راه های افزایش سئو اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

هشت شیوه برای افزایش سئو اینستاگرام
افزایش سئو اینستاگرام – بر اساس آمارهای تازه شمار کاربران فعال در اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد و یومیه بیش از 500 میلیون است.

این شبکه اجتماعی در ایران نیز بسیار دوست داشتنی است از این رو اینستاگرام بستر زیاد مناسبی برای شناسایی سوداگری و یا برند شما میباشد.

موتورهای جستجوگر ترافیک آنلاین را به سمت سیستم عامل های رسانه های اجتماعی سوق می دهند ولی نمایش نتایج اینستاگرام برای کاربر شدیدا چهره میگیرد. زیرا اینستاگرام موتورهای جستجو را از آنگونه بندی تصاویر بازداری میکند.

پست شما می تواند نمایه شود، اما عکس ها نمی توانند. این باعث می شود که افزایش سئو اینستاگرام همواره با بحران روبرو باشد ولی فراموش نکنید که نشدنی-ناشدنی نیست.

در پیوسته برایتان ده روش زیاد کاربردی را برای راه های افزایش سئو اینستاگرام جمع آوری کرده ایم. در صورتی که به تعقیب شناسایی سوداگری خویش از راه اینستاگرام هستید در پیوسته همراه ما باشید.


افزایش سئو اینستاگرام

1- اینستاگرام را با حساب های دیگر لینک کنید
لینک شدن اینستاگرام با سایر حساب های رسانه اجتماعی (فیس بوک ، توییتر و غیره …) باعث میشود که به تمام پیگیری کنندگان شما پیامی ارسال شود که شما در اینستاگرام حساب کاربری دارید. وانگهی به شما این امکان را می دهد که سیستم عامل های رسانه ای را با تبلیغات، اتفاقات و اطلاعیه های خاص آگاه کنید. از طرفی هنگامی که اینستاگرام را مجاز به دسترسی به دیگر پروفایل های اجتماعی خود می کنید، پیوندی به حساب اینستاگرام شما اضافه می شود.

 

2- موقعیت مکانی خود را تغییر دهید
موقعیت مکانی خویش را به به اتفاق هر عکس اینستاگرامی با کاربران خویش به اشتراک بگذارید. اگر موقعیت مکانی بر سوداگری شما تاثیر چندانی ندارد فراتر از طریق های معمولی تجارت بروید. از موقعیت مکانی برای بیان اطلاعات هیجان انگیز درباره محصولات یا مارک بازرگانی خویش بهره‌گیری کنید. به سادگی چیزی را بنویسید که اخ دارید طرفدارانتان در ارتباط با شما بدانند. خلاق باشید، محیط‌ های مبتکرانه توجه را جلب می کنند. بسیاری از کسان شدنی است به خاطر مکانی که شما برای تصویر خویش گزینش کرده اید از صفحه شما بازدید کنند.

 

حتما بخوانید : 4 شیوه کلیدی برای افزایش سئو سایت عکاسی

 

3- عکس های خود را بهینه کنید
اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. بنابراین افزایش سئو اینستاگرام با کیفیت بالای عکس های شما حاصل می شود. در گام اول، جستار درونمایه باید به وضوح قابل تشخیص باشد: آیا تصویر یک انسان، کتاب یا چشم انداز است؟ اینستاگرام از تکنولوژی به اسم “تشخیص تصویر” استفاده می کند که تصاویر را با پروا به محتوا دسته بندی می کند. این فناوری به شما کمک میکند الی تصاویر شما در معرض دیدن کاربرانی که به مطالب مانند علاقه دارند، قرار بگیرد.
به یاد داشته باشید، ادیت کردن عکس های شما به این معنی نیست که آنها جالب یا خیره کننده نیستند. در حقیقت، استفاده از یک برنامه ویرایش عکس حرفه ای به شما کمک می کند الی با ابزاری مثل اصلاح رنگ، تنظیم نور و استحصال محصول، عکس های خویش را شفاف و زیباتر کنید. به کارگیری عکس های شخصی سازی شده و جذاب یکتا از فاکتورهایی است که کارایی زیاد زیادی بر روی سئو پیج شما در اینستاگرام خواهد داشت.

 

4- از جدیدترین خاصیت اینستاگرام بهره‌گیری کنید: Alt Text !
با نگاهی به جستار عکس، می توانید متن ALT خود را پیدا کنید! اضافه کردن متن ALT به عکس های شما یک راهبرد ارزشمند افزایش سئو اینستاگرام است. ALT این امکان را به شما می دهد تا افراد بتوانند عکس شما را ببینند و از الگوریتم اینستاگرام برای تشخیص محتوا استفاده کنند. اگر شخصی به جستجوی عبارت “گربه با پوشاک بتمن” بپردازد و شما آخرین عکس از گربه خود را در هالووین با ALT TEXT ارسال کرده باشید، عکس شما در نتایج جستجو برای کاربر ظاهر می شود.


ویژگی ALT TEXT برای افزایش سئو اینستاگرام

5- هشتگ با کیفیت
هشتگ ها حساب اینستاگرام شما را در معرض دید مخاطبان هدف قرار می دهند. اگر هشتگ شما مرتبط و با کیفیت باشد، به شایستن زیاد شما در معرفی برند خویش به افرادی که علاقه و اهداف مشترکی با شما دارند کامیاب خواهید شد. در حالی که ذهن شما به تعقیب پیدا کردن بهترین هشتگ است، پژوهش کنید الی ببینید آیا از هشتگ باره نظر شما در حال حاضر کاربرد می شود یا خیر؟ آیا محتوای مرتبط با هشتگ مناسب است و آیا می خواهید برند شما با آن در وابستگی باشد؟ همواره پیش از ارسال پست خود هشتگ ها را مرور کنید. به نظر کارشناسان سئو بهره‌گیری چیره دست از هشتک از فاکتورهای بسیار مهم و کارایی گذار افزایش سئو اینستاگرام است.

 

6- برگزاری مسابقات، پیشنهادات اخص و هدیه دادن
اجرای مسابقات و قرعه کشی ها میتواند کاربران اکثریت را به صفحه شما جذب کند. به عنوان مثال، می توانید با اجرای مسابقه، شدامد زیادی را به وب سایت خود هدایت کرده یا فرآورده خویش را بفروشید: از کاربران بخواهید با لایک کردن پست شما، عقیده قراردادن یا و یا تگ کردن رفقا خویش در مسابقه شرکت کنند. هنگامی که دنبال کنندگان صفحه، شما را به رفقا خود شناسایی میکنند برند شما را در معرض دید هزاران فرد سایر پیمان میگیرد و این روشی مؤثر برای تبلیغ برند شما و در ضمن افزایش سئو اینستاگرام است.

 

حتما بخوانید : آیا شبکه های اجتماعی ایمیل مارکتینگ را به کام مرگ میکشاند؟

7- موعظه نکنید، به جای آن سرگذشت بگویید
شما باید مخاطبان را از راه تصاویر و ویدئوها شیدا خویش کنید، نه اینکه آموزه های مربوط به بازاریابی را برای آنها موعظه کنید. برای افزایش نرخ فعالیت کاربران، به یک سرگذشت نویس تبدیل شوید و از طریق فیلم ها، استوری اینستاگرام و با پست های خود “داستانهای کوتاه” به مخاطبان خویش ارائه دهید. برای اخذ ایده میتوانید داستان نویس های خلاق اینستاگرام مثل ردبول، لگو و نایک را دنبال کنید. هیچ وقت فراموش نکنید بیشتر کاربران به تعقیب روایت های داستانی هستند الی برای لحظاتی سرگرم شوند.

 

8- ویدئو های خویش را با زیر نویس منتشر کنید
اکثر کاربران ترجیح می دهند اثناء تماشا یک ویدیو صدا را پرکار نکنند. به همین علت است که به کارگیری زیرنویس ها در بازاریابی چیره دست بسیار ضروری شده است و این امکان را می دهند که پیام های اصلی به همراه عکس ها صفحه به کاربر نمایش داده شوند. تحقیقات فیس بوک نشان می دهد که نرخ بازدید ویدئوهایی با زیرنویس به طور میانگین 12٪ افزایش می یابد. نشانه بخشی پیام نیز به صورت چشم گیری افزایش می یابد. احتمالاً در عقیده شما افزایش دوازده درصدی بازدید ویدئو چندان مساله مهمی نیست ولی باید به شما بگوییم همین مقدار میتواند کارایی بسیار زیادی بر افزایش سئو اینستاگرام داشته باشد.


افزایش سئو اینستاگرام با ویدئوهای زیرنویس دار

سخن نهایی:
اگرچه افزایش سئو اینستاگرام می تواند مشکل باشد، اما شماری راهبرد هستی دارد که میتواند زیاد کارساز باشد. انجام این اقدامات اضافی مایه بهبود راهبرد رسانه های اجتماعی شما شده و به نمایش پروفایل اینستاگرام شما در نتایج جستجو کمک می کند. در این مقاله هشت طریق کاربردی زیاد مهم برای شما شرح داده شد لغایت بتوانید سئو اینستاگرام خویش را افزایش دهید. اما هرگز فراموش نکنید هر چقدر میزان تعامل خود را با کاربران افزایش دهید به همان اندازه خواهید توانست تاثیر مثبتی بر سئو اینستاگرام خود بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: