نحوه تگ قیمت در اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

برای فعالسازی تگ بها در اینستاگرام باید شرایط خاصی داشته و نکات مختلفی را رعایت کنید اما پیش از اینکه در مورد این قابلیت و روش فعالسازی تگ قیمت در اینستاگرام گفتگو کنیم سرآغاز ای در باره شاپ اینستاگرام برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

فهرست
شاپ اینستاگرام چیست؟
شرایط فعالسازی تگ قیمت در اینستاگرام
نحوه فعالسازی ویژگی شاپ اینستاگرام
شاپ اینستاگرام چیست؟
شاپ اینستاگرام قابلیتی میباشد که شما با به کارگیری آن میتوانید محصولات فروشی خود را در اینستاگرام تگ گذاری کرده و دکمه خرید بر روی محصولات خویش اضافه کنید لغایت بازدید کننده هایی که از پست های شما بازدید میکنند به راحتی از بها ها و نحوه پرداخت فرآورده مربوطه که در پست های خود منتشر کرده اید اقدام به خرید محصولات شما کنند.

همانطور که در تصاویر بالا میبینید تگ خرید در اینستاگرام نیز به مثل تگ افراد بوده و بر روی پست برچسب میشود ولی با توضیحات و بها گذاری های مشخص که در چهره لمس وارد صفحه ای سایر خواهید شد که میتوانید برای خرید آن فرآورده وارد سایت مربوطه شوید.

شرایط فعالسازی تگ بها در اینستاگرام
برای افزودن دکمه خرید بر روی پست هایتان باید چند مرحله را طی کنید که ما در ادامه به نحوه فعالسازی این مراحل خواهیم پرداخت اما قبل از آن باید چندین مورد را رعایت کنید که در صورت رعایت نکردن این موارد به هیچ وجهه نمیتوانید تگ قیمت گذاری را پرکار کنید.

اولین باره برای فعالسازی قابلیت شاپ اینستاگرام تغییر یافتن صفحه پروفایل شما از عمومی به بیزینس پروفایل میباشد که ما قبلا در مورد نحوه تغییر به بیزینس پروفایل اینستاگرام صحبت کرده ایم البته باید در نظر بگیرید که برای تغییر پروفایل به بیزینس پروفایل نباید پیج تان پرایویت باشد.

دومین مورد داشتن اکانت فیسبوک برای فعالسازی ویژگی شاپ در اینستاگرام میباشد. ما قبلا در مورد کانکت کردن اکانت فیسبوک به پیج اینستاگرام توضیحاتی در نوشتار بیزینس در اینستاگرام دیتا ایم که میتوانید از این روش اقدام به وصل کردن فیسبوک به اکانت اینستاگرام خود کرده باشید.

سومین باره برای فعالسازی شاپ در اینستاگرام داشتن یک سایت مرجع میباشد به طوری که تگ قیمت شما مشتریان را به سایت و صفحه فروش آن محصول سوق دهد از این جهت داشتن یک سایت مرجع نیز لازم خواهد شد.

و واپسین باره نیز داشتن محصول برای فروش میباشد نحوه تگ قیمت در اینستاگرام منظور از فعالسازی خاصیت شاپ اینستاگرام این میباشد که محصولی را به فروش برسانیم اما باید دقت داشته باشید که این محصول باید فیزیکی باشد و فعلا اینستاگرام پروانه تگ گذاری بر روی محصولات غیر فیزیکی مانند فروش اشتراک ربات که محصولی مجازی میباشد دستور نداده است.

پس در همه برای فعالسازی تگ فرآورده در اینستاگرام به یک پیج اکانت فیسبوک، محصول فیزیکی و سایت مرجع نیاز داریم الی بر روی پست های خویش تگ بها گذاری اضافه کنیم.

نحوه فعالسازی ویژگی شاپ اینستاگرام
خب بعد از اینکه شرایط فعالسازی تگ بها در اینستاگرام برای شما محیا شد و شرایط لازمه رو داشتین به همانند آموزش ذیل اقدام به فعالسازی کنید.

1_ برای آغاز باید وارد اکانت فیسبوک شویم و اگر اکانت فیسبوک نداریم باید در صفحه نخست فیسبوک اقدام به برپایی حساب نماییم که چون ما از پیش اکانت داریم وارد اکانت خود در فیسبوک میشویم.


2_ بعد از ورود به اکانت فیسبوک در صفحه مفتوح شده سرنوشت بالا سمت راست صفحه آیکون فلش مشابه کوچکی که هستی دارد را انتخاب کرده و در کادر باز شده گزینه create page را برگزیدن میکنیم.

تگ خرید در اینستاگرام
3_ پس از گزینش این گزینه فیسبوک از شما میپرسد این صفحه ای که میسازید میخواهید از چه نوعی باشد که ما گزینه business or brand را انتخاب و گزینه get start را میزنیم.

تگ قیمت در اینستاگرام
در صفحه مفتوح شده شما باید یک نام برای صفحه خویش گزینش و سپس یک دسته انتخاب کنید بعد از سپریدن این مراحل فیسبوک از شما عکس پروفایل و عکس مقوله خواهد خواست که میتوانید از این مراحل بگذرید و یا عکس آپلود کنید.

خب الی این مرحله شما توانستید یک صفحه بیزینسی مفتوح کنید برای اطمنیان از این موضوع نیز میتوانید به مانند پیش آیکون فلش مثل را لمس کنید الی صفحه پسین باز شده را تماشا کنید.

برای پیوسته فعالسازی ویزگی shop اینستاگرام پس از اینکه صفحه را برپایی کردیم وارد سرنوشت تنظیمات setting صفحه مربوطه که در سمت راست قرار دارد میشویم و در منوی باز شده گزینه Templates and Tabs را گزینش میکنیم.

در پیوستگی شیوه فعالسازی تگ بها در اینستاگرام همانگونه که نگریستن میکنید صفحه ما ماهیت فروشگاهی ندارد و ماهیت کنونی آن استاندارد میباشد برای تغییر آن به فروشگاهی بر روی edit کلیک کرده و در صفحه مفتوح شده گزینه shop را برگزیدن و view details را کلیک میکنیم.

بعد از برگزیدن این گزینه فیسبوک از مطمئن بودن شما مبنی بر تغییر ماهیت از استنادارد به فروشگاهی توضیحاتی را خواهد داد که شما باید آن را تایید کنید.

تگ قیمت در اینستاگرام
بعد از سپری کردن این مراحل دوباره وارد تقدیر page میشویم که برای پیوسته روند باید از گزینه سمت چپ نوشته آبی رنگ see more را لمس کنید تا تمامی گزینه ها برایتان به نمایش درآیند در اینجاست که خواهید رویت گزینه جدیدی به نام shop برای شما اضافه شده است که آن را کلیک میکنیم.

با کلیک این گزینه برای شما یک کادر باز خواهد شد که در این کادر باید تیک نوشته i agree زده و سپس continue را انتحاب کنید تا قوانین این تقدیر از فیسبوک را قبول و تایید کرده باشید.

در پیوسته نیز باید گزینه “continue” را گزینش کرده و در سرانجام واحد پولی مد نظر محصولات خویش را برگزیدن کرده و گزینه save را کلیک کنید.

تگ قیمت در اینستاگرام
خیل خب با اتمام این مراحل ما توانستیم فروشگاه خویش را ایجاد نماییم حال وقت آن رسیده الی محصولات خویش را برای تگ گذاری اضافه نماییم که برای این کار در صفحه مفتوح شده گزینه ADD PRODUCT را انتخاب کنیم.

تگ قیمت در اینستاگرام
با برگزیدن این گزینه حال کادری باز خواهد شد که میتوانیم عکس و یا ویدیو محصول خود را آپلود کنیم که به ترتیب این موارد را روشنگری میدهیم.

تگ قیمت در اینستاگرام

1_ در نخستین اقدام باید عکس یا ویدیو مربوطه را اپلود کنیم که همانطور که میبینید ما یک عکس اضافه کرده ایم.

2_ در این کادر شما باید اسم فرآورده خویش را وارد کنید.

3_ شما در کادر price میتوانید بها دلخواه تان برای فروش محصول مربوطه را وارد کنید.

4_ در کادر دیگر با عنوان description که در تصویر بالا نگریستن میکنید میتوانید توضیحاتی بیشتری در مورد فرآورده مربوطه برای بازدید کنندگان خود در پیج تان ارائه دهید.

5_ در کادر بعدی شما باید صفحه آدرس وب سایت خویش که مربوطه به فروش آن محصول مییاشد را وارد کنید.

بعد از پر کردن این موارد حال میتوانید کادر آبی رنگ save را لمس کنید.

با سپریدن این مراحل تقاضا ما مبنی بر فعالسازی تگ قیمت در اینستاگرام ارسال خواهد شد و حال باید منتظر تایید فیسبوک و پرکار شدن خاصیت شاپ اینستاگرام در پیج خویش باشیم.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: