتو جی ۶۰ که احتمالا در برخی کشورها با نام موتو جی ۴۰ پلاس عرضه می‌شود، منتشر شد و برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌های هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

با نگاهی به تصاویر منتشرشده، به نظر می‌رسد موتو جی ۶۰ شباهت زیادی به موتو جی ۵۰ دارد که مدتی پیش معرفی شد؛ اما موتو جی ۶۰ از دوربین سلفی حفره‌ای با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دیگر خبری از ناچ قطره‌ای که روی جی ۵۰ دیده می‌شود، نیست.

بر اساس شایعات، موتو جی ۶۰ صفحه‌نمایشی ۶٫۷۸ اینچی با وضوح تصویر +Full HD دارد و به نظر می‌رسد نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

برخی از شایعات نشان  از این دارند که این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 732G مجهز شده است و به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، موتو جی ۶۰ در دو مدل راهی بازار می‌شود که یک مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

تصاویر منتشرشده به دوربین‌های پشت موتو جی ۶۰ اشاره دارند. این گوشی هوشمند سه دوربین پشت خواهد داشت که به نظر می‌رسد دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM2 استفاده می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ‌توجه این گوشی داشتن جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و حسگر اثر انگشت است که در پشت گوشی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد موتورولا برای این گوشی جدید از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که برای یک محصول میان‌رده انتخاب مناسبی خواهد بود.

گفته شده است جی ۶۰ در هند و برزیل با نام جی ۴۰ فیوژن و شماره مدل XT2147-1 راهی بازار می‌شود. جی ۴۰ فیوژن احتمالا دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی از نظر ظاهر دقیقا شبیه به موتو جی ۶۰ ساخته شده است و سایر مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی مانند هم خواهد بود.

موتو جی ۲۰

از طرف دیگر موتو جی ۲۰ با الگوبرداری از زبان طراحی موتو جی ۱۰ ساخته شده و دوربین سلفی آن در قالب یک ناچ قطره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. این گوشی هوشمند سه دوربین پشت خواهد داشت. تا این لحظه اطلاعات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی منتشر نشده است.

 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/mobile/369491-moto-g60-g20-leak-renders/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()