نوشته شده توسط : ساحل

راه اندازی VOIP


آیا لغایت به حال به تاسیس VOIP برای یکپارچه سازی سیستم های تلفنی سازمان خودفکر کرده اید ؟
بسیاری از شرکت ها که دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند برای استفاده از ارتباطات صوتی قابل مدیریت ، ترجیح می دهند که از خدمات VOIP کاربرد کنند. سیستم VOIP بر پایه شبکه است به همین خاطر می طاقت از همگی گنجایش های شبکه استفاده کرد و همچنین می نا صوت ، تصویر و داده را رد و بدل کرد . تاسیس VOIP امکانات جالب و متفاوتی دارد که بسیاری از مدیران را ترغیب می کند که از این تکنولوژی بهره مند شوند.

راه اندازی VOIP

اگر قصد دارید VOIP را نصب کنید هانی تک به شما توصیه می کند مطالب زیرا را مطالعه کنید ، شما را در تصمیم گیری و گزینش دقیق تر راهنمایی می کند .

نصب VOIP با روش هایی متعددی قابل انجام می باشد . گونه ساختار سازمانی شما و امکانات باره نیاز شما می تواند شیوه پیاده سازی مرکز تلفن ویپ را تعیین کند .

سه شیوه از انواع طریق هایراه اندازی ویپ را به شما توضیح می دهیم الی بتوانید برای تصمیم گیری راه حلی مناسب گزینش نمایید :

در صورتی که قصد راه اندازی VOIP را دارید در نخستین قدم شما می بایست ذیل ساخت شبکه ای خود را کاملا برپا فراهم سازید . VOIP بیچارگی به شبکه مجزا ندارد و بر روی شبکه فعلی شما نیز قابل اجرا می باشد ، ولی استقامت ذیل ساخت شبکه ای نقش زیاد مهمی در کیفیت ویپ و مرکز تلفن شما خواهد داشت . با فراهم سازی زیر ساخت شبکه ، خرید گیتوهای لازم و گوشی های IP Phone قادر خواهید بود نصب VOIP را آغاز نمایید . با همه شدن پروژه شما از مزایای VOIP در مرکز تلفن خود بهره مند خواهید شد و یک سانترال هوشمندراه اندازی کرده اید .

اگر در حال حاضر از یک دستگاه سانترال آنالوگ بهره‌گیری می کنید و گرایش دارید از امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی VOIP بهره مند شوید و هدف تعویض تلفن های خویش را نیز ندارید ، پیاده سازی این سناریو مشروط بر اینکه دستگاه سانترال با کارت های IP امکان خروجی شبکه را فراهم سازد امکان پذیر خواهد بود . در این چهره با در نظر گرفتن یک سرور ، مرکز تماس ویپ نرم افزاری ، راه اندازی خواهد شد و با بستگی سیستم VOIP و دستگاه سانترال آنالوگ ، شما از امکانات یک سیستم VOIP نظیر صف چشمداشت تماس ، نظرسنجی پس از تماس ، گزارشات تماس ، ضبط مکالمات و ده ها قابلیت دیگر برخوردار خواهید شد .

ممکن است شما در حال آماده از دستگاه سانترال آنالوگ استفاده کنید ولی این دستگاه امکان خروجی شبکه نداشته باشد یا توانایی خرید تلفن های تحت شبکه را نیز نداشته باشید و یا زیر ساخت شبکه ای برپا درون مجموعه فراهم نباشد که در این صورت شما با به کارگیری گیتوهای FXS و یا اصطلاحا مبدل های آنالوگ به دیجیتال می توانید نصب VOIP را پیش ببرید و پروژه خویش را تاسیس نمایید.

حال شما قادر خواهید بود با پروا به بودجه موجود و پایین ساخت های درون سازمانی خویش یک طریق را برای اجرا برگزینید . اما با پروا به اینکه این سیستم کامل تخصصی بوده و بیچارگی به مشاوره های فنی کامل تری دارد ، هانی تک آمادگی دارد لغایت با مشاوره ی تخصصی رایگان تلفنی و حضوری به شما کمک نماید لغایت سیستمی مطمئن پیاده سازی نمایید . مرکز تلفن تحت شبکه هانی تک دارای امکانات کاربردی بوده که تلفن گویا ، اپراتوری اتوماتیک ، آگاهی رسانی هوشمند ، فکس نرم افزاری ، ضبط مکالمات تلفنی ، رسته چشمداشت تماس ، نظرسنجی تلفنی ، اعلام کد اپراتوری قبل از پاسخگویی ، پیوست به CRM و نرام افزارهای اداری و بستگی درونی بین دفاتر و شعب ، بعضی از ده ها قابلیت این سیستم می باشد .

هانی تک با دارا بودن تیم کارآزموده راه اندازی VOIP می تواند پروژه های مورد عقیده شما را با هر یک از سناریو های مذکور و سناریوهای پیشنهادی قابل اجرا پیاده سازی نماید . مشاوره از کارشناسان ما رایگان بوده همین اکنون می توانید با ما تماس حاصل فرمائید.

نصب VOIP
در پایین به مقایسه کاربردهای راه اندازی VOIP تلفن IP با سیستم های تلفن باستانی می پردازیم :
1 - راه اندازی VOIP ساختار ساده تری نسبت به سیستم های تلفنی باستانی دارد
نرم اسباب سیستم تلفنی VOIP بر روی یک رایانه نصب می شود و هر شخصی قادر است آن را یاد بگیرد و نصب VOIP را پیکربندی کند . در صورتی که سیستم های تلفنی باستانی به دلیل پیچیدگی به یک تن احتیاج دارند که نصب آن را به صورت کامل تعلیم دیده باشد .

2 – نصب VOIP ، به علت رابط گرافیکی تحت وب مدیریت آسانی را برپایی می کند
رابط گرافیکی تحت وب این امکان را به سیستم تلفن ویپ می دهد که ، سیستم تلفنی خود را به راحتی پیکربندی کنید . در سیستم های باستانی استفاده از رابط های طراحی شده زیاد سخت است و فقط اشخاصی که نصب آنها را بصورت حرفه ای آموزش دیده باشند می توانند استفاده کنند.

3 – تاسیس VOIP و کاهش خرج های تلفنی
با راه اندازی VOIP می توانید هزینه های تلفنی خود را لغایت حد قابل زیادی کاهش دهید و یا حتی هزینه ها را به صفر برسانید . با تاسیس تلفن IP برای مسافت های طولانی ، با نصب VOIP بین شعب و دفاتر خود می توانید وابستگی برپا کنید و تماس های درونی به درونی و مجانی داشته باشد .

4 – عدم بیچارگی به سیم کشی مجزا در راه اندازی VOIP
نصب VOIP به شما این امکان را می دهد که گوشی تلفن های خود را به طور سر راست به درگاه استاندارد شبکه کامپیوتری وصل کنید ، تلفن های نرم افزاری نیز می توانند بر روی کامپیوترهای شما نصب شوند ، پس شما نیازی به نصب و نگهداری یک سیم کشی مجزا برای تاسیس ویپ ندارید و با سیستم IP Phone شما انعطاف پذیری اکثریت برای اضافه کردن کاربران و داخلی های جدید دارید .

5 – توسعه آسان و افزایش ظرفیت
با راه اندازی VOIP ، می تواند به راحتی تعداد زیادی خطوط شهری و داخلی را مدیریت کنید . می توانید بدون صرف هزینه اضافی برای خرید دشوار افزار ، شبکه تلفنی خود را از راه نصب VOIP اشاعه دهید . در سیستم های تلفنی کهنه افزودن خطوط تلفن یا افزودن داخلی ها بیشتر دربایستن به داشتن دشوار انگیزه ها و یا ماژول های گران بها دارد ، حتی در برخی از موارد مجبور هستید که یک سیستم تلفنی کاملا جدید خریداری کنید .

6 – تاسیس ویپ و استفاده راحت از تلفن های تحت شبکه
تلفن های معمولی ویژگی های پیشرفته تلفنی را ندارند و نمی طاقت از امکاناتی همانند کنفرانس ، صندوق صوتی و ... بر روی آنها کاربرد کرد در صورتی که با نصب ویپ در هر مدل تلفن سخت افزاری و یا نرم افزاری که بر پایه پروتکل SIP باشد ، می نا تمام امکانات تلفنی مترقی را داشت و به علت داشتن رابط گرافیکی سیستم تلفنی VOIP کار کردن با آنها بسیار ساده است .

7 – نصب VOIP و حفظ شماره درونی
کاربران در چهره تغییر محیط‌ خویش این امکان را خواهند داشت که داخلی خویش را داشته باشند ، تنها کافی ست که دستگاه تلفن خویش را به نزدیک ترین پورت شبکه وصل کنند و در صورتی که در سیستم تلفن های سنتی به راحتی امکان پذیر نبود.

نحوه راه اندازی voip

8 – نصبVOIP و استفاده از رومینگ بین الملل
با راه اندازی VOIP به خاطر استفاده از پروتکل SIP تماس ها در تمام سرتاسر جهان قابل اخذ خواهند بود.

راهکارهای مختلفی برای ایجاد مرکز تلفن هوشمند تحت شبکه در دسترس است و کارشناسان هانی تک با در عقیده اخذ نیاز های مجموعه شما ، پسندیده ترین آنها را به شما عرضه می کنند ، به پیشنهاد ما اعتماد کنید . . . تخصص ما VOIP است .



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

گوشی جدید و ارزان گلکسی از راه می‌رسد

شرکت گلکسی از عرضه یک مدل ارزان قیمت از گوشی خود به نام گلکسی ای ۱۱ خبر داده که گفته می‌شود تنها ۱۴۰ دلار قیمت دارد و امکانات آن کم و بیش مناسب است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جی اس ام آرنا، این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ال سی دی ۶.۴ اینچی با دقت ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل بوده و یک دوربین عکاسی سلفی با دقت ۸ مگاپیکسل برای آن در نظر گرفته شده است.

دوربین سه گانه در پشت این گوشی با دقت‌های ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسل از جمله دیگر قابلیت‌های گوشی یادشده محسوب می‌شود. همچنین برای گلکسی ای ۱۱ یک اسکنر اثرانگشت در پشت گوشی در نظر گرفته شده است.

ابعاد این گوشی برابر با ۱۶۱.۴ در ۷۶.۳ در ۸ میلیمتر و وزن آن برابر با ۱۷۷ گرم است. گلکسی ای ۱۱ دارای پردازنده 8 هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی و دو یا سه گیگابایت رم به انتخاب کاربر است. همچنین ۳۲ گیگابایت حافظه با قابلیت اضافه کردن برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

باتری گوشی یادشده ۴۰۰۰ میلی آمپری بوده و این گوشی در سه رنگ سفید، آبی، سیاه و قرمز عرضه می‌شود.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4877698/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیا می دانید مشاغل کوچک باید نزدیک ۸٪ از درآمد خود را به بازاریابی برگزیدن دهند؟

اما صبر کنید ، تحقیقات نشانه می دهد که در سال ۲۰۱۷ ، به طور متوسط ۵۱٪ از کل ترافیک وب از جستجوی ارگانیک حاصل شده است.در پیوستگی نوشتار به تفاوت سئو on-page و سئو off-page نیز می پردازیم:
اگر راهبرد بازاریابی مشاغل کوچک شما عمدتاً دیجیتالی است ، باید دست کم ۳ الی ۴٪ برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خرج کنید. بحران این است که اغلب صاحبان مشاغل حقیر درباره بهینه سازی موتور جستجو چیز زیادی نمی دانند.
اگرچه احتمالاً این فایده ایی برای شما نخواهد داشت که چگونه سایت خود را از بالا به ذیل جستجو کنید ، ولی باید به اندازه کافی بدانید که اثناء خرید برای خدمات پسندیده بازاریابی گفتگو کنید.
در ابتدایی ترین سطح ، شما باید اصول اولیه در سئو on-page در مقابل سئو off-page و آنچه که هر یک از این تقسیم های سئو را شامل می شود را درک کنید.

طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page
سئو On-page و سئو Off-page چیست؟
در بالاترین سطح ، بهینه سازی موتور جستجو را می تاب به On-page و Off-page تقسیم کرد. SEO on-page شامل عواملی است که یک مالک تارنما می تواند به طور سر راست در سایت خویش دستکاری کند. سئو off-page به سیگنال های دیجیتال در بیرون از وب سایت شخصی خود اشاره دارد که بازاریابان می توانند به طور غیرمستقیم روی آن تأثیر بگذارند.
تفاوتهای چشمگیری بین سئو On-page و Off-page هستی دارد که در بخش های بعدی به آنها خواهیم پرداخت. در سطح استراتژیک ، SEO Off-page مشکل و خسته کننده تر از این دو است ، فلذا ما آغاز آن را پوشش خواهیم داد.

سئو Off-page چیست؟
بهینه سازی Off-page شامل اقداماتی است که می تواند در بیرون از وب سایت واقعی شما برای بهبود رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما انجام شود. این اقدامات برای منعکس کردن اعتبار تارنما شما و مجوز صنعت است. نظر به اینکه این سیگنال های رتبه بندی موتور جستجو از تارنما های سایر به دست می آیند ، به راحتی قابل دستکاری نیستند.

فاکتورهای سئو Off-page
چندین عامل سئو Off-page از سایت وجود دارد ، از جمله:

-بک لینک به تارنما شما
-برندسازی و نام تجاری
-سیگنال های شبکه اجتماعی
بک لینک
به عنوان رتبه بندی صفحات وب در نتایج موتور جستجو ، به رتبه بندی اندیشه کنید. اگر می خواهید در صفحه اول باشید ، صفحه شما باید رأی بگیرد. در دنیای Off-page ، به صورت بک لینک ارائه می شوند. بک لینک ها لینکهای وب سایتهای خارجی هستند که کاربران و خزنده های موتور جستجو را به وب سایت شما ارسال می کنند.
بسته به وابستگی و ارزش آنها ، بک لینک ها می توانند بر درجه بندی های ارگانیک شما الی درجه های گوناگون تأثیر بگذارند.
شما می توانید معتبرترین بک لینک در دانشمند را داشته باشید ، ولی اگر به سایت یا صنعت شما ارتباطی نداشته باشد ، صفحات شما در رتبه بندی دشوار خواهند داشت.

برندسازی و نام تجاری
برای بسیاری از ابتکار ها و مشاغل کوچک ، برند نام بازرگانی کلمه ای است که تنها در صورت داشتن سرمایه گذاری در سازمان خویش از اسپانسر برخوردار است.
در این مورد ویژه ، ما شواهد مشخصی داریم كه تأیید می كنیم كه ممكن است یك اسم بازرگانی یكی از مهمترین فاكتورهای سئو بیرون از صفحه برای سایت شما باشد. با پروا به الگوریتم پاندا Google.
وقتی گفتگو از SEO خارج از صفحه است ، به عقیده می رسد ذکر برند به همان اندازه لینک های تارنما شما مهم هستند.

طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page
سیگنال های شبکه اجتماعی
از آنجا که سئو off-page به معنای منعکس کردن ارزش یک سایت در دنیای راستین است ، بخردانه است که داشتن اعتبار اجتماعی در دنیای دیجیتال یک سیگنال رتبه بندی است.
برای پرتو دادن اینکه به کارگیری سیگنال های اجتماعی برای رتبه بندی های ارگانیک کاملاً نظری نیست ، به مقاله جستجوی محتوای کاربران برجسته در ثبت نوآوری شبکه های اجتماعی ، نگاهی بیندازید به ایالات متحده این حق ثبت آفریدن بدون احضار همه چیز ، توانایی Google را برای افزایش رتبه بندی بر اساس آنچه که اتصالات رسانه های اجتماعی شما با ارزش می دانند ، نشان می دهد.
این سیگنال سئو Off-page برای شما چه معنایی دارد؟ هرچه محتوای شما اغلب شود ، چه بسا رتبه اکثریت پیدا می کند. شبکه های اجتماعی در ضمن پیوندهای nofollow ایجاد می کنند و باعث برپایی ترافیک راستین می شوند ، پس حتی اگر نگران درمان سئوی خویش نباشید ، شبکه اجتماعی ترافیک مربوط به سایت شما را به به اتفاق خواهد داشت.

نحوه اتمام سئو Off-page
اکنون که از انواع مختلف سئو Off-page آگاهی دارید ، روش استفاده از آنها در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را در نظر بگیرید.
متأسفانه ، دستیابی به وب سایت دیگری برای لینک دادن به سایت شما یا ذکر اسم بازرگانی شما ، هیچ اقدامی راحت نیست. در منظر دیجیتال امروز ، مقیاس پذیرترین تکنیک های بهینه سازی موتور جستجوی Off-page کمترین اثربخشی است.
اکثر کارشناسان سئو Off-page به دایرکتوری های محلی یا وبلاگ نویسی مهمان برای تشکیل لینک های بک لینک ، کمک می کنند.

ایجاد بک لینک با وبلاگ نویسی مهمان
بلاگ نویسی احد از موثرترین انحاء برای برپایی لینک به وب سایت است. این ترفند یافتن تارنما هایی در صنعت شما است که در رقابت سر راست با خود شما نیستند و از صاحبان / مدیران سایت سوال می کنند که آیا می توانید نوشتار وبلاگ را برای خوانندگان آنها فراهم کنید.
آنها محتوای مجانی برای انتشار مخاطبان خود دریافت می کنند و شما می توانید در هر مقاله ای که به آنها اشاره می کنید، به منابع خودتان استناد کنید و به آنها پیوند دهید. در اینجا چند نکته برای به خاطر سپردن در حین وبلاگ نویسی هستی دارد:
-مقاله شما باید از کیفیت فوقانی برخوردار باشد – این بازتابی از برند شما است و ناشر به بردباری بسیار اگر محتوای شما با ارزش باشد، پیوندهایی را برای سئو Off-page حفظ می کند.
-مقاله خویش را با لینک ها پر نکنید
-هدف خویش را سایتهای پیمان دهید که با شما چشم وهمچشمی نمی کنند. در غیر این صورت، سعی برای جذب رقبا برای تبلیغ ایده های شما معمولاً نیست کردن وقت است.

طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page
سئو on-page چیست؟
سئو on-page دربرگیرنده اقدامات مستقیمی است که می تواند در تارنما شما سپریدن شود الی رتبه آن در نتایج جستجو نمایش داده های پیوسته بهبود یابد. مثالها شامل استفاده از واژه ها کلیدی پیوسته در محتوای قابل تماشا و برچسب های متا مثل عنوان صفحه ، تصویر و توضیحات متا می باشد.

۶ فاکتور سئو on-page
سئو on-page به شش عامل اصلی ارتباط دارد. بیش از شش عامل هستی دارد ، ولی شش مورد ذیل ۹۵٪ مسیر را به دست می آورند.

۱-عنوان صفحه
عناوین صفحه تا به حال مهمترین عامل سئو on-page است. اگر چارچوب سایت شما قابلیت خاصی برای برپایی عنوان صفحه بی همتا نداشته باشد ، معمولاً از آنچه شما به عنوان اسم صفحه در صفحه خویش تعیین کرده اید بهره‌گیری می کند.
اگر از WordPress به عنوان CMS بهره‌گیری می کنید، می توانید به راحتی از افزونه Yoast SEO برای برپایی عنوان صفحه ای منحصر به فرد کاربرد کنید.
HTML برای عنوان صفحه شما در ذیل برچسب <head> قرار خواهد گرفت و به شرح پایین خواهد بود:

<title>Your Page Title Here</title>

عنوان صفحه همان چیزی است که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) و در تب مرورگر در بالای صفحه نمایش شما نشانه دیتا می شود. به همین انگیزه ، بهینه سازی عناوین صفحه برای SEO و برای کلیک از راه کاربر مهم است.
طول عنوان صفحه را پایین ۷۰ کاراکتر نگه دارید و در صورت امکان به ۵۰ تقریبا کنید. این مایه می شود عنوان شما در SERP ها اختصار نماند ، در حالی که آن را کم و جذاب نگه می دارد. بهترین کار این بوده است که در صورت امکان واژه کلیدی خود را در نزدیکی ابتدای عنوان صفحه قرار دهید. با این وجود ، اگر عنوانی را ایجاد کنید که برای کاربران جذاب باشد و واژه ها کلیدی مورد عقیده خویش را در جایی که طبیعی تر به عقیده می رسد ، نتایج بهتری خواهید دید.

طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page
۲-برچسب های عنوان
بعد از عنوان صفحه ، برچسب های عنوان (<h1> ، <h2> ، <h3>و غیره) مهمترین فاکتورهای بهینه سازی صفحه بندی هستند. از عناوین صفحه مثل آنچه که می خواهید در یک مقاله استفاده کنید. سرفصل ها باید از یک زنجیره مراتب منطقی فرمانبرداری کنند.
فقط از یک H1 در صفحه استفاده کنید. صفحه وب شما در مورد یک موضوع سازمان یافته برای شروع است. این به Google و سایر موتورهای جستجو کمک می کند صفحه شما را در مورد چه چیزی تشخیص دهند و بهتر بشناسند.
برخی از بازاریاب ها بدون درک سئو تکنیکال از عناوین برای خاصیت های یک ظاهر طراحی شده خویش بهره‌گیری می کنند. به عنوان نمونه ، بازاریابان درونمایه بعضی اوقات وقتی می خواهند با بزرگنمایی، به قسمتی از متن تأکید کنند، از H2 ها استفاده می کنند ، با هستی این که این متن در واقع برای محتوای اصلی صفحه مهم نیست. از این پیشه خودداری کنید.

۳-استفاده از واژه ها کلیدی
استفاده از واژه ها کلیدی در صفحه شما حائز اهمیت است. اگر صفحه شما در باره یک سوژه واژه کلیدی ویژه است ، بخردانه است که می توانید از کلمه کلیدی مورد عقیده خود و اصطلاحات مربوط به آن در متن صفحه بهره‌گیری کنید.
مشابه اصول اولیه، معمولاً بهترین پیشه این است که واژه کلیدی قصد خود را در نزدیکی بالای صفحه و انتهای صفحه خویش پیمان دهید. می توانید از واژه ها کلیدی پیوسته در درازا صفحه خود کاربرد کنید الی از پر کردن کلمات کلیدی در حالی که هنوز از بهترین روشهای سئو on-page اطاعت می کنید ممانعت کنید.

۴-آدرس های اینترنتی یا URL
درج واژه کلیدی هدف در URL صفحه شما بهترین طریق است. این یک عامل مهم برای رتبه بندی در صفحه بود ، ولی قبل بینی می شود امروز کمتر از ۱٪ از ارزش سئو در صفحه شما را به خود اختصاص می دهد.
بزرگترین فایده این عمل این است که وقتی شخصی به صفحه شما با URL پیوند می زند، anchor text لینک همچنان کلمه کلیدی قصد صفحه شما را شامل می شود.

برای دریافت مشاوره رایگان با آژانس دیجیتال مارکتینگ آوش تک در ارتباط باشید. 

۵-تصویر در سئو
سه تصویر اصلی برای با به کارگیری اصول سئو هستی دارد:
برچسب alt تصویر به صورت بهینه شده باشد
نام عنوان عکس دربرگیرنده کلید کلمه هدف است
فشرده سازی اندازه عکس بدون آسیب زدن به تجربه کاربری
برچسب یا alt عکس باید شامل کلمه کلیدی باشد و زیر ۱۵ واژه باشد. بهترین شغل در اینجا ، ایجاد یک توصیف صادقانه از تصویر در ضمن کلمه کلیدی قصد شما است. با وجود فن آوری تشخیص تصویر ، تشخیص گوگل در اثناء پر کردن کلید واژه با برچسب alt از تصویر ، و اینکه چه کسی تصویری را برای تجربه کاربری خوب توصیف می کند ، برای گوگل آسان است.
از آنجا که طریق های اندک برای بهینه سازی یک تصویر هستی دارد ، از دسته کلید کلمه هدف شما در نام پرونده نیز یک عمل خوب است. هنگام بهینه سازی تصاویر در وب سایتی که قبلاً حائز تصاویر بدون نام برای سئو on-page باشد ، این پیشه سخت است. باید تصاویر را در دستگاه محلی خود اندوخته کنید ، سپس مجدد آنها را با نام متمرکز بر کلید کلمه بارگذاری کنید.
به عنوان پسینیان مرحله ، می خواهید پیش از بارگذاری آنها در صفحه وب خود ، تصاویر را فشرده سازی کنید. برای اکثر پرونده های .jpg و .png می توانید از یک دست موزه فشرده سازی رایگان تصویر آنلاین کاربرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت کریتیو از ارائه اسپیکرهای بی‌سیم جدیدی خبر داد که به صورت خلاقانه طراحی شده است. این اسپیکر در رده بلندگوهای BlasterAxx قرار دارد که کیفیت فوق‌العاده در هنگام پخش موسیقی دارند. طراحی این اسپیکر به صورت شش ضلعی است که زیبایی منحصر به فردی به آن داده است. این نوع اسپیکر دارای ۳ مدل به ترتیب به نام های SBX 20 ،SBX 15 و SBX 8 است که دو مدل اول دارای سایز متوسط می‌باشند. این محصولات جدید امکان پخش موسیقی از طریق بی‌سیم و بلوتوث را دارند و کابران آی‌پد، آی‌فون، تلفن‌های همراه هوشمند و هر وسیله دیجیتالی که بلوتوث داشته باشد به راحتی قادر است با کمک این فناوری به پخش موسیقی بپردازد. البته در بین این سه اسپیکر، مدل SBX 8 این قابلیت را ندارند و برای پخش موسیقی می‌بایست از USB استفاده کرد.

 

این رو هم بخون:

این فقط یک اسپیکر بی‌سیم نیست بلکه دارای دو میکروفن خارجی است که از طریق بی‌سیم با اسپیکر ارتباط دارند که این قابلیت کاربرد زیادی در کنفرانس‌های تلفنی دارد و  می‌تواند به راحتی با رایانه شخصی کاربر ارتباط برقرار کند. همچنین این اسپیکرها دارای چند فناوری جالب هستند، یکی SB-Axx1 که فناوری بلوستر صدا است که در آن از Axxelerated استفاده شده است و همچنین دارای پردازنده چند هسته‌ای که کار پردازش صدا را بر عهده دارد. و فناوری دیگر که در این اسپیکر بی‌سیم کریتیو استفاده شده است فناوری CrystalVoice می‌ٰ‌باشد که صدای با کیفیت بالا را به کاربر ارائه می‌دهد. این فناوری نیز برای بالا بردن جزئیات و کیفیت صدا در فرکانس‌های بالا و پایین کاربرد دارد. همچنین میکروفن‌های آن داری نویز گیر هستند.

این بلندگوها به صورت مستقل هستند که هر سه مدل SBX در ماه آگوست به بازار ارائه می‌شوند و قرار است مدل SBX 20 به قیمت 199.99 دلار، مدل SBX 10 به قیمت 149.99 دلار و مدل SBX 8 به قیمت 99.99 دلار به بازارهای جهانی عرضه شوند.

منبع: 

https://itresan.com/715/%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86%db%8c-%da%a9%d8%b1%db%8c%d8%aa%db%8c%d9%88/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شعله خاموش؟!

«پیچیده‌ترین تهدید امنیتی»، «پیشرفته‌ترین اسلحه سایبری در دنیا» و «سرسخت‌ترین ویروس شناخته شده تا به حال در جهان». اینها لقب‌هایی هستند که در چند روز اخیر به کرّات در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی شنیده و دیده شده و هنوز هم می‌شوند که همگی در توصیف یک نام آورده شده‌اند: ویروس شعله یا همان Flame. همانطور که می‌دانید هدف اصلی این ویروس کشور ایران و به خصوص تاسیسات هسته‌ای آن بوده که از این رو این قضیه سروصدای زیادی در داخل کشور برپا کرده است. بعد از بدافزار معروف استاکس‌نت (Stuxnet) این دومین ویروسی است که منحصرا برای ایران تهیه شده ولی فلیم کجا و استاکس‌نت کجا.

بنابر اعلام کارشناسان حوزه فناوری کدهای کرم استاکس‌نت در مجموع تنها 500 کیلوبایت حجم داشت و این در حالی است که کدهای فلیم در کل چیزی در حدود بیست برابر بیشتر یعنی 20 مگابایت حجم دارند که این خود حاکی از عمق بحران است. با توجه به گستردگی و پیچیدگی فلیم صاحب‌نظران بر سر این موضوع که این کرم توسط یک دولت و البته کشوری تولید و هدایت می‌شود هم‌سخن هستند، گرچه هنوز سند و مدرک قاطعی برای اثبات آن در دست نیست.

شرکت روسی آنتی ویروس کسپر اِسکای ادعا دارد اولین کسی بوده که توانسته موفق به شناسایی و یافتن فلیم شود، ولی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران نظر دیگری دارد؛ وی طی مصاحبه‌ای با یک خبرگزاری داخلی گفته است: ” ویروس فلیم توسط مرکز ماهر (مرکز امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای)‌ کشف و ضد ویروس آن نیز در این مرکز تولید شد.” همچنین این مقام آگاه اذعان داشته که مجموعه‌ای که ویروس را کشف کند به طور طبیعی باید آنتی ویروس آن را نیز بتواند تولید کند، در حالی‌که ابزار پاک‌سازی ویروس فلیم از سوی مرکز ماهر تولید شده است. البته در این میان نمی‌توان بازی تجاری شرکت‌های تولیدکننده راهکارهای امنیتی را هم نادیده گرفت. از سویی جالب است بدانید که بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته به وسیله 43 آنتی ویروس مختلف، امکان شناسایی این بدافزار وجود نداشته است. در هر صورت جدای از این بحث‌ها و هیایوهای برپا شده بر سر این موضوع، مهمترین و منطقی‌ترین اقدام در مورد فلیم باید تلاش برای رساندن آسیب‌های آن به کمترین میزان باشد. به غیر از ایران با توجه به اعلام مراکز بین المللی تخصصی در این حوزه، فلسطین،‌ مجارستان، ‌لبنان، استرالیا، ‌سوریه، ‌روسیه،‌ هنگ کنگ و امارات از جمله کشورهایی دیگری هستند که در حال حاضر مورد هدف این بدافزار قرار گرفته‌اند که شکل زیر به وضوح این قضیه را به تصویر کشیده است. به نظر می‌رسد دامنه فعالیت فلیم بیشتر در منطقه خاورمیانه بوده است.

منبع: 

https://itresan.com/727/%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%b4%d8%b9%d9%84%d9%87-%d8%a2%d8%aa%d8%b4-flame/



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی چریکی برای ایجاد وابستگی مستقیم با مشتریان، از تکنیکها و روشهای مختلفی بهره‌گیری می کند. یكی از اهداف این گونه بازایابی، تعامل است. ایجاد واكنش عاطفی در مردم است و هدف نهایی از بازاریابی این است كه مردم محصولات یا برندها را به روشی متفاوت از آنچه عادت كرده اند به خاطر بسپارند. در کناره بازاریابی اینترنتی، این نوع بازاریابی گرد ازپربازده ترین گونه ها بازاریابی ها به شمار می رود.

از آنجا که کانال های رسانه ای تبلیغات سنتی (مانند روزنامه، رادیو و تلویزیون) ازمحبوبیت بالایی نزد مردم برخوردارند ، بازاریابان و تبلیغ کنندگان برای انتقال پیام های تجاری خویش به مصرف کننده باید استراتژی های جدیدی پیدا کنند. بازاریابی چریکی بر تعجب مصرف کننده متمرکز است لغایت تأثیر بزرگی در مورد فرآورده یا برند روی فرد بگذارد. بازاریابی چریکی نسبتاً ارزان است و بیشتر بر رسیدن به قصد تمرکز دارد. برای موفقیت در تبلیغات چریکی، کمپانی ها نیازی به صرف مقادیر زیادی پول ندارند، بلکه تنها نیاز به تخیل، انرژی و سررسید دارند. پس بازاریابی چریکی این پتانسیل را دارد که برای مشاغل حقیر موثر باشد، به خصوص اگر آنها به رقابت با کمپانی های ارشد بپردازند.

بازاریابی چریکی

تاریخچه و منشاء
اصطلاح ” بازاریابی چریکی ” برگرفته از واژه “جنگ چریکی” می باشد، که در آن برای دستیابی به یک هدف از تاکتیک های غیرعادی بهره‌گیری می شد. در سال 1984، اصطلاح بازاریابی چریکی بدست جی کنراد لوینسون، مؤلف آمریکایی، در کتابی به اسم بازاریابی چریکی معرفی شد. این نوع بازاریابی صرفاً بر روی تعجب مصرف کننده متمرکز است. بازاریابی چریکی برای هر کار و کسب وکارکوچک و متوسطی ​​مناسب است و بدون سرمایه گذاری بیشتر در تبلیغات، می تواند فرآورده یا خدمات شما را به رویت مصرف کننده برساند.

 

انواع بازاریابی چریکی
بازاریابی محیطی
ارتباطات محیطی تبلیغاتی است که در عناصر پیرامون ارائه می شود، تقریباً از هر سطحی در پیرامون استفاده می شود. این گونه بازاریابی چریکی مجموعه ای از هوش، نرمش پذیری و استفاده مؤثر از جو است. این گونه تبلیغات را می نا در هر جایی مشاهده نمود، از خشک کن دستی در آبخانه های عمومی و پمپ های بنزینی در پمپ بنزین ها گرفته تا تسمه های دستی اتوبوس که در هر کجا می تاب آنها را نگریستن کرد.

 

بازاریابی کمین
بازاریابی کمین نوعی بازاریابی مشارکتی است که بدست یک سازمان برای به دست آوردن آگاهی، توجه، حسن نیت و دیگر مزایا ایجاد می شود. این بازاریابی از راه ایجاد یک رویداد یا دارایی به هستی می آید، بدون اینکه آن سازمان بستگی مستقیمی با آن اتفاق داشته باشد. به عنوان مثال، نایک در المپیک 2012 لندن احد ازمهمترین اسپانسرهای مسابقات بود، به گونه ای که هر کجا ورزشکاران المپیکی مصاحبه ای انجام می دادند، در گوشه ها-کناره ها یا پشت سر آنها، نمادی از برند نایک نیز تماشا می شد.

 

بازاریابی پنهان
بازاریابی پنهان، نوعی از بازاریابی چریکی است که کار و جنبش تبلیغاتی در آن با روشی محرمانه، پنهانی یا غیرقابل تصور انجام می شود. یکی از مثال های رایج این نوع از بازاریابی و تبلیغات، استفاده کردن از یک کالا یا محصول خاص در یک فیلم سینمایی یا تلویزیونی است. ابهام لباس هایی که روی آن تبلیغات مشخصی درج شده، آن هم بدست چهره های سرشناس ورزشی یا سینمایی، احد سایر ازانواع بازاریابی مخفی است.

 

بازاریابی ویروسی
بازاریابی ویروسی هر استراتژی را تشویق می کند که افراد را ترغیب کند الی پیام بازاریابی و تبلیغاتی را به دیگران منتقل کنند. همانند ویروس ها، چنین استراتژی هایی از ضرب سریع برای منفجر شدن و انتقال پیام به هزاران یا میلیون ها نفر سهم می گیرند. بازاریابی ویروسی از رسانه های سطح بالا برای ترغیب مردم به بحث در مورد یک برند یا محصول مورد نظراستفاده می کند. بازاریابی ویروسی هنگامی کار می کند که پذیرش های مصرف کننده به یک محصول یا خدمات و تأییدهای بعدی راستین باشد. چالش سطل یخ یکی از رایج ترین گونه ها بازاریابی ویروسی است که برای حمایت بنیاد-نهاد-سازمان بیماران ویژه در آمریکا انجام شد و به چهره ویروسی در فضای مجازی انتشار یافت.

 

بازاریابی مردمی
در کمپین های مردمی منظور این است که مشتریان به چهره جداگانه جذب شوند. یک کمپین موفقیت آمیز در زمینه انتشار پیام بازاریابی به این امید نیست که مصرف کنندگان حتما به آن توجه داشته باشند، بلکه بستگی شخصی بین مصرف کننده و برند را برجسته می کند و رابطه ای برقرار با برند پایدار می کند.

 

بازاریابی فضایی
بازاریابی فضایی یگانه از بحث برانگیزترین راهبرد های بازاریابی چریکی است و برای هر کمپانی یا برندی استفاده از این نوع بازاریابی فرآورده یا خدمات از ریسک فوقانی برخوردار است. این نوع بازاریابی اغلب در استادیوم ها یا زمین های تنیس استفاده می شود و تبلیغاتی روی چمن استادیوم درج می شود.

بازاریابی چریکی

بازاریابی خیابانی
بازاریابی خیابانی از تبلیغات غیر متعارف یا تبلیغ محصولات و برندهای تجاری در مناطق عمومی کاربرد می کند. منظور اصلی آن ترغیب مصرف کنندگان برای به خاطر سپردن و به یاد آوردن اسم تجاری یا کالای موجود در بازار است. به عنوان یک تقسیم از بازاریابی چریکی ، بازاریابی خیابانی دربرگیرنده تمام تکاپو های بازاریابی در خیابان ها و اماکن عمومی مشابه پارک ها، میادین، وسایل نقلیه عمومی می شود. بازاریابی خیابانی می تواند به عنوان یک اصطلاح عمومی مورد استفاده پیمان گیرد که دربرگیرنده پنج نوع اصلی تکاپو است:

توزیع بروشور یا توزیع تراکت
این تکاپو سنتی تر است و متداول ترین شکل بازاریابی خیابانی است که بدست برندها به شغل می رود.

تراکت پخش کن

انیمیشن های محصول
این دربرگیرنده شخصی سازی فضای پر ترافیک با به کارگیری عکس ها برند است. ایده این است که یک جهان کوچک و خیالی به هدف تبلیغ محصول یا خدمات جدید برپایی شود.

انیمیشن های انسانی
هدف از چنین اقداماتی ایجاد فضایی است که در آن پیام برند از راه فعالیتهای انسانی به بیننده منتقل شود.

جاده
این شکل از تبلیغات بر روی وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی ها، دوچرخه ها، اتوبوس ها و غیره در ج می شود.

رویداد
این تکاپو به شکل پخش محصولی مثل عینک یا بادکنک برای کودکان در مراسم یا رویدادهای گوناگون سپریدن می شود که اسم برند مربوط روی کالای اهدایی درج شده است.

بادکنک تبلیغاتی

روش معمول بازاریابی چریکی
ابتدا کمپانی ها مکانهای عمومی را که در آن می نا فعالیتهای تبلیغاتی سپریدن داد؛ مثل سواحل، محل رویدادهای فرهنگی، نزدیکی مدارس، رویدادهای ورزشی و مناطق تفریحی برای کودکان را مشخص کرده و شناسایی می کنند. در مرحله بعد، شرکت ها باید برنامه ای را برای کم و بیش شدن به رسانه های گوناگون و بازار منظور تعبيه کنند. به قصد جلب توجه، رویدادهای بازاریابی خیابانی نه تنها شامل فعالیتهای غیرمعمول هستند، بلکه از تکنولوژی به عنوان بخشی از اتفاقات کاربرد می کنند. هدف افزایش ارزش کمپین ها و جلب توجه مصرف کنندگان بالقوه است.

علاوه بر این، کمپانی ها برای معرفی فرصت ها و جمع آوری اطلاعات کافی در مورد محصولات، بازارها و رقبا ایجاد شده اند. به عنوان مثال، برای یک بازرگانی مهم است که مشتریان به جای برگزیدن پیشنهادات رقبا، در کنار آنها بمانند. آنها راهبرد های ابتکاری را اجرا می کنند که با این کار جایگاه خویش را در بازار از دست ندهند و مکمل تبلیغات دیگر را از راه رسانه های سایر همانند رادیو و تلویزیون اثناء استفاده از بازاریابی خیابانی در عقیده می گیرند.

 

استراتژی
نمونه های مختلفی از استراتژی ها هستی دارد که در بازاریابی چریکی باره استفاده پیمان می گیرد. یکتا از آنها ارائه پیشنهادهایی برای افزایش فروش است. در بسیاری موارد، مشاغل نه فقط محصولات یا خدمات خود را ارائه می دهند لغایت به رسمیت شناخته شوند، بلکه موارد دیگری را نیز به صورت رایگان ارائه می دهند.

نمونه سایر ارائه پیشنهاد سرمایه گذاری است. نکته این استراتژی کمک به سایر سازمان ها از آنگونه مدارس با ارائه پول به آنها است. اکثر شرکت ها این طریق را نه تنها برای افزایش فروش خویش بلکه برای شفا شهرت و تصویر خود در بین جامعه پیاده سازی می کنند. در اثناء انجام بازاریابی چریکی یا بازاریابی خیابانی، سازمان ها نیز تمرکز خویش را رویکرد روانشناختی می دانند. برای بسیاری از شرکت ها، این پرتو می دهد که آنها موفق هستند یا خیر. بازاریابی خیابانی برای شناخت رفتار و ترجیحات مشتریان بر بعضی جنبه های روانشناختی نیز تمرکز دارد.

 

بازاریابی چریکی آنلاین
وب با مثال هایی از بازاریابی چریکی عجین شده است، الی حدی که بسیاری از ما متوجه حضور آن نمی شویم، تا زمانی که یک کمپین موفقیت آمیز به وجود آید. مثال های رایج استفاده از بازاریابی چریکی آنلاین، دربرگیرنده استفاده از صفحات “بارگیری” یا متن جایگزین تصویر برای نمایش پیام سرگرم کننده یا آموزنده برای کاربرانی است که در انتظار دستیابی به مطالبی هستند که می خواستند به آنها دسترسی پیدا کنند. نظر به اینکه کاربران از چشمداشت کشیدن بدون هیچ نوع سرگرمی در وب بیزار هستند، جلب پروا به این روش، زیاد ساده و راحت است. دیگر طریق های آنلاین بازاریابی چریکی دربرگیرنده موارد جالبی مانند به کارگیری صفحات فرود است.

بسیاری ازاستراتژی های بازاریابی آنلاین نیز از رسانه های اجتماعی همانند Facebook و LinkedIn برای شروع کمپین ها استفاده می کنند. برخی کمپانی ها طبق تشویق کاربران برای به اشتراک قراردادن یا یا ایجاد محتوای مربوط به محصول خود، مسابقات یا تخفیف های خاصی را به مخاطبان ارائه می دهند. بازاریابی ویروسی یک گونه بازاریابی چریکی بی اندازه دوست داشتنی است که در آن کمپانی ها فیلم های سرگرم کننده یا شگفت انگیزی را که کاربران اینترنت احتمالاً از آنها به اشتراک می گذارند و لذت می برند، انتخاب کرده و به طور ظریف سرویس یا کالای خود را در خلال آن تبلیغ می کنند.

 

معایب و خطرات
به دلیل ماهیت بازاریابی چریکی باید پیام و قصد به طور روشن تعریف شود لغایت از سوء تفاهم جلوگیری شود. تفسیر باطل بدست مخاطب هدف از پیام باره نظر برای تبلیغ، یک ریسک است.

خطر دیگر شامل حوادث بد موقع (یا اشتباه پیمان داده شده) است که ممکن است به راستی بر خلاف منافع مصرف کننده رخ دهد. به عنوان مثال، در یک تبلیغ بد که در 31 ژانویه 2007 اتفاق افتاد، چندین تخته مدار مغناطیسی، هر کدام با یک کارتون LED چشمک زن، به سطوح فلزی داخل و گوشه ها-کناره ها شهر بوستون درایالت ماساچوست آمریکا وصل شدند لغایت سریال انیمیشن Aqua Teen را تبلیغ کنند. تخته مدار به اشتباه نصب شد و باعث بروز پکیدن و تلفاتی گردید. بعضی از انواع بازاریابی چریکی ممکن است باعث بروز ناراحتی مقامات محلی شود.

هنر بازاریابی خیابانی یک تکاپو خرابکارانه است مکانهای عمومی را ربوده و انواع و اقسام بیانیه های متناقض را آفریدن؛ نوآفریدن می کند که طریق های برقراری وابستگی با مخاطب را بازسازی می کند. بنابراین بازاریابی خیابانی، می تواند محدودیت ها و خطرات قانونی برای آژانس ها و تبلیغ کنندگان آنها برپایی کند. مشکل اصلی این است که، به طور مشخص، کمپین های بازاریابی نیاز به به کارگیری فضای عمومی دارند و به کارگیری آن باید توسط مقامات دولتی مجاز باشد. این دقیقاً برای کارهای ساده همانند توزیع بروشور یا توزیع تراکت نیز صدق می کند.

مجوزهای لازم برای سپریدن چنین تبلیغاتی معمولاً زیاد مشکل است.بسیاری از عملیات خفته به انگیزه ها ایمنی نتوانسته اند مجوز بگیرند و در برخی مناطق شهری حتی صراحتاً سپریدن یک کارزار بازاریابی چریکی بازداشته است. در چنین مواردی، بسیاری از آژانس ها و تبلیغ کنندگان به سادگی این شغل را اتمام می دهند، به این معنی که تصمیم می گیرند بدون مجوز اقدام کنند.

بازاریابی پارتیزانی

هزینه ارزان برتری کبیر بازاریابی چریکی
در یک اقتصاد رو به کاهش، بازاریابی چریکی یک مسیر حل فزاینده برای ارائه شرکت های برتر به دیگران است. در شرایطی که کمپانی ها در حال کاهش خرج ها هستند، بازاریابی چریکی به عنوان یک راهبرد ارزان تر از بازاریابی معمولی، مورد پروا قرار گرفته است. در بازاریابی چریکی به جای سرمایه گذاری در فرآیند بازاریابی، کمپانی ها روی انرژی، سررسید و خلاقیت سرمایه گذاری می کنند. اگر این کمپین با کامیابی اتمام شود، شرکت ها با بودجه بازاریابی کمتری می توانند به اهداف متعارف برای افزایش هوده و رشد خود برسند.

یک مثال از این دست، پروژه جادوگر بلر است. دسته جمعی از دانشجویان، یک فیلم وحشتناک آماتور را فیلمبرداری کردند و با تاسیس یک کمپین اینترنتی برگزیدن داده شده به انتشار شایعات در مورد ساختگی بودن “جادوگر بلر” ، علاقه زیادی برای دیدن این فیلم به وجود آوردند. این فیلم با بودجه 50،000 دلار، 250 میلیون دلار درآمد در سراسر جهان به دست آورد.

توجه داشته باشید که:
بازاریابی چریکی به جای نادیده دریافت مشتریان بعد از خرید، بر دنبال مشتری تأکید دارد. تمرکز روی دنبال مشتری یک استراتژی ارزان تر است، زیرا خرج فروش به مشتری جدید شش مساوی بیشتر از فروش به مشتری موجود است. دراین دوران مشکل اقتصادی، مهم است که بر ایجاد روابط به جای فروش تمرکز داشته باشید و به جای گروه ها، روی اهداف تمرکز کنید. این فرمایش باعث تکرار فروش، مراجعه و افزایش میزان خرید می شود. به کارگیری تلفن به عنوان آلت تعقیب در درمان روابط مشتری مفید است. ایمیل نیز یکی دیگر از ابزارهای ارزان بها برای حفظ روابط است. می طاقت از ایمیل ها برای هدایت کسان به وب سایت شرکت بهره‌گیری کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان از آوش تک کلیک کنید.

صداقت یک ویژگی مهم در اثناء بازاریابی به مشتریان در اوقات دشوار است. وقتی شرکت ها پرتو می دهند که از وضعیت اقتصادی کاملاً آگاه هستند و چرا محصولات خویش را بر این پای بست، قیمت گذاری کرده اند، این مایه کسب ارج مشتری می شود. توضیح وضعیت کنونی و خطرات و مراحلی که کمپانی برای مشتریان در نظر گرفته است، به مشتریان اطمینان می دهد و وانگهی اعتماد آنها را حفظ می کند.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کمپانی ژاپنی شارپ روز گذشته دو محصول جدید را معرفی کرد که همانند اغلب محصولات این شرکت ظاهر خاصی دارند. این محصولات اولین اسمارت فون‌های معرفی شده توسط شارپ در سال جدید هستند که همانند همیشه ظاهری متفاوت از سایرین دارند.

Aquos-mini

شارپ از دو اسمارت فون Aquos mini و Aquos K رونمایی کرد. مشخصات شارپ Aquos mini به شرح زیر است:

  • سیستم عامل: اندروید کیت‌کت (4.4)
  • صفحه نمایش: 4.5 اینچی از نوع IGZO با وضوح تصویر 1080p (حاشیه صفحه نمایش بسیار باریک است)
  • پردازنده: 4 هسته‌ای از نوع اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس 2.3GHz
  • حافظه رم: 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت با قابلیت اتصال کارت حافظه
  • دوربین: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 2120 میلی آمپر ساعتی
  • ضد آب و پشتیبانی از شبکه LTE

Sharp-Aquos-K

این محصول در چهار رنگ آبی، قرمز، مشکلی و سفید روانه بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید با مشخصات Aquos K آشنا شوید:

  • دوربین: 13 مگاپیکسل به همراه پشتیبانی از HDR
  • پردازنده: 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2GHz
  • باتری: 1410 میلی آمپر ساعتی
  • پشتیبانی از شبکه LTE

Aquos K یک اسمارت فون تاشو و جالب است که ضخامت اندکی دارد و در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز روانه بازار خواهد شد.

منبع: 

https://itresan.com/58553/sharp-aquos-k-and-aquos-mini/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه اسمارتفون‌ها به دلیل قابل حمل بودنشان و اینکه تبدیل به یکی از واجبات زندگی‌مان شده‌اند، جای دوربین‌های دیجیتال را گرفته و ترجیح می‌دهیم عکسهای مورد علاقه‌امان را با آنها بی‌اندازیم.

دوربین تلفن‌های هوشمند هر ساله رو به پیشرفت است، اما یک سری چیزها هرگز تغییر نمی‌کند. چیزهایی که باعث می‌شوند دست و بالمان هنگام عکاسی با آنها بسته‌تر از عکاسی با دوربین دیجیتال باشد.

در مقاله پیش رو قرار است با هم چند توصیه برای گرفتن عکسهای بهتر با اسمارتفونها را بخوانیم.

فوکوس کنید

1

پیش از انداختن عکس، به صفحه نگاه کنید و مطمئن شوید که فوکوس در جای مناسب قرار دارد. اگر چیزی که می‌خواهید از آن عکس بی‌اندازید در محدوده فوکوس قرار ندارد، جابجا شوید.

بعلاوه می‌توانید با لمس قسمتی که می‌خواهید فوکوس روی آن باشد، دوربین را وادار به فوکوس روی آن نقطه کنید.

زوم نکنید، زوم دیجیتال خوب نیست

2

اینجاست که معلوم می‌شود حتی دوربین‌های قدیمی دیجیتال بهتر از دوربین اسمارتفون‌ها عمل می‌کنند، زیرا آن‌ها مجهز به زوم اپتیکال هستند.

دوربین اسمارتفون‌ها لنز فیزیکی ندارد که با زوم بیرون آمده و از کیفیت عکس نکاهد. در واقع زوم دیجیتال مثل کراپ کردن عکس عمل می‌کند. انگار که عکسی گرفته‌اید و پس از آن، تصمیم به بریدن بخشی از آن می‌کنید.

از فلش استفاده نکنید، نور محیط پاسخ بهتری می‌دهد

این توصیه برای دوربین‌های قدیمی point-and-shoot هم می‌شود. فلش معمولا کمکی نمی‌کند، به ویژه زمانی که نمی‌دانید دقیقا چکار دارید می‌کنید. فلش تنها می‌تواند در محیطهای تاریک و زمانی که می‌خواهید از چیزی عکس با جزئیات بگیرید کمک حالتان شود. ما بیشتر دلمان می‌خواهد عکس‌ها هر چه بیشتر شبیه به آنچیزی شوند که در واقعیت بنظر می‌آیند، پس به جای استفاده از فلش سعی کنید نور محیط را تقویت کنید.

از دوربین پشتی استفاده کنید، نه دوربین جلو

3

سلفی‌ها این روزها طرفداران زیادی دارند، اما خب دوربین‌های پشتی کیفیت بهتری داشته و پیشرفته‌تر هستند. البته گرفتن عکس سلفی با دوربین پشتی واقعا دشوار است، ولی اگر موفق شوید، نتیجه خیلی بهتر خواهد بود، اما به شرطی که حواستان به تنظیمات و فلش باشد.

از برنامه‌های شخص ثالث دوربین استفاده کنید

برنامه‌های شخص ثالث می‌توانند ویژگی‌هایی را ارائه دهند که بتوانید از طریق آنها از دوربین اسمارتفونتان استفاده بهتری ببرید. این برنامه‌ها معمولا کنترلهای بیشتری دارند و برای کار با آنها اول باید زمانی را برای یادگیری بگذارید. ولی پس از اینکه کاملا بر برنامه مسلط شدید، خواهید دید که چقدر عکسهایتان بهتر و حرفه‌ای‌تر از  قبل خواهند بود.

توصیه آخرمان این است که از تمیز بودن لنز دوربین مطمئن شوید. هنگام تمیز کردن لنز از هر پارچه‌ای استفاده نکنید و اینکار را با احتیاط انجام دهید.

منبع: 

https://itresan.com/58464/5-tips-for-taking-better-photos-with-your-smartphones-camera/



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
از کجا بازاریابی تلفنی را شروع کنیم؟

بازاریابی تلفنی احد از انواع بازاریابی است که در دنیای امروز برای اکثر کسب و کارها، به گزیده تر برای کسب و کارهای حقیر و میانه اهمیت بسیاری دارد. خرج این نوع بازاریابی در مقایسه با گونه ها دیگر آن بسیار کم است و به همین علت برای کسب و کارهای نوپا از جذابیت خاصی برخوردار است. هرچند که برقراری وابستگی با مشتری به وسیله تلفن و ترغیب وی برای یک دیدار از تقریبا یا فروش فرآورده دشواری‌های ویژه به خویش را دارد. اما به مرور زمان و با کسب تجربه، این دشواری‌ها برای شما آسان خواهد شد.

برای کار و جنبش در پهنه بازاریابی تلفنی و تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق باید ۵ ویژگی‌ زیر را داشته باشید.

نسبت به مکالمه و حرف زدن با سایرین مشتاق باشید به عبارتی روابط عمومی‌تان بالا باشد.
نسبت به محصولی که در ارتباط با آن گفتگو می‌کنید علاقمند باشید. علاقه به محصول باعث می‌شود با اشتیاق از آن محصول تعریف کنید و مشتری را برای خرید، بیشتر ترغیب کنید.
همیشه برای شنیدن سخنان فرد روبرو آماده باشید. شما فقط نقش گوینده را ندارید.
اعتماد به نفس داشته باشید و از آشکارکردن نظر خویش نترسید و دانستن نگرانی نداشته باشید.
اخم نکنید یا بهتر بگویم کوشش کنید همیشه دلشاد باشید.
مطلبی درباره مخاطبان و مشتریان شما در بازاریابی تلفنی
قبل از شروع یک تماس تلفنی باید مخاطبان خود را بشناسید. به لحاظ رفتارشناسی، افراد یک جامعه را می‌توان به سه دسته بخش کرد. کسان بصری، افراد سمعی و کسان لمسی.

دسته نخست کسان بصری هستند. این کسان شخصیتی برون‌گرا دارند. اغلب تن صدایشان بالا است و میل زیادی به حرف زدن طولانی ندارند. صحبت‌های اضافی آن‌ها را کلافه می‌کند. افراد بصری بیشتر به کیفیت‌های دیداری پروا دارند. پس بهترین مسیر برقراری پیوستگی با آنها ایجاد یک تماس اختصار و دعوت به یک جلسه حضوری است. افراد بصری پروا زیادی به جزئیات، شیوه گفت وگو یا اجلاس و برخاست شما دارند. با رعایت فرهنگ و صمیمیت اثناء مکالمه می‌توانید آنها را شیدا خود کنید طوری که تقاضا شما را خیلی زود اجابت کنند.

افراد سمعی برخلاف افراد بصری صدای آرامی دارند و از جملات بلند استفاده می‌کنند. این بخش بهترین افراد برای گفتگو و گفت و گو هستند؛ زیرا به شنیده‌هایشان اعتماد می‌کنند و نقطه تصمیم‌گیری آنها گوش‌هایشان است. ولی نکاتی وجود دارد که در مکالمه با این افراد باید رعایت کنید. به عنوان مثال اثناء گفت و گو جملاتتان را خلاصه نکنید، اما شاخ و برگ زیادی هم به صحبت‌های خویش ندهید. هنگامی که آنها صحبت می‌کنند حتما شکیبا باشید و لغایت آخر به صحبت‌هایشان گوش کنید. اجازه دهید جملاتشان را الی آخر ذکر کنند و میانی حرفشان نپرید.

در باره کسان لمسی باید گفت که این کسان اغلب بذله گو طبع، احساسی و البته خیلی آرام هستند. بیشتر در باره چیزهایی گفتگو می‌کنند که از کم و بیش لمسش کرده باشند. در حین گفت و گو با آنها محبت بیشتری به خرج دهید. بگذارید محبت شما را در دل خویش حس کنند. در این صورت سخن شما نفوذ زیادی در ایشان خواهد داشت. صحبت کردن با افراد لمسی آسان است. پس کسان سمعی، کسان لمسی بهترین کسان برای مذاکره هستند.

قبل از تماس تلفنی چه کنیم؟
لیستی از افرادی که با آنها تماس خواهید گرفت حاضر کنید و بدون هیچ قبل فرضی با آنها تماس بگیرید. برخی مواقع ممکن است افرادی را از فهرست لیستی که حاضر کرده‌اید حذف کرده و با آنها تماس نگیرید، زیرا فکر می‌کنید به هیچ عنوان از فرآورده و یا خدمات شما استقبال نخواهند کرد، درحالی که ممکن است این نوع نباشد و این تنها فکر شماست. خودتان را با چنین افکاری درگیر نکنید. زیرا می‌تواند کارایی منفی در شما داشته باشد و به کارتان گزند بزند. ممکن است با ساحل قراردادن یا یک شماره، مشتری خوبی را از دست بدهید.
هر آنچه را که نیاز دارید از پیش حاضر کنید. مشابه خودکار، کاغذ، فهرستی که آماده کرده‌اید، یک نوشیدنی مثل قهوه و هر چیز دیگری که بیچارگی دارید.
بازاریابی تلفنی بدون سامان اتمام نمی‌شود. میز خویش را مرتب کنید. میز آشفته می‌تواند اثناء مکالمه حواس شما را پرت کند. علاوه بر این، شدنی است اثناء مکالمه به چیزی مثل یک یادداشت از پیش حاضر شده یا یک بروشور برای توضیحات اغلب احتیاج پیدا کنید، پس باید همه چیز را مرتب نگه دارید الی در چهره احتیاج سریعا به آن دسترسی داشته باشید و موقع مکالمه به پیگیری آن نگردید.
مکالمه را آغاز کنید
چگونگی آغاز یک تماس نکته‌ی زیاد مهمی است. در بازاریابی تلفنی، چون از پشت تلفن با مشتری صحبت می‌کنید و محدودیت‌هایی دارید، شیوه صحبت کردن شما با مخاطب، بخصوص در دقایق اولیه تماس تلفنی، از اهمیت زیاد زیادی برخوردار است.

اگر در چند ثانیه اول نیرومند عمل نکنید و به قولی میخ را استوار نکوبید، حتما یک مشتری بالقوه را از دست خواهید عدل و باید با او خداحافظی کنید. اگر بتوانید در اولین ثانیه‌های گفت و گو با مشتری دلیلی قانع کننده برای پیوستگی گفتگو به او بدهید، یعنی عملکرد شما زیاد عالی بوده به خوبی از بعد این کار برآمده‌اید. در این باره قانونی به اسم قانون ۷ ثانیه طلایی هستی دارد که یکتا از قوانین مهم و سرشناس در بازاریابی تلفنی به آمار می‌رود.

از کجا بازاریابی تلفنی را شروع کنیم؟

قانون ۷ ثانیه زرین در بازاریابی تلفنی چیست و چرا مهم است؟
بر پای بست، این قانون، از لحظه‌ای که تماس تلفنی شروع می‌شود، شما به عنوان یک بازاریاب تلفنی تنها ۷ ثانیه وقت دارید الی دلیلی قانع کننده برای ادامه مکالمه به بیننده خود ارائه بدهید. به عنوان مثال اگر با مدیر یک سازمانی تماس گرفته‌اید اولین جمله شما می‌تواند جمله پایین باشد:

می‌توانم کاری کنم که بهره‌وری کمپانی شما لغایت ۴۰ درصد افزایش پیدا کند.

اگر مخاطب دریافتن کند که سخنان شما برای او منفعتی دارد بی گمان مشتاق به شنیدن پیوسته سخنان شما خواهد بود. همانگونه که اشاره کردیم، هنگام صحبت با تلفن، چون مخاطب خود را نمی‌بینید و از ابزارهایی همانند زبان بدن نمی‌توانید بهره‌گیری کنید، محدودیت‌هایی دارید. پس فقط دست موزه شما صدای شماست. بیننده از روی صدای شما برای خویش در ذهنش تصویر می‌سازد. با صدایی ملایم و جذب کننده و با لحنی روان و سلیس سعی کنید تصویر نکوداشتن از خویش در ذهن بیننده به جا بگذارید.

مراحل یک گفت و گوی خوب در بازاریابی تلفنی
برای اینکه گفت و گوی خوب و موثری داشته باشید، با برنامه پیشین عمل کنید. در بازاریابی تلفنی برنامه‌ریزی درست اهمیت بسیاری دارد. برای ایجاد یک ارتباط موثر و خوب توجه به نکات ذیل الزامی است.

فهرستی از مخاطبان را که پیمان است با آن‌ها گفت و گو کنید حاضر کرده و به تک تک آن‌ها، بدون هیچ پیش فرض و هیچ نوع تعصبی زنگ بزنید. با پروا به اینکه معمولا کسان انتهایی لیست مشتریان، باره توجه اقلیت پیمان می‌گیرند، پیشنهاد می‌شود لیست را از سرانجام آغاز کنید.
مطمئن شوید فردی که با او مذاکره خواهید کرد، کمر بستن کامل برای تصمیم‌گیری و خرید فرآورده شما را دارد. قبل از گفتگو اطلاعاتی از فرد روبرو به دست آورید. در این گویه گفت و گو با منشی‌ها را غنیمت بشمارید. آنها بیشترین اطلاعات را درباره مشتری شما دارند. قبل از گفت و گو حتما اسم مخاطب را بدانید؛ زیرا جذاب‌ترین کلمه برای هرکسی در گفت و گو اسم اوست. وقتی در حین مکالمه، فرد مقابل را با اسمش صدا می‌زنید، صمیمیت بیشتری می‌آفرینید و بیننده دریافتن راحتی اکثریت دارد.
با خط تلفن تغییر ناپذیر تماس بگیرید. به کارگیری خطوط تلفن همراه بخصوص خطوط اعتباری ممکن است بیننده را نسبت به شما بی‌اعتماد کند.
با مخاطب تماس بگیرید و حتما سلام و احوال پرسی گرم و کوتاه با او داشته باشید. پر انرژی صحبت کنید. گفتگو کردن با صدای خسته، خواب آلود، بی‌رمق و کسل کننده قطعا مشتری را فراری خواهد داد.
خودتان را معرفی کنید. مثلا بگویید: «بنده محمدی هستم. از وبسایت تله بازاریابی تماس می‌گیرم خدمتتون»
زمینه کاری خودتان را معرفی کنید لغایت مخاطب به طور نسبی متوجه شود که درباره چه چیزی پیمان است با او صحبت کنید. مثلا بگویید: «بنده محمدی هستم از وبسایت تله بازاریابی استاد و مشاور بازاریابی»
از قانون WIFM (What’s in it for me?) استفاده کنید. انگیزه تماس خویش را در قالب جملاتی بیان کنید که مخاطب شما احساس کند ادامه این مکالمه برای او فایده و منفعتی خواهد داشت. در غیر این چهره بر اساس قانون ۷ ثانیه طلایی، مخاطب شما مایل به گوش دادن به صحبت‌های شما نخواهد بود، زیرا برای او سودی ندارد.
در طول تماس حواستان به مدت زمانی که صرف می‌کنید باشد. شما باید بدانید که به عنوان مثال ۳ دقیقه یا ۸ دقیقه است که با مخاطب خود صحبت می‌کنید. اگر سررسید از دست شما در برود و پس از مدتی متوجه شوید که نیمه ساعت است در حال مکالمه هستید، به معنی غیر حرفه‌ای بودن شماست. شما به عنوان یک بازاریاب باید با افراد زیادی در تماس باشید بعد موعد برای شما اهمیت دارد. از طرفی موعد برای مشتری هم زیاد مهم است. پس حواستان به زمان مکالمه باشد.
پس از اتمام گفت و گو مخاطب را تحت خفگی پیمان ندهید تا در همان لحظه اقدام به تصمیم‌گیری کند. به مشتری فرصت کافی برای تصمیم گیری بدهید. با این شغل برای مشتری گرامیدن قائل شوید و او را شیفته خود کنید. حتی اگر مراحل را الی به اینجا خوب طی کرده باشید، پافشاری و سماجت زیاد مخاطب ناراحت کرده و مایه از دست رفتن مشتری می‌شود و این اصلا خوب نیست، زیرا علاوه بر از دست دادن مشتری، زحمات شما هم به باد می‌رود.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

لاک کردن در پیام رسان‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد تا از دسترسی برخی افراد به حساب کاربری خود جلوگیری کنید. در این مطلب نحوه بلاک کردن افراد در واتس اپ را به شما آموزش می‌دهیم. 

 

واتس اپ یکی از سرویس‌های مشهور در زمینه پیام رسانی بوده که مدت زیادی است شاهد فعالیت آن در این حوزه هستیم. اپلیکیشن واتس‌اپ برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده و افراد زیادی از آن به عنوان پیام رسان پیش فرض استفاده می‌کنند. توسط این پیام رسان محبوب می‌توان به صورت رایگان با دیگر افراد به ارسال پیام‌ و همچنین تماس‌ صوتی و تصویری پرداخت.

 

یکی از ترفندهای واتساپ، قابلیت بلاک کردن که مورد مهمی در پیام رسان‌های مختلف محسوب می‌شود، در واتس اپ هم موجود بوده و شما به راحتی می‌توانید آن را برای حساب‌های مورد نظر خود فعال کنید. با بلاک کردن فرد خاصی در واتس‌اپ، دسترسی آن به حساب کاربری شما بسته شده و دیگر قادر به ارسال پیام و یا تماس با شما نخواهد بود. در ادامه مراحل بلاک کردن افراد در واتس اپ را به شما آموزش می‌دهیم. این مراحل مربوط به نسخه موبایل اپلیکیشن واتس اپ بوده و کاربران اندروید و iOS می‌توانند آن را دنبال کنند.

 

جدیدترین نسخه از واتس‌‌اپ را با توجه به سیستم عامل خود از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

1- اپلیکیشن را اجرا کرده و وارد صفحه چت فرد مورد نظر خود شوید.

2- روی آیکون سه نقطه موجود در گوشه راست بالای رابط کاربری کلیک کنید.

3- روی گزینه More کلیک کنید.

4- گزینه Block را انتخاب کنید.

5- یکی از گزینه‌های Block یا Report and Block را انتخاب کنید.

 

 روش کار با واتس آپ, ترفندهای واتس آپ

 نحوه بلاک کردن افراد در واتس اپ

 

برای بلاک کردن افراد در واتس اپ به نکات توضیح داده شده در ادامه هم توجه کنید.

با طی این مراحل در صورتی که فرد بلاک شده برایتان پیامی ارسال کند، شما آن را دریافت نخواهید کرد. این قضیه برای تماس صوتی و تصویری هم به همین شکل خواهد بود.

تصویر پروفایل شما برای فردی که بلاک کرده‌اید، پنهان خواهد شد.

 

در صورتی که فرد بلاک شده برای شما پیامی ارسال کند، تنها یک تیک کنار پیام نمایان می‌شود. این تیک نشان دهنده ارسال موفقیت آمیز پیام بوده و فرد مقابل متوجه عدم دریافت آن توسط شما خواهد شد.

در مرحله 6 با انتخاب Report and Block، همراه با بلاک کردن فرد حساب آن را به واتس اپ ریپورت خواهید کرد.

برای آنبلاک کردن افراد باید پس از طی مراحل بالا گزینه Unblock را انتخاب کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/block-wattsapp2-people.html



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سایت‌های شبکه های اجتماعی از سایت‌هایی محبوب و پر بازدید افراد مختلف است، و به همین دلیل یکی از اهداف مهم مجرمان اینترنتی برای بدست آوردن اطلاعات یا کارهای دیگرشان است. از این رو حفظ امنیت در شبکه های اجتماعی بسیار مهم و قابل توجه است.

 

حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات شخصی یکی از مهم ترین و جنجالی ترین مباحثی است که از ابتدای همگانی شدن اینترنت و بعدتر با ظهور و بروز شبکه های اجتماعی وجود داشته است. تقریبا هیچ کسی پیدا نمی شود که بخواهد اطلاعات شخصی فردی و خانوادگی خود را به راحتی در اختیار دیگران بگذارد.

 

راههای حفاظت از امنیت شبکه اجتماعی:

از حساب کاربری خود محافظت کنید:

شما نباید رمزعبور حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی را به کسی بدهید و نباید به دیگران این امکان را بدهید تا آن را از شما سرقت کنند. از یک رمز عبور طولانی و پیچیده استفاده کنید و برای هرسایت یک رمزعبور جداگانه و منحصربفرد در نظر بگیرید. 

 

اگر فکر می کنید برای به یاد آوردن چندین رمز عبور طولانی و پیچیده با مشکل مواجه می شوید ، از یک برنامه  Password Manager  در کامپیوتر ، تلفن همراه یا تبلت خود استفاده کنید. خیلی از این برنامه ها در چند پلتفرم نوشته شده اند و شما می توانید آن ها را بر روی بیشتر وسایل الکترونیکی خود نصب نموده و آن ها را با هم همگام (Sync) کنید. 

 

نکته‌های امنیتی ساخت و حفاظت از رمزعبور:

- آن را با کسی به اشتراک نگذارید.

- از یک رمز عبور فقط و فقط برای یک حساب کاربری استفاده کنید.

- رمزعبورتان را هر از چندگاهی تغییر دهید.

- تائید هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید.

- رمزعبورهای طولانی، تصادفی و پیچیده شامل حروف بزرگ، کوچک، اعداد و توابع استفاده کنید.

 

راه حل امنیت شبکه اجتماعی, سایت‌های شبکه های اجتماعی

سایت‌های شبکه های اجتماعی از سایت‌هایی محبوب و پر بازدید افراد مختلف است

 

استفاده از حساب مهمان در سیستم عامل:

در سیستم عامل ویندوز شما می‌توانید نقش‌های کاربری با دسترسی‌های متفاوتی ایجاد کنید. توصیه می‌کنیم که برای کارهای عادی حتما با حساب guest یا مهمان، و نه با حساب administrator، وارد سیستم شوید.

هنگامی که با حساب مهمان وارد سیستم عامل شوید، می‌توانید مطمئن شوید که حتی اگر دستگاهتان آلوده به بد‌افزار شد، خسارات آن محدود خواهد بود. در نظر داشته باشید که فقط حساب کاربری root یا administrator می‌تواند تغییرات مهم را در سیستم عامل انجام دهد.

 

روی هر لینکی کلیک نکنید:

در مورد پست‌هایی که عنوان‌هایی مانند « این ویدئو را از دست ندهید » دارند محتاط باشید، معمولا بعد از اینکه روی این لینکها کلیک می‌کنید پیغامی به شما می‌دهد که ویدئو پلیر شما به روز نیست و لینکی می‌دهد که از این سایت به روز کنید، هنگامی که روی لینک کلیک می‌کنید در حقیقت یک نرم افزار مخرب را دانلود می‌کنید.

 

راه حل امنیت شبکه اجتماعی, سایت‌های شبکه های اجتماعی

از رمزعبورهای طولانی و پیچیده  استفاده کنید

 

درباره ی مطالب ارسالی خود محتاط عمل کنید

به اشتراک گذاری مطالب بسیار شخصی ممکن است سبب ایجاد مشکلات فراوانی برای شما بشوند. زمانی که شما به مخاطبین خود اعلام می کنید که درحال رفتن به یک مسافرت طولانی مدت هستید، ممکن است فردی آن را به عنوان یک دعوتنامه برای سرقت منزل شما به حساب بیاورد! آدرس و تلفن منزل شما،تلفن همراه شما و حتی تاریخ تولد شما ممکن است مورد سوء استفاده توسط دزدان اینترنتی قرار بگیرد ، پس سطح امنیتی اطلاعات خود را کنترل کنید و در دسترس همگان قرار ندهید. 

 

امروزه از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه برای مصارف مختلف از جمله کارهای تجاری استفاده می‌شود در حالی که بسیاری از کاربران به هیچ وجه دقت نمی‌کنند که چه نوع اطلاعاتی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

 

تنظیمات امنیتی شبکه اجتماعی:

از تنظیمات امنیتی سایت‌های شبکه اجتماعی آگاه باشید. امن‌ترین تنظیمات را اعمال کنید، و به صورت منظم تنظیمات امنیتی و حریم شخصی را بررسی کنید تا در صورت به روز رسانی، از امکانات جدید آن مطلع شوید و تنظیمات خود را به روز کنید.

 

راه حل امنیت شبکه اجتماعی, سایت‌های شبکه های اجتماعی

از تنظیمات امنیتی سایت‌های شبکه اجتماعی آگاه باشید.

 

توافق نامه ی محرمانگی اطلاعات را مطالعه کنید:

با مطالعه توافق نامه ی سیاست های محرمانگی متوجه خواهید شد که کدام دسته از اطلاعات که شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید ممکن است در معرض خطر قرار گیرد. جهت حفظ امنیت در شبکه های اجتماعی مراقب پیغام‌هایی که از شما می‌خواهد دوباره وارد حساب کاربری‌تان شوید باشید.  

برای مثال در فیسبوک وارد شده اید و پیغامی از شما می‌خواهید اطلاعات ورودتان را در پنجره‌ای که باز شده وارد کنید تا بتوانید وارد سایت شوید. این پیغام‌ها را ندید بگیرید و اگر خواستید دوباره وارد سایت شوید ابتدا از سایت خارج شوید -دکمه log out را بزنید- و دوباره وارد سایت شوید.

 

نرم‌افزارها و سیستم عامل را به روز نگاه دارید:

به روز رسانی نرم‌افزار و سیستم عامل زمانبر نیست، اما کوتاهی برخی کاربران در به روز رسانی‌ نرم‌افزارهایشان، خسارات شدیدی بهمراه داشته است. کاربرانی هستند که این موضوع را جدی نمی‌گیرند و قربانی حملاتی مانند باج‌افزارها می‌شوند، سپس دنبال راه حل برای کم کردن خسارت می‌گردند. فراموش نکنیم که پیشگیری بهتر از درمان است.

مطمئن شوید که گزینه خودکار نرم‌افزارهایتان را فعال کرده‌اید، اگر همچین گزینه‌ای موجود نیست خودتان از به روز بودن آنها مطمئن شوید.

 

راه حل امنیت شبکه اجتماعی, سایت‌های شبکه های اجتماعی

حفظ امنیت در شبکه های اجتماعی بسیار مهم و قابل توجه است

 

با مرورگر امن آنلاین شوید:

ابزار مهم و اساسی برای دسترسی به اینترنت، مرورگرها هستند. مطمئن شوید که از مرورگر امن استفاده می‌کنید. فقط بدانید که استفاده از مرورگر آسیب‌پذیر همانند ارسال دعوت‌نامه به مجرمان اینترنتی است.

 

به شبکه‌های WiFi باز و عمومی اعتماد نکنید:

هکرهای مخرب از شبکه‌های WiFi باز برای رسیدن به اطلاعات سایرین استفاده می‌کنند. بنابراین به راحتی وارد این شبکه‌‌ها نشوید و حساب‌های آنلاینتان را در این شبکه‌ها چک نکنید. در صورت ضرورت مطمئن شوید که حتما به یک VPN مطمئن متصل شده باشید و همچنین آنتی ویروس مطمئنی روی دستگاه‌تان فعال باشد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/secure-socialnetworking2-security.html



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()